www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

SignOn verbetert trainingsaanbod met lancering van online leeromgeving

Amsterdam, 6 mei 2021 - SignOn is aanbieder van relevante ICT-trainingen en expert op het gebied van Microsoft Power BI trainingen om data te visualiseren. De opleider uit Amsterdam ontwikkelt en verbetert hun trainingsaanbod met de lancering van een nieuwe online leeromgeving. Om cursisten nog meer rendement te laten halen uit trainingen, heeft de opleider als eerste in Nederland de nieuwe Blended Learning-lesmethode ontwikkeld. Zo hebben cursisten te allen tijde toegang tot een online leeromgeving die ontwikkeld is door onderwijsdeskundigen, trainers en cursisten met extra oefeningen, informatie en goede nazorg.

SignOn is gestart met het aanbieden van Blended Learning voor de Power BI Basis-trainingen. Ter ondersteuning van de klassikale trainingen - of die nu fysiek of online worden gevolgd – is het online leerplatform ontwikkeld. Het is de bedoeling dat Blended Learning in de loop van dit jaar ook wordt uitgerold naar andere trainingen. “De lesvorm is goed toe te passen op andere Power BI-trainingen die we aanbieden en zal ook worden uitgebreid naar trainingen over andere technologieën. Eigenlijk is het nieuwe leerplatform van toegevoegde waarde voor alle technologieën waar de ontwikkelingen razendsnel gaan”, licht Eveline Kinsbergen woordvoerder van SignOn toe.

Naast de klassikale trainingen krijgen cursisten met hun eigen account een jaar lang gratis toegang tot de digitale SignOn Leeromgeving. Hier vinden zij een installatiedocument voor de software die zij voorafgaand aan de cursus moeten installeren, een introductievideo, up-to-date cursusmateriaal, diverse oefeningen en de uitnodiging voor een gratis webinar. “We delen iedere maand ook een video met tips & tricks. Bovendien heb je de mogelijkheid om vooraf, tussen de trainingsdagen door en tot een jaar na afloop van de gevolgde training vragen te stellen aan je trainer, extra oefeningen te doen en bij te worden gepraat over nieuwe ontwikkelingen”, licht hoofdtrainer Jeroen Dekker toe.

Meer waar voor je geld
De toegevoegde waarde van Blended Learning is volgens Kinsbergen dat cursisten nog meer waar voor hun geld krijgen. “Wij bieden cursisten een unieke ‘earning journey, die je leerresultaat nog meer verhoogt.” De leeromgeving is samen met een onderwijsdeskundige, trainers en cursisten ontwikkeld. Zij blijven de omgeving ook continu optimaliseren, zodat cursisten altijd op de hoogte zijn van de nieuwste features.

Cursisten komen door gebruik te maken van het platform beter voorbereid op de eerste trainingsdag: de juiste versie van de software is al geïnstalleerd en iedereen heeft al een eerste oefening gedaan. Trainer Jeroen Dekker vertelt: “De eerste cursusdag verloopt soepeler als de cursisten zich via de online leeromgeving hebben voorbereid. Bovendien weet ik door de online enquête vooraf al meer over de achtergrond en het kennisniveau van de cursisten, zodat ik mijn lessen hierop aan kan passen. Je gaat ook meer richting maatwerk. De ene cursist heeft meer behoefte aan een uitgebreide uitleg, een ander wil juist veel oefenen en weer een ander geeft de voorkeur aan instructievideo’s. Kortom: de leerstijl van mensen verschilt nogal. Uit onderzoek blijkt dat mensen het meest opsteken wanneer verschillende leerstijlen worden gecombineerd in een training. En dat is precies wat er gebeurt met Blended Learning.”

Een ander voordeel van Blended Learning is de verbeterde nazorg. Na afloop van de training ontvangen deelnemers maandelijks video’s met tips & tricks en uitleg over de nieuwste Power-BI-features. De ervaring leert ook dat deelnemers die in op de werkvloer met het geleerde aan de slag gaan, tegen nieuwe vraagstukken aanlopen. “Als je nog vragen hebt, advies wil over hoe je iets het best kunt aanpakken of iets wat je hebt gemaakt wil laten zien voor feedback, ben ik altijd bereid je verder te helpen. Ik merk dat cursisten dat heel erg waarderen”, aldus Dekker.
Laatste van SignOn
SignOn verbetert trainingsaanbod met lancering van online leeromgeving
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
SignOn contact

Logo SignOn

info@signon.nl
  www.signon.nl

Logo NewChannel
Logo Maunt
Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks