www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Extreme benoemt nieuwe salesexecutives in Amerika en Azië-Pacific, Japan en Groot-China

Paul Semak aangesteld als Senior Vice President of America Sales Jeff Hurmuses nieuwe Vice President of APJC Sales

Amstelveen, 6 mei 2021Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, heeft nieuwe salesexecutives benoemd in Amerika en Azië-Pacific, Japan en Groot-China (AJCP). Paul Semak is aangesteld als Senior Vice President of Americas Sales en Jeff Hurmuses als Vice President of APJC Sales.

Als Senior Vice President of Americas Sales rapporteert Semak aan Chief Revenue Officer Joe Vitalone. In zijn nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor de salesactiviteiten van Extreme in de Verenigde Staten, Canada en Latijns-Amerika. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring in directe en indirecte sales en heeft uitgebreide kennis van productmarketing, leadership development en digitale transformatie. Semak begon in 2018 bij Extreme als Vice President of Sales and Operations, Americas International. Daarvoor werkte hij zich omhoog in de salesorganisatie van Cisco, en was zijn meest recente rol daar Vice President of Sales in Central Canada. Hij is gecertificeerd door de Canadian Board Diversity Council en heeft verschillende directierollen gehad bij CivicAction, een non-profitorganisatie uit Toronto.

Joe Vitalone, Chief Revenue Officer van Extreme Networks: “Paul is de afgelopen jaren ongelooflijk waardevol geweest voor de salesactiviteiten van Extreme en heeft nauw samengewerkt met onze Amerika-salesteams voor de marktuitbreiding in Canada en Latijns-Amerika. Met zijn ervaring in alle aspecten van onze branche en zijn diepgaande kennis van netwerken, weten we zeker dat hij ons salesteams uitstekend zal ondersteunen en managen nu meer klanten overstappen naar de cloud.”

Paul Semak, Senior Vice President of Americas Sales bij Extreme Networks: “Extreme bevindt zich in een uitstekende positie voor flinke groei. We zijn 25 jaar actief, we zijn de snelst groeiende leverancier van cloudnetwerken en steeds meer bedrijven omarmen digitale transformatie en willen hun netwerken upgraden. Ik kijk ernaar uit leiding te geven aan ons Amerika-salesteam en een aanhoudend momentum op gang te brengen.”

Als Vice President of Sales in APJC, is Hurmuses verantwoordelijk voor de salesactiviteiten in de regio Azië-Pacific. Hij rapporteert aan John Morrison, Senior Vice President of International Sales. Hurmuses heeft meer dan dertig jaar ervaring in salesactiviteiten en is een bewezen leider in het ondersteunen van salesinitiatieven, managen van internationale teams en versneld bereiken van doelstellingen. Voor Extreme was Hurmuses werkzaam als Area Vice President for Asia Pacific bij Malwarebytes, waar hij verantwoordelijk was voor de marktintroductie in tien landen en een winstgroei van dubbele cijfers in zijn regio. Daarvoor gaf Hurmuses leiding aan de salesactiviteiten in Azië-Pacific voor Barracuda Networks, Dell’s Force 10 Networks, Tandberg (in 2010 overgenomen door Cisco), Watchguard Technologies en Polycom.

Vitalone: “Als ervaren Azië-Pacific-salesveteraan heeft Jeff enorme waarde voor onze APJC-teams nu we onze voetafdruk blijven uitbreiden. Hij heeft kennis van het uitbouwen van technologiebedrijven en zijn diepgaande kennis van de regio voegt veel toe aan onze teams. We zijn blij dat hij zich bij Extreme heeft gevoegd.”

Jeff Hurmuses, Vice President of APJC Sales bij Extreme Networks: “Ik ben trots om deel uit te maken van Extreme in deze belangrijke tijd van de groei van het bedrijf. De industrie verschuift richting een flexibeler, as-a-a-service-verbruiksmodel en Extreme bevindt zich in de juiste positie om klanten te voorzien van de serviceflexibiliteit en schaalbaarheid die ze nodig hebben. Er zijn grote kansen voor ons om een nog sterkere klantenbasis te creëren in de APJC-regio en ik kan niet wachten om te beginnen.”

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Download hier relevant beeldmateriaal
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks en Wireless Broadband Alliance bieden OpenRoaming-connectiviteit

Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af
BT lanceert Eagle-i, een nieuw transformationeel beveiligingsplatform dat cyberaanvallen voorspelt en voorkomt

Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix