www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Warbout Distributie stelt Jakko Tol aan als commercieel directeur

Jakko Tol is gepromoveerd tot commercieel directeur bij Warbout Distributie. Hiervoor was hij ruim twee jaar accountmanager bij Warbout Distributie.
Per 1 mei 2021 wordt Jakko Tol commercieel directeur waarbij hij de verantwoordelijkheid krijgt over resellerprogramma’s en het aansturen van het marketing en sales team.

Jakko is in september 2018 bij Warbout Distributie begonnen als accountmanager en hield zich voornamelijk bezig met alle sales en marketing activiteiten. De PC wereld was, voordat hij bij Warbout begon nieuw voor Jakko maar door zijn interesse en verkoop achtergrond heeft hij in korte tijd veel kennis opgedaan om de producten snel eigen te maken.
Jakko beschikt over een afgeronde HBO opleiding commerciële economie waardoor hij als professional producten en merken uitstekend in de markt kan positioneren.
Sinds de komst van Jakko zijn de omzetten ook zichtbaar gestegen, het assortiment is uitgebreid en er zijn veel nieuwe  klanten bijgekomen.
Jakko is communicatief erg sterk en vindt het nakomen van afspraken erg belangrijk “afspraak is afspraak” geeft Jakko aan.

Jakko zegt over zijn benoeming: “ ik ben zeer vereerd om als commercieel directeur de verantwoordelijkheid te krijgen over de gehele sales en marketing activiteiten van het prachtige bedrijf Warbout Distributie. Ik heb erg veel zin om op onze nieuwe locatie een start te maken om Warbout Distributie tot een nog groter succes te laten groeien.”

Warbout Distributie
Warbout Distributie, bekend als importeur en distributeur van o.a. computer componenten van de merken be quiet!, Zalman, Akasa, eScan AV en Giada verhuist per 10 mei naar een veel ruimere bedrijfshal in Assen aan de Spanjelaan 7.

Warbout is actief in Nederland en België en heeft een eigen marketing en sales afdeling om merken in de markt onder de aandacht te brengen. Met ruim 25 jaar ervaring in computers en hardware kan Warbout Distributie een goed beeld schetsen van de meest geschikte hardware voor middelgrote tot grote zakelijke projecten. Een van de specialiteiten zijn minipc’s die zowel betrouwbaar als kostenefficiënt ingezet kunnen worden.

Warbout Distributie heeft een van de laagste distributiekosten in Nederland, interessant voor zowel de (r)e-tailers en resellers  alsook de vertegenwoordigde merken. De markt, vraag naar producten en de techniek verandert snel. Warbout Distributie heeft een enthousiast team mensen dat telkens probeert in te spelen op deze veranderingen.
Laatste van Warbout Distributie
Warbout Distributie stelt Jakko Tol aan als commercieel directeur

Warbout Distributie verhuist voor de 2e keer in 10 jaar tijd!
Warbout Distri.. contact

Logo Avit Group
Logo ManpowerGroup
Logo Workday