www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Marcommit

Vertiv lanceert volgende generatie UPS-systeem voor kritische toepassingen

Vertiv™ Liebert® EXM2 verhoogt prestaties, betrouwbaarheid en efficiëntie in het mid-size segment

Breda - Vertiv (NYSE: VRT), wereldwijde leverancier van bedrijfskritische infrastructuur en connectiviteitsoplossingen, introduceert vandaag de Vertiv™ Liebert® EXM2. Dit is een driefasige monolithische noodstroomvoorziening (UPS) die een dubbele conversie-efficiëntie biedt tot 97 procent. Dit neemt verder toe tot 98,8 procent met de dynamische online modus. Met een vermogen van 100 tot 250 kVA en de toch compacte en flexibele afmeting is de Liebert EXM2 geschikt voor een breed scala aan toepassingen, waaronder metro's, spoorwegen, gezondheidszorg, lichte industrie, commerciële kantoren en middelgrote datacenters.

De Liebert EXM2 biedt technologische verbeteringen die ten goede komen aan de efficiëntie en betrouwbaarheid, zoals een intelligente parallelschakeling. Daarnaast biedt deze UPS drie op machine-learning gebaseerde werkwijzen, die operationele kosten verlagen en energieverspilling tot een minimum beperken. Vertiv's dynamische online modus levert een efficiëntie tot 98,8 procent, terwijl de betrouwbaarheid van de stroomvoorziening gewaarborgd blijft. Bovendien zorgt het interne modulaire fouttolerante ontwerp voor een veilige, eenvoudige en snelle installatie en service, waardoor de gemiddelde hersteltijd wordt verkort en de beschikbaarheid wordt geoptimaliseerd.

Deze nieuwe innovaties zorgen voor meer efficiëntie en energiebesparing, waardoor de totale eigendomskosten afnemen en de investering snel terugverdiend wordt. De Liebert EXM2 is compatibel met lithium-ion batterijen (LIB) en verdraagt hoge temperaturen tot 50°C, waardoor de behoefte aan koeling en dus ook het energieverbruik tot een minimum worden beperkt.

De Liebert EXM2 wordt geleverd met geavanceerde mogelijkheden voor monitoring, beheer en analyses via een 9-inch touchscreen. Dit zorgt voor inzicht in de prestaties van de technologische omgeving en maakt verschillende beveiligingsopties mogelijk. De intelligente besturing en communicatie zijn niet alleen compatibel met Vertiv™ LIFE™ Services, Liebert® Nform, SiteScan® en de monitoringsoftware van het Trellis™ platform, maar ook met batterijbeheersystemen (BMS) en DCIM-systemen (Data Center Infrastructure Management) van derden.

De Liebert EXM2 vervangt de bekende modellen Liebert® EXM en Liebert® NXC. Deze modellen zijn algemeen erkend als uitstekend presterende UPS-systemen, die duizenden locaties en ongeveer 1,7 GW aan bedrijfskritische workloads over de hele wereld ondersteunen. Deze nieuwste productinnovatie voorziet in de toenemende behoefte aan betrouwbare en efficiënte UPS-systemen voor middelgrote toepassingen die een verbinding mogelijk maken met lage latency tussen cloud- en edge-sites.

"De Liebert EXM2 gaat een stap verder in het verhogen van energiebesparingen en daarbij maken onze klanten kennis met de nieuwste technologieën," vertelt Kyle Keeper, AC Power Vertiv CEO global. "Doordat Vertiv blijft investeren in research en development, kunnen onze engineering teams voortdurend ons portfolio verdiepen en verbreden om state-of-the-art oplossingen te leveren."

"Met zijn geavanceerde digitale technologie en geoptimaliseerde, fouttolerante ontwerp combineert de Liebert EXM2 betrouwbaarheid, efficiëntie, flexibiliteit en intelligentie. Zo ligt er een infrastructuur die een optimale stroomvoorziening garandeert, zodat bedrijfskritische workloads gefaciliteerd kunnen worden. Tegelijkertijd kun je besparen op ruimte en operationele kosten", zegt Andrea Ferro, AC Power Vertiv directeur in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. "Het systeem kan in verschillende configuraties worden geïnstalleerd: in een rij, ruimte en zelfs tegen de muur of in een hoek. Klanten kunnen voor hen de beste oplossing kiezen uit een breed scala aan beschikbare configuraties en opties."

Onderstaande afbeelding is geschikt voor publicatie:
Laatste van Vertiv

Logo Avit Group
Logo ManpowerGroup
Logo Workday

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers