www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

ThoughtSpot Everywhere maakt als low-code platform interactieve data-apps mogelijk met search en AI-gestuurde analytics

Ontwikkelaars kunnen ThoughtSpot direct embedden in hun SaaS-producten om beter gebruik te maken van data warehouses, verdere automatisering door te voeren en het werken met data aantrekkelijker te maken

ThoughtSpot, het bedrijf achter de Modern Analytics Cloud, introduceert ThoughtSpot Everywhere. Dit eerste low-code embedded analytics-platform biedt developers en productontwikkelaars de mogelijkheid interactieve data-apps te maken met alle diensten uit de Modern Analytics Cloud, inclusief search en AI-gestuurde analytics. Hiermee geven ze klanten en partners op een gebruikersvriendelijke manier toegang tot de hele data-stack.

Gelijktijdig met deze introductie start het bedrijf een nieuwe vrijplaats voor ontwikkelaars om ThoughtSpot-services te testen en ermee te experimenteren. Bovendien neemt ThoughtSpot het bedrijf Diyotta over, om de innovaties in de analytics cloud te versnellen.

Betere gebruikservaring met data
Bedrijven draaien op apps, en die apps draaien op data. De technische complexiteit om de juiste data naar boven te halen en te verkennen voorkomt echter vaak dat gebruikers ermee aan de slag gaan. Met ThoughtSpot Everywhere kunnen ontwikkelaars gemakkelijk nieuwe data-apps creëren, aangestuurd door de eenvoud en het gemak van het gebruik van ThoughtSpot, of door ThoughtSpot services toe te voegen aan hun SaaS-aanbod. Dit geeft de ongekende mogelijkheid data rechtstreeks binnen bestaande tools te gebruiken, werkmethodes te creëren die prettig zijn te gebruiken en op nieuwe manieren geld te verdienen met data.

Eindgebruikers kunnen verder gaan dan de traditionele, statische dashboards die worden aangeboden door andere embedded analytics-oplossingen. ThoughtSpot Everywhere stelt hen in staat eindeloos de data te verkennen door middel van eenvoudige zoekopdrachten in natuurlijke taal. Ze kunnen elke vraag beantwoorden zonder te worden beperkt door een vooraf gedefinieerd of al samengesteld rapport of dashboard. Met AI-mogelijkheden gaat het systeem verder, bewaakt het automatisch de onderliggende data om relevante wijzigingen te markeren, zonder dat gebruikers zelfs maar een vraag hoeven te stellen.

De low-code oplossing ThoughtSpot Everywhere is beschikbaar voor developers en productontwikkelaars en betekent dat klanten minder tijd hoeven te besteden aan het bouwen en onderhouden van analyses in hun aanbod, en meer tijd hebben voor het maken van functies en mogelijkheden waar hun gebruikers blij van worden. Dit alles kan worden uitgeprobeerd in de nieuwe ontwikkelaar-sandbox, die een stapsgewijze handleiding biedt voor het gebruik van ThoughtSpot Everywhere.

De inzichten die hiermee worden opgedaan kunnen worden gebruikt om complete bedrijfsprocessen te automatiseren. Met actie-API's kunnen inzichten die in de ene applicatie zijn gecreëerd, aangepaste acties in een andere applicatie activeren. De automatisering van dit inzicht-tot-actie stelt klanten in staat het gebruik van data drastisch op te schalen om bedrijfsprocessen in hun hele organisatie aan te sturen.

Specifieke mogelijkheden of het volledige platform beschikbaar als een service

Met ThoughtSpot Everywhere kunnen klanten profiteren van het volledige ThoughtSpot-platform of ervoor kiezen om specifieke mogelijkheden als een service te gebruiken, waaronder Search, Monitor, Actions, Auto-Analysis en Dashboards.

Door het integreren van ThoughtSpot's search-gedreven analyse kunnen ontwikkelaars en productbouwers gedifferentieerde analyse-ervaringen bieden die net zo eenvoudig te gebruiken zijn als een consumententoepassing. Met Monitor kunnen gebruikers specifieke KPI's of datasets volgen en automatisch op de hoogte worden gebracht wanneer er wijzigingen worden gedetecteerd. Met Actions kunnen klanten hun data-apps verbinden met andere apps en workflows om automatisch specifieke acties, processen en workflows te activeren. Auto-analysis maakt gebruik van AI om automatisch zinvolle inzichten in data naar boven te halen zonder dat gebruikers een vraag hoeven te stellen. En dashboards worden samengesteld door de best passende visualisaties, grafieken, grafieken en prikborden toe te voegen om relevante informatie weer te geven.

“Onze klanten hebben ons de ongelooflijke mogelijkheden laten zien die kunnen worden gerealiseerd wanneer ze hun teams in staat stellen hun eigen datavragen te beantwoorden en beslissingen te nemen. Met ThoughtSpot Everywhere helpen we hen hetzelfde potentieel te ontketenen voor hun eigen klanten en gebruikers”, aldus Sudheesh Nair, CEO van ThoughtSpot. “De low-code API-aanpak van ThoughtSpot Everywhere maakt het eenvoudig te profiteren van de volledige Modern Analytics Cloud. Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om de modernste, eenvoudigste en krachtigste data-ervaringen in een eigen aanbod te bouwen om klanten te verrassen en automatisering op te schalen."

“Vanaf de start zijn we gefocust op het creëren van een meer op feiten gebaseerde wereld door klanten de mogelijkheid te bieden om hun eigen datavragen te stellen en te beantwoorden. ThoughtSpot Everywhere is een belangrijke stap voorwaarts in het uitbreiden van deze missie”, aldus Ajeet Singh, co-founder en Executive Chairman van ThoughtSpot. “Inzichten naar applicaties brengen en die inzichten gebruiken om processen te sturen en te automatiseren, betekent een slimmere wereld voor iedereen. We zullen blijven innoveren om onze klanten en hun gebruikers te helpen de meeste waarde uit hun data te halen."
Laatste van ThoughtSpot

Logo Avit Group
Logo ManpowerGroup
Logo Workday