www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Influx PR & Communicatie

Pega maakt digitale transformatie nog sneller en eenvoudiger met nieuwe versie Pega Infinity platform

AMSTERDAM – 4 mei 2021 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier die business complexiteit doorbreekt, lanceert tijdens PegaWorld® iNspire 2021 de nieuwste update van zijn Pega Infinity™ softwareplatform om snel en eenvoudig elke vorm van digitale transformatie (DT) door te kunnen voeren. Pega Infinity versie 8.6 biedt nog meer low code, intelligent automation en AI-mogelijkheden, waarmee zelfs ‘s werelds grootste en meest vooruitstrevende organisaties unieke gebruikerservaringen kunnen realiseren.

De noodzaak tot digitale transformatie is onvermijdelijk: volgens Gartner(1) gaf 70 procent van ondervraagde managementleden aan dat de pandemie en de economische uitdagingen digitale initiatieven binnen hun organisatie hebben versneld -  verwacht wordt dat wereldwijd richting de $4 biljoen in 2021(2) wordt uitgegeven aan IT. Ondanks deze behoefte en enorme uitgaven, is er nog steeds geen recept dat DT-succes garandeert.

De belangrijkste bedreigingen van deze initiatieven zijn silo-projecten, niet-verbonden systemen en complexe implementaties waardoor niet aan verwachtingen wordt voldaan en de toegevoegde waarde uitblijft.

De nieuwe versie van Pega Infinity zorgt ervoor dat bedrijven met een Center-out ™ -benadering complexiteit kunnen doorbreken, wat nu vaak een succesvolle DT in de weg staat. De nieuwste verbeteringen zorgen voor meer efficiëntie van back-end processen, stroomlijnen front-end klantenserviceprocessen en interfaces en maken echte 1:1 klantbetrokkenheid mogelijk. Hierdoor kunnen organisaties een echte, blijvende transformatie realiseren. Medewerkers kunnen dankzij de snelheid, schaalbaarheid en flexibiliteit van Pega Infinity slimmer werken en betere (impactvollere) resultaten neerzetten. Voor de klant betekent dit een snellere en meer gepersonaliseerde ervaring, wat leidt tot grotere tevredenheid en meer loyale klanten.

“Zelfs na alle aanpassingen die organisaties al moesten doorvoeren tijdens de pandemie, hebben ze ook nog eens versneld verdere stappen gezet op het gebied van digitale transformatie", zegt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Maar dit is niet het moment om achterover te leunen – het is belangrijk dat organisaties nog meer manieren vinden voor efficiencyverbetering, inspelen op veranderende klantbehoeften en data gebruiken voor meer en beter inzicht. Pega Infinity helpt hierbij en biedt de tools die nodig zijn om sneller, slimmer en effectiever te worden dan de concurrent."

Pega Infinity 8.6 biedt uitbreidingen voor Pega Platform™, Pega Customer Service™ en Pega Customer Decision Hub™ . Hierdoor kunnen organisaties:
  • De time-to-market versnellen dankzij nieuwe mogelijkheden voor appontwikkeling, ontwerp en procesorkestratie voor zowel professionele als citizen developers in Pega Platform, zoals:
  • Eenvoudig te ontwerpen userinterfaces (UI’s) – Zowel professionele als citizen developers kunnen met de nieuwe low-code mogelijkheden in Pega Platform eenvoudig moderne userinterfaces ontwerpen voor hun apps. Door verbeterde front-end ontwerpfuncties aan te vullen met de bestaande back-end mogelijkheden voor afhandeling/verwerking, kunnen organisaties nu geavanceerde, maar eenvoudige gebruikerservaringen creëren op één enkel low-code platform. Meer informatie hierover is te vinden in het persbericht dat vandaag is vrijgegeven.
  • Zelfoptimaliserende AI-processen – Door toevoeging van zelfoptimaliserende AI en decision management aan de low-code procesautomatisering software, kunnen organisaties met Pega Process AI hun operationele activiteiten gericht op zowel de business als klanten realtime optimaliseren. De combinatie van intelligentie en automatisering zorgt ervoor dat op een slimme manier grootschalige ‘triage’ wordt toegepast op miljoenen klantenverzoeken, transacties en andere gebeurtenissen die binnenkomen. Hierdoor zijn organisaties in staat om klantverzoeken sneller en efficiënter op te volgen en problemen op te lossen. Dit leidt weer tot lagere operationele kosten en betere ervaringen voor zowel medewerkers als klanten.
  • Workflow-orkestratie tussen applicaties - Pega Process Fabric® helpt medewerkers slimmer te werken dankzij een gecombineerde takenlijst die acties vanuit meerdere apps - zowel Pega als niet-Pega - samenvoegt op één locatie. AI zorgt ervoor dat de belangrijkste taken de hoogste prioriteit krijgen. Door werkzaamheden op deze manier weer te geven hoeven medewerkers niet langer te switchen tussen schermen en is het inzichtelijker waar de kritieke klantbehoeften liggen.
  • Klantenservice eenvoudiger maken met nieuwe mogelijkheden in Pega Customer Service, zoals:
  • Meer keuze in messaging kanalen: Pega Customer Service Digital Customer Engagement Edition is uitgebreid met geavanceerde messaging-mogelijkheden. Klanten hebben nu zelf meer controle over hoe en waar ze met organisaties communiceren. Een klant kan bijvoorbeeld een gesprek starten in het kanaal van zijn voorkeur – zoals web messaging (chat), sms en berichtenapps van derden zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Twitter en Apple Business Chat. De ingebouwde single messaging widget maakt het mogelijk te schakelen tussen kanalen zonder het gesprek te onderbreken.
  • Uitbreiding aanbod van Microjourneys™: Nieuwe Microjourneys voor sectoren als financiële dienstverlening, verzekeringen en communicatie bieden vooraf geconfigureerde servicecases die op een efficiënte en intuïtieve manier veelvoorkomende service-incidenten voor klanten oplossen. Deze nieuwe Microjourneys zijn een aanvulling op de meer dan 180 voorgeconfigureerde servicecases die beschikbaar zijn voor Pega Customer Service.
  • Eenvoudigere configuratie van functionaliteit: Business- en IT-managers kunnen snel nog meer Pega Customer Service-functies configureren en beheren, zoals slimme virtuele assistenten, zoekfunctionaliteit en klantverificatie. Updates zijn nu gemakkelijker te configureren met behulp van de krachtige low-code-mogelijkheden in Pega's App Studio.
  • Meer gepersonaliseerd engagement met nieuwe AI-functies voor marketeers en datawetenschappers in Pega Customer Decision Hub, zoals:

•  Relevantere realtime betrokkenheid: De Next-Best-Action Designer heeft nieuwe mogelijkheden waarmee marketeers de klantreis kunnen optimaliseren en context kunnen toevoegen aan hun next-best-action beslissingen. Gebruikers kunnen alle acties in kaart brengen tijdens de specifieke fasen van de customer journey en vervolgens data van elk klanttraject gebruiken om hun beslissingsmodellen te informeren. Alles bij elkaar verbetert dit in realtime de relevantie van elke interactie met die klant.

•  Geautomatiseerd AI-modelbeheer: Met de nieuwe mogelijkheden voor Machine Learning Operations (MLOps) beschikken datawetenschappers over een volledig geautomatiseerd proces voor het implementeren, updaten en vervangen van de modellen die worden gebruikt in hun beslissingsstrategieën voor de next-best-action via Pega API's. Bovendien kunnen gebruikers met de Shadow Mode functionaliteit de prestaties van het huidige model vergelijken met het mogelijk nieuwe model op basis van echte productiedata. Dit gebeurt voorafgaand aan de implementatie om zeker te zijn van het verwachte positieve effect.
Pega Infinity is de enige oplossing die de mogelijkheden voor klantbetrokkenheid, klantenservice en intelligent automation verenigt binnen één enkel platform om digitale transformatie binnen wereldwijde organisaties te versnellen. Door klanten te benaderen met de juiste boodschap, op het juiste moment, via elk kanaal, kunnen organisaties hun klanttevredenheid verbeteren, de levenslange klantwaarde verhogen en de productiviteit van de organisatie verbeteren. Bovendien vermindert de low-code omgeving van Pega de bedrijfscomplexiteit. Dit leidt tot kortere implementaties, snellere adoptie en grotere klant- en medewerkerstevredenheid.

Beschikbaarheid
Pega Infinity 8.6 is beschikbaar aan het eind van dit kwartaal (Q2 2021). Kijk voor informatie op: www.community.pega.com/knowledgebase/products/whats-new/platform. Het nieuws wordt vandaag aangekondigd tijdens de 19e editie van PegaWorld iNspire, dat voor het tweede jaar op rij virtueel plaatsvond. De replays van alle sessies en features, inclusief een speciale sessie over Pega Infinity 8.6, zijn na afloop te bekijken via www.pegaworld.com.

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega levert innovatieve software die complexiteit binnen organisaties doorbreekt, waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen en hun werk beter kunnen organiseren. Pega helpt organisaties hun grootste problemen op te lossen: het maximaliseren van customer lifetime value, het stroomlijnen van dienstverlening en het verhogen van de operationele efficiëntie. De kracht van Pega-technologie is de realtime AI in combinatie met Intelligent Automation. De schaalbare architectuur en het low-code platform helpen organisaties wendbaar te blijven in de wereld van vandaag én die van morgen. Voor meer informatie over Pegasystems (NASDAQ: PEGA): www.pega.com

1. Gartner Press Release, “Gartner Says 69% of Boards of Directors Accelerated Their Digital Business Initiatives Following COVID-19 Disruption,” September 30, 2020. https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2020-09-30-gartner-says-sixty-nine-percent-of-boards-of-directors-accelerated-their-digital-business-initiatives-folloing-covid-19-disruptions

2. Gartner Press Release, “Gartner Forecasts Worldwide IT Spending to Reach $4 Trillion in 2021,” April 7, 2021. https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2021-04-07-gartner-forecasts-worldwide-it-spending-to-reach-4-trillion-in-2021

Redactionele informatie of een high res. versie van het screenshot
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Het screenshot laat zien hoe Pega Process AI - een nieuwe functie in Pega Infinity 8.6 - een complete hub biedt voor de ontwikkeling, implementatie, beheer en monitoring van AI-modellen.

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Pegasystems benoemt Nawal Hamarass tot Vice President Benelux & Nordics

Pega lanceert nieuw partnerprogramma voor meer klantwaarde en snellere ROI
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday