www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Whizpr

Dell Technologies introduceert het RISE-programma voor Authorized Partners in West-Europa

• Het RISE-programma voor Authorized Partners is nu geïntroduceerd in West-Europa.
  • Het doel van RISE is om meer en lucratieve betrokkenheid te initiëren voor nieuwe (en bestaande Authorized) resellers in EMEA, wanneer ze samenwerken met hun Authorized Dell Technologies-distributeurs.
  • Het nieuwe initiatief behoudt het beste van het bestaande aanbod van Dell Technologies om Authorized Partners te belonen en samen te voegen tot één uniform aanbod.
  • RISE heeft het principe ‘Sell More, Earn More’ en richt zich op de run-rate client- en server business.
  • Een progressieve beloningsschaal die wordt uitbetaald als e-voucher of wordt uitgekeerd als creditnota's die kunnen worden gebruikt wanneer partners de volgende keer Dell Technologies-producten kopen.
Amsterdam, 3 mei 2021 – Dell Technologies introduceert vandaag zijn RISE-programma voor Authorized Partners in de regio West-Europa, waar ook Nederland onder valt. Authorized Partners zijn Dell Technologies resellers die via distributiepartners inkopen. In het RISE-programma voegt Dell Technologies het bestaande aanbod van Authorized Partners in individuele landen samen tot één uniform aanbod. RISE, dat onderdeel is van het Dell Technologies Partner Programma, biedt partners in EMEA een groter winstpotentieel, omdat ze meer verdienen als ze meer verkopen uit de client- en server portfolio's van Dell Technologies. Het nieuwe initiatief beloont partners wanneer ze meer gebruikmaken van Dell Technologies. Partners behalen nog meer financiële voordelen als ze de vereisten voor metal tier behalen.

“In 2020 is het aantal resellers dat Dell Technologies-producten en -oplossingen verkocht in elk kwartaal toegenomen. Nu willen we dit momentum vasthouden en verder versnellen”, zegt Kees van Luijk, Director Channel Sales Nederland van Dell Technologies. “Met ons toonaangevende portfolio en de introductie van RISE, bieden we een formeler engagement path voor de Authorized Partners zodat ze deel uitmaken van de Dell Technologies partner community en hun Dell Technologies-activiteiten verder kunnen laten groeien. Dankzij RISE hebben partners meer winstpotentieel en meer mogelijkheden om hun eigen groei te ondersteunen zodat ze hogere niveaus kunnen bereiken in het Dell Technologies-programma.”

RISE overzicht & proces
De nieuwe RISE-partnerniveaus – Ignite, Boost, Advanced en Elite – zijn ontwikkeld om de MKB-partners van Dell Technologies boven de concurrentie uit te laten stijgen. Ook biedt het partners de mogelijkheid hun Dell Technologies-activiteiten van Authorized naar metal partner tier-niveau te tillen.

RISE biedt een progressieve beloningsschaal die partners stimuleert om hun Dell Technologies-activiteiten uit te breiden. Partners worden beloond op basis van euro’s per product, gebaseerd op inkomsten die zijn gegenereerd via een geautoriseerde Dell Technologies-distributeur. De beloningen kunnen worden verdiend via commerciële klantproducten waaronder displays, Latitude-notebooks, Optiplex- en Precision-workstations, XPS-desktops, After of Near Point of Sale Services (APOS/NPOS), PowerEdge-servers, Microsoft Reseller Option Kit (ROK) en meer.

Partners kunnen elk kwartaal extra euro’s verdienen. Beloningen kunnen aan het einde van het kwartaal worden ingewisseld: Ignite- en Boost-partners ontvangen e-vouchers en Advanced- en Elite-partners ontvangen creditnota's via de distributeur. Beloningen kunnen worden gebruikt bij de volgende Dell Technologies-aankoop die partners doen bij de door hen gekozen Authorized Dell Technologies-distributeur.

RISE is nu beschikbaar in heel EMEA. Bestaande geautoriseerde partners worden automatisch in het nieuwe aanbod opgenomen. Nieuwe partners kunnen controleren of ze in aanmerking komen en zich inschrijven via de Dell Technologies Performance Portal. Details over de groeperings- en beloningsmechanismen staan ook in de portal of zijn hier te vinden.

Over Dell Technologies
Dell Technologies (NYSE:DELL) helpt organisaties en individuen bij het bouwen van een digitale toekomst en het transformeren van hoe zij werken, leven en spelen. Het bedrijf biedt klanten het breedste en meest innovatieve technologie- en dienstenportfolio voor het datatijdperk.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell Technologies
Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Dell Technologies brengt IT-support en -beveiliging op hoger niveau
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake
Dell Technolog.. contact

Logo Dell Technologies

sales_nl@dell.com
  www.dell.com/nl-nl
Dell Technolog.. sociaal

Dell Technolog.. tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday