Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: Whizpr

Dell Technologies introduceert het RISE-programma voor Authorized Partners in West-Europa

• Het RISE-programma voor Authorized Partners is nu geïntroduceerd in West-Europa.
  • Het doel van RISE is om meer en lucratieve betrokkenheid te initiëren voor nieuwe (en bestaande Authorized) resellers in EMEA, wanneer ze samenwerken met hun Authorized Dell Technologies-distributeurs.
  • Het nieuwe initiatief behoudt het beste van het bestaande aanbod van Dell Technologies om Authorized Partners te belonen en samen te voegen tot één uniform aanbod.
  • RISE heeft het principe ‘Sell More, Earn More’ en richt zich op de run-rate client- en server business.
  • Een progressieve beloningsschaal die wordt uitbetaald als e-voucher of wordt uitgekeerd als creditnota's die kunnen worden gebruikt wanneer partners de volgende keer Dell Technologies-producten kopen.
Amsterdam, 3 mei 2021 – Dell Technologies introduceert vandaag zijn RISE-programma voor Authorized Partners in de regio West-Europa, waar ook Nederland onder valt. Authorized Partners zijn Dell Technologies resellers die via distributiepartners inkopen. In het RISE-programma voegt Dell Technologies het bestaande aanbod van Authorized Partners in individuele landen samen tot één uniform aanbod. RISE, dat onderdeel is van het Dell Technologies Partner Programma, biedt partners in EMEA een groter winstpotentieel, omdat ze meer verdienen als ze meer verkopen uit de client- en server portfolio's van Dell Technologies. Het nieuwe initiatief beloont partners wanneer ze meer gebruikmaken van Dell Technologies. Partners behalen nog meer financiële voordelen als ze de vereisten voor metal tier behalen.

“In 2020 is het aantal resellers dat Dell Technologies-producten en -oplossingen verkocht in elk kwartaal toegenomen. Nu willen we dit momentum vasthouden en verder versnellen”, zegt Kees van Luijk, Director Channel Sales Nederland van Dell Technologies. “Met ons toonaangevende portfolio en de introductie van RISE, bieden we een formeler engagement path voor de Authorized Partners zodat ze deel uitmaken van de Dell Technologies partner community en hun Dell Technologies-activiteiten verder kunnen laten groeien. Dankzij RISE hebben partners meer winstpotentieel en meer mogelijkheden om hun eigen groei te ondersteunen zodat ze hogere niveaus kunnen bereiken in het Dell Technologies-programma.”

RISE overzicht & proces
De nieuwe RISE-partnerniveaus – Ignite, Boost, Advanced en Elite – zijn ontwikkeld om de MKB-partners van Dell Technologies boven de concurrentie uit te laten stijgen. Ook biedt het partners de mogelijkheid hun Dell Technologies-activiteiten van Authorized naar metal partner tier-niveau te tillen.

RISE biedt een progressieve beloningsschaal die partners stimuleert om hun Dell Technologies-activiteiten uit te breiden. Partners worden beloond op basis van euro’s per product, gebaseerd op inkomsten die zijn gegenereerd via een geautoriseerde Dell Technologies-distributeur. De beloningen kunnen worden verdiend via commerciële klantproducten waaronder displays, Latitude-notebooks, Optiplex- en Precision-workstations, XPS-desktops, After of Near Point of Sale Services (APOS/NPOS), PowerEdge-servers, Microsoft Reseller Option Kit (ROK) en meer.

Partners kunnen elk kwartaal extra euro’s verdienen. Beloningen kunnen aan het einde van het kwartaal worden ingewisseld: Ignite- en Boost-partners ontvangen e-vouchers en Advanced- en Elite-partners ontvangen creditnota's via de distributeur. Beloningen kunnen worden gebruikt bij de volgende Dell Technologies-aankoop die partners doen bij de door hen gekozen Authorized Dell Technologies-distributeur.

RISE is nu beschikbaar in heel EMEA. Bestaande geautoriseerde partners worden automatisch in het nieuwe aanbod opgenomen. Nieuwe partners kunnen controleren of ze in aanmerking komen en zich inschrijven via de Dell Technologies Performance Portal. Details over de groeperings- en beloningsmechanismen staan ook in de portal of zijn hier te vinden.

Over Dell Technologies
Dell Technologies (NYSE:DELL) helpt organisaties en individuen bij het bouwen van een digitale toekomst en het transformeren van hoe zij werken, leven en spelen. Het bedrijf biedt klanten het breedste en meest innovatieve technologie- en dienstenportfolio voor het datatijdperk.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell Technologies
Dell Technologies verhoogt waarde van data aan de edge

Dell Technologies APEX verandert de manier waarop we technologie gebruiken

Dell Technolog.. contact

Logo Dell Technologies

sales_nl@dell.com
  www.dell.com/nl-nl
Dell Technolog.. sociaal

Dell Technolog.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis