www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics sluit pan-Europese distributieovereenkomst met OPSWAT voor oplossingen ter bescherming van kritieke infrastructuur

Houten, 30 april 2021 - Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft een pan-Europese distributieovereenkomst gesloten met het internationale cyberbeveiligingsbedrijf OPSWAT. Daarmee wordt het MetaDefender- en MetaAccess-productenportfolio van OPSWAT voor de bescherming van kritieke infrastructuur aan het portfolio van Arrow toegevoegd.

Deze oplossingen bieden klanten malwarebescherming en -detectiemogelijkheden binnen hun bestaande IT-oplossingen en -infrastructuren. Daarnaast zorgen deze oplossingen ervoor dat de netwerkverbinding en endpoints zichtbaar zijn, toegang hebben, of worden geblokkeerd om mogelijke bedreigingen te vermijden.

Cyberaanvallen worden steeds geavanceerder en kunnen de traditionele, op handtekeningen en gedrag gebaseerde anti-malwareverdedigingen, steeds beter omzeilen. Daardoor is er een grotere behoefte aan verhoogde beveiliging om zero-day-aanvallen en malware het hoofd te bieden. Bovendien hebben organisaties te maken met een groeiend aantal onbekende apparaten die toegang hebben tot hun kritieke infrastructuur. Werknemers, klanten, leveranciers, gasten en hun devices vormen allemaal potentiële bedreigingen voor de integriteit van de infrastructuur, maar maatregelen ter bescherming van die infrastructuur mogen de productiviteit van een organisatie niet in de weg staan.

“De overeenkomst tussen Arrow en OPSWAT zorgt ervoor dat klanten veilig kunnen opereren en dat eventuele cyberaanvallen, zelfs onbekende, worden vermeden”, aldus Alessandro Porro, vice president, global channels bij OPSWAT. “Er zijn steeds meer zwakke plekken in de kritieke infrastructuren van organisaties en bedreigingen komen vaak voor waar ze het minst verwacht worden. OPSWAT's suite van cyberbeveiligingsproducten kan omgaan met veelvoorkomende aanvalsvormen, zodat de persoonlijke informatie van belanghebbenden en de intellectuele en kritieke infrastructuureigendommen van een organisatie intact blijven.”

Alessandro Porro, vice president, global channels bij OPSWAT

Alexis Brabant, vice president sales van Arrow's enterprise computing solutions business in EMEA, zegt: “Beveiligingsteams moeten zich kunnen beschermen tegen eventuele bedreigingen. Er zijn meer apparaten en endpoints dan ooit tevoren en elk bestand of apparaat vormt een beveiligingsrisico. De toevoeging van OPSWAT's cyberattack-suite zorgt ervoor dat veel meer klanten de best mogelijke kans krijgen om zichzelf te beschermen tegen aanvallen.”

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van producten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: fiveyearsout.com.
Laatste van Arrow Electronics

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis