www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Boomi beschikbaar via Amazon Web Services Marketplace

• Klanten kunnen kostenefficiënt data versneld migreren
  • Boomi bereikt mijlpaal van 15.000 klanten wereldwijd
Amsterdam, 29 april 2021 - Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™ en toonaangevend leverancier van cloudgebaseerde integration-Platform-as-a-Service-diensten (iPaaS), kondigt vandaag aan dat het lowcode iPaaS-platform Boomi AtomSphere™ vanaf nu beschikbaar is via Amazon Web Services (AWS) Marketplace. Dit stelt klanten in staat om op kostenefficiënte wijze de migratie van data te versnellen via applicatie- en eventgestuurde integraties, datasynchronisatie en datamanagement. Het AtomSphere Platform is een low-code iPaaS-platform dat gebruikers de mogelijkheid biedt vooraf gebouwde connectors te integreren met legacy en data applicaties via AWS.

“Klanten kunnen via AWS Marketplace eenvoudig aankopen doen. Daarnaast versimpelt het de migratie en integratie van SaaS-applicaties, on-premises systemen en AWS voor organisaties”, zegt Will Corkery, Chief Revenue Officer bij Boomi. “De beschikbaarheid van Boomi in AWS Marketplace benadrukt ook hoe belangrijk wij het vinden om te voldoen aan de toenemende eisen die de klanten van AWS stellen rondom applicatie- en eventgestuurde data-integratie”.

Klanten die het Boomi AtomSphere Platform in AWS Marketplace aanschaffen, kunnen vanaf nu gebruikmaken van Boomi Atom in AWS Quick Start. De Boomi Atom runtime engine integreert externe databronnen met AWS Services. Atom Quick Start stelt klanten in staat om - via een aantal eenvoudige stappen - een Boomi Atom-omgeving in AWS te creëren.

Boomi’s beschikbaarheid op AWS past binnen de uitbreiding van de relatie tussen de twee partijen. Beide bedrijven ondersteunen organisaties door de infrastructuurtechnologie te moderniseren met schaalbare implementatieprocessen en een gestroomlijnd aankoopproces.

Ongekende bedrijfsgroei: 15.000 klanten wereldwijd
Naast de beschikbaarheid van Boomi op AWS Marketplace kondigt het bedrijf vandaag ook aan dat Boomi wereldwijd de mijlpaal van 15.000 klanten heeft bereikt. Een bijzondere prestatie - zeker ten tijde van een pandemie. Het AtomSphere integratieplatform van Boomi blijft een belangrijke rol spelen binnen organisaties die willen moderniseren en migreren naar de cloud.

“Nu digitale transformatie broodnodig is geworden om te overleven, is data het meest waardevolle hulpmiddel van een organisatie”, zegt Chris McNabb, CEO bij Boomi. “Gecombineerd met een naadloze gebruikerservaring kun je met data als geen ander onderscheidend en concurrerend blijven, de omzet verhogen en nieuwe, innovatieve diensten ontwikkelen. Wereldwijd kiezen bedrijven voor Boomi, omdat wij hen helpen gemakkelijker en sneller waarde uit hun data te halen dan wie dan ook.”

Klik hier voor meer informatie over Boomi in AWS Marketplace en lees hier meer over de relatie tussen Boomi en AWS.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 15.000 klanten gekozen voor Boomi integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op boomi.com.

© 2021 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, AtomSphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klanten-trends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Clarity
Sarada Sant
E-mail: boomi@clarity.pr
Laatste van Boomi
Boomi AtomSphere heeft ROI van 410%, blijkt uit Total Economic Impact-onderzoek van Forrester

Blue Force tracking vergroot veiligheid stewards en politieagenten bij Johan Cruijff Arena

Bedrijven geven voorkeur aan strategie voor composable ERP nu pandemie cloudmigratie versnelt
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Logo Clarity Benelux

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric