Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

TIE Kinetix presenteert de Spring Release 2021 van het FLOW Platform

Met de introductie van vereenvoudigde onboarding van handelspartners met geavanceerde verificatie

Breukelen, Nederland – 29 april 2021 om 8:00 uur CEST – TIE Kinetix, leider in 100% digitalisering van de supply chain, heeft vandaag de Spring Release van het FLOW Partner Automation platform aangekondigd. Een belangrijk element zijn de verbeterde mogelijkheden voor onboarding. Het aansluiten van leveranciers, ook wel “onboarding” genoemd, is een belangrijk aspect van het succesvol uitrollen van e-facturatie. Met de vereenvoudigde onboarding kunnen handelspartners (dankzij geavanceerde verificatie) in een korter tijdsbestek en met een hoger slagingspercentage aansluiten op het platform. Aanvullende updates laten zien dat het bedrijf toegewijd is aan het verbeteren van de gebruikerservaring en hun belofte nakomt om de gebruikersondersteuning te verbeteren.

FLOW wordt voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de gevarieerde en complexe behoeften van TIE Kinetix klanten. Verbeterde onboarding is het resultaat van een nieuwe, flexibele tool die intern is ontwikkeld. De tool heeft een oplossing met minder functionaliteit van een derde partij vervangen en heeft aangetoond de onboarding van handelspartners significant te kunnen vereenvoudigen en versnellen. Bovendien maakt de interne tool gebruik van geavanceerde validatietechnieken om handelspartners te identificeren, het aantal fouten te verminderen en het aantal succesvol opgezette partnerverbindingen te verhogen.

"In elk digitaliseringsproject is onboarding één van de grootste uitdagingen, maar we werken er hard aan om het proces zo veel mogelijk te vereenvoudigen", zegt Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix. "Onze nieuwe mogelijkheden voor onboarding verminderen in hoge mate de behoefte aan ondersteuning door onze medewerkers en verhogen de algehele productiviteit voor onze klanten."

Naast de verbeteringen op het gebied van onboarding hebben FLOW-gebruikers nu ook toegang tot een compleet overzicht van alle actieve oplossingen, rechtstreeks vanuit het menu van het FLOW portaal. Door de gebruikers te informeren over welke oplossingen er op dat moment voor hen beschikbaar zijn, wordt de gebruikerservaring aanzienlijk verbeterd. Op het gebied van support worden FLOW gebruikers niet langer doorverwezen naar een extern domein om een ticket in te dienen. Een nieuw ontworpen supportpagina maakt het mogelijk om alle tickets binnen het FLOW portaal in te dienen en te volgen op basis van status type.

De volgende FLOW-upgrades zijn het ook waard om te vermelden:
  • Optie om gebruik te maken van Microsoft SSO
  • Gestroomlijnd login proces voor nieuwe en bestaande gebruikers
  • Verbeterde EDIFACT validatie meldingen
  • Prestatieverbeteringen voor AS2, HTTP en OFTP-communicatie protocollen
  • Alle FLOW gebruikers kunnen nu handmatig documenten indienen
De FLOW Partner Automation Spring Release 2021 bestaat uit ontwikkelingen en verbeteringen voor het gehele FLOW platform en diverse modules. Alle nieuwe features en functionaliteiten zijn per direct beschikbaar voor alle TIE Kinetix klanten. Voor een gedetailleerd overzicht van de verbeteringen verwijzen wij u naar: https://tiekinetix.com/release-notes

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Neem contact op voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com

Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks