Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: AxiCom

Razer Orochi V2 biedt krachtige prestaties die lang meegaan

Met een batterijduur van meer dan 900 uur in een zeer licht ontwerp is dit de perfecte metgezel voor notebook-gamers.

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, introduceert de Orochi V2. Dit is een compacte, lichte draadloze gaming-muis die meer dan 900 uur meegaat op een enkele AA-batterij. De Orochi V2 maakt gebruik van Razer HyperSpeed Wireless-technologie met zeer lage latency en Razer Mechanical Mouse Switches van de tweede generatie. De Orochi V2 combineert prestaties en comfort in een compact ontwerp, ideaal voor notebook-gamers.

Voor laptop- en notebook-gamers kan het meenemen van hoogwaardige gaming-apparatuur lastig zijn, vanwege de beperkte ruimte voor randapparatuur en accessoires. De Orochi V2 is ontworpen om gamers een draagbare, hoogwaardige gaming-muis te bieden die klein genoeg is om in een broekzak of in een tas te passen. Met Razer HyperSpeed-ondersteuning voor meerdere apparaten kunnen gamers hun Razer Orochi V2 en draadloos toetsenbord op een enkele USB-dongle aansluiten. Zo blijft er een extra USB-poort over voor andere doeleinden.

Licht universeel ontwerp voor alle gripstijlen
De Orochi V2 weegt minder dan 60 gram (exclusief batterijen). Het zeer lichte ontwerp is bedacht door Razers ingenieurs en verfijnd met de feedback van muisfanaten. Het symmetrische ontwerp maakt de Orochi V2 geschikt voor veel verschillende gripstijlen.

De taps toelopende uiteinden op de Orochi V2 zorgen voor een solide grip voor snelle, gecontroleerde bewegingen. Dankzij de verhoogde achterkant past de muis goed in de handpalm, hetgeen zorgt voor minder vermoeidheid tijdens lange sessies. De Orochi V2 is voorzien van een inkeping voor de duim voor meer grip en de zijknoppen kunnen makkeliijk worden bediend.

"Gamers zouden prestaties niet hoeven op te offeren voor draagbaarheid", zegt Alvin Cheung, Senior Vice President van Razers randapparatuur-afdeling. "De Orochi V2 gebruikt geavanceerde componenten van gaming-kwaliteit in combinatie met unieke lichte ontwerpeigenschappen, waardoor het de ideale draagbare gaming-muis is."

Prestaties die lang meegaan
De Razer Orochi V2 is voorzien van een hybride batterijsleuf, optimaal gepositioneerd voor een evenwichtige gewichtsverdeling. Hij heeft slechts één AA of AAA*-batterij nodig. De Orochi V2 gaat meer dan 900 uur ononderbroken mee in Bluetooth-modus, ideaal voor mobiel computergebruik. Als alternatief kunnen gamers kiezen voor Razer HyperSpeed Wireless, voor tot 425 uur ononderbroken, lagvrije verbinding.

*AAA-batterij niet inbegrepen bij aankoop.

Een eersteklas reisgenoot
De Orochi V2 heeft Razer Mechanical Mouse Switches van de tweede generatie, met nieuwe vergulde contactpunten die minder snel slijten en een levensduur hebben van maximaal 60 miljoen klikken. De switches zorgen voor een consistente, duidelijke klik bij elke druk. Daarnaast heeft de Orochi V2 100% PTFE-muisvoetjes en een zeer responsieve 5G optische sensor. Dit maakt de muis een perfecte aanvulling voor elke laptop-gebruiker die de beste muis wil voor zowel productiviteit als prestaties.

Verkrijgbaar in zwart, wit, of personaliseer hem via Razer Customs
De Orochi V2 is standaard verkrijgbaar in de kleuren zwart of wit. Degenen die een persoonlijk tintje willen toevoegen en hun passie en persoonlijkheid willen tonen, kunnen kiezen uit meer dan honderd verschillende ontwerpen via Razer Customs. Met een breed scala aan ontwerpen, stickers en kleuren, of zelfs game-specifieke designs, kunnen gebruikers het ontwerp van hun Orochi V2 afstemmen op de rest van hun gaming-setup.

Meer informatie over de Razer Orochi V2 is hier te vinden.

Onlangs is ook Razers Universal Grip Tape aangekondigd, voor spelers die altijd optimale controle willen. De Universal Grip Tape heeft een zeer stroef oppervlak van polyurethaan en is zweetabsorberend. Dit zorgt voor maximale grip tijdens zelfs de meest intense gaming-sessies. Razer Universal Grip Tape wordt geleverd in diverse voorgesneden, zelfklevende patches, voor gebruik op muizen, toetsenborden of controllers, of overal waar behoefte is aan stevige, betrouwbare grip.

Over de Razer Orochi V2
  • Afmetingen: 108mm (lengte) x 60mm (breedte) x 38mm (hoogte)
  • Gewicht: 60 gram
  • Symmetrisch rechtshandig ontwerp
  • Razer HyperSpeed-ondersteuning voor twee apparaten via één dongle
  • Twee draadloze verbindsmodi (2,4GHz en BLE)
  • Batterijduur: Tot 425 uur (2,4Ghz), 950 uur (BLE) met meegeleverde Lithium AA-batterij
  • 2e generatie Razer Mechanical Mouse Switches, tot 60 miljoen muisklikken
  • AA of AAA-batterij (één soort tegelijk)
  • Zes onafhankelijk programmeerbare knoppen
  • Tactiel gaming-scrollwiel
  • 5G optische sensor met 18.000 DPI en resolutienauwkeurigheid van 99,4%
  • Tot 450 inches per seconde (IPS) / 40 G acceleratie
  • PTFE-muisvoetjes
  • Gevoeligheid instelbaar (standaardniveaus: 400/800/1600/3200/6400)
  • Interne opslag voor DPI- en knopinstellingen
  • Razer Synapse 3
Prijs en beschikbaarheid
Razer Orochi V2: €79,99
Razer Orochi V2 Customs-versie: €99,99
Razer.com en erkende resellers: vanaf 27 april 2021

Presskit
De presskit voor de Razer Orochi V2 is hier beschikbaar.

Over Razer
Razer is ‘s werelds toonaangevende lifestylemerk voor gamers.
De driekoppige slang van Razer is één van de meest herkenbare logo’s binnen de gaming en e-sport-community, met fans in elk werelddeel. Het bedrijf heeft het grootste op gamers gericht ecosysteem van hardware, software en services ontworpen en gebouwd.
Razers prijswinnende hardware bevat krachtige gaming-randapparatuur en Blade gaming-laptops.
Het softwareplatform van Razer, met meer dan 125 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma (een eigen RGB-lichttechnologiesysteem) en Razer Cortex (voor het optimaliseren en lanceren van games).
Razer levert ook betaaldiensten voor gamers, jongeren, millenials en generatie Z. Razer Gold is een van ‘s werelds grootste virtuele betaalsystemen voor gamers en Razer Fintech voorziet in fintech-diensten binnen opkomende markten.
Razer is opgericht in 2005 en heeft twee hoofdkantoren in Irvine en Singapore. Het bedrijf heeft in totaal zeventien kantoren en wordt erkend als het leidende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer is genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange (Stock Code: 1337).
Laatste van Razer Europe
Razer werkt samen met Clearbot om oceanen op een slimme manier schoon te maken

Razer CEO Min-Ling Tan onthult de toekomst van gaming hardware tijdens de E3 2021 keynote

Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed is nieuwste editie van legendarisch toetsenbord