www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Centric en ValidSign verstevigen partnerschap

Gouda/Deventer,  22 april 2021 - Centric, een van de grootste IT-dienstverleners van Nederland, verstevigt het partnerschap met ValidSign, marktleider in de Benelux op het gebied van digitaal ondertekenen. Beide organisaties bundelen hun kennis en expertise om hun oplossingen nóg krachtiger te maken. De integratie tussen ValidSign en Motion, Centric’s eHRM-oplossing in de Cloud, is eind 2019 gelanceerd. Veel overheidsinstellingen hebben de oplossing inmiddels omarmd. MotionSign stelt eindgebruikers in staat om HR-gerelateerde documenten, waaronder arbeidscontracten, digitaal rechtsgeldig te ondertekenen in de vertrouwde Motion-applicatie.

Volledig digitaal
Niet alleen HR-documenten vereisen handtekeningen. Zeker nu we veel thuis zitten is een natte handtekening lastig. Het moet geprint worden en het document moet fysiek naar de tekenbevoegde. En vervolgens correct worden ingescand. Dan moet je toch naar kantoor. Dankzij de samenwerking tussen Centric en ValidSign is dat verleden tijd, ook voor beschikkingen. Het gaat nu in één keer volledig digitaal door, zonder uitstapjes in het werkproces naar andere systemen. Of je nu op kantoor werkt of thuis bent. Appeltje-Eitje.

Efficiency en gemak
Met de versterking van dit partnerschap worden meer integraties tussen ValidSign en de kernapplicaties van Centric gerealiseerd. Het is bijvoorbeeld mogelijk om bevestigingen van geboorte digitaal te laten ondertekenen door een arts en verloskundige vanuit Centric Burgerzaken. Het wordt ook mogelijk om andere documenten digitaal te laten ondertekenen door bijvoorbeeld instanties of burgers. Daarnaast wordt de integratie tussen ValidSign en Centric Leefomgeving, de all-in-one oplossing van Centric voor vergunningverlening, toezicht en handhaving, gerealiseerd.  Efficiency en gemak staan altijd centraal in deze samenwerking.

Zonder moeite en vertrouwd
Maarten Hillenaar, directeur bij Centric: “Samen met ValidSign digitaliseren we de laatste analoge stap. Vanuit het proces beschikkingen zorgen we er samen voor dat onder andere besluiten direct digitaal en rechtsgeldig ondertekend worden. Zonder moeite, vanuit de vertrouwde  applicatie waar je al elke dag mee werkt”. John Lageman, directeur bij ValidSign “Rechtsgeldig digitaal ondertekenen met ValidSign biedt enorme voordelen voor zowel de organisaties als hun eindklanten en leveranciers. Met ons ondertekenplatform in combinatie met de software die Centric levert voor bijvoorbeeld burgerzaken en leefomgeving kunnen wij klanten nog beter van dienst zijn.”

Over ValidSign
Met de digitale handtekening oplossing van ValidSign worden bedrijfsprocessen versneld door de ondertekening te automatiseren. Het digitaal ondertekenen van een overeenkomst verloopt via een beveiligde omgeving en is volledig rechtsgeldig. ValidSign is marktleider op het gebied van de digitale handtekening in de Benelux en meer dan 1000 organisaties ondertekenen momenteel hun documenten met ValidSign. Het ValidSign platform is een Enterprise-oplossing die integreert met meer dan 85 applicaties zodat de getekende contracten direct worden opgeslagen in het systeem van de club. Door ValidSign in te zetten worden ondertekenfouten verminderd en de juridische- en nalevingspositie versterkt. Met de oplossing kunnen documenten vanaf ieder mobiel device door meerdere personen digitaal worden ondertekend. Dit betekent een verdere professionalisering van de werkwijze van de club en levert een flinke tijdwinst op. Meer informatie: https://www.validsign.nl.

Over Centric
Talloze organisaties rekenen iedere dag weer op onze technologische oplossingen, hoogwaardige IT-diensten en gekwalificeerde professionals. Dat maakt trots! We doen er dan ook alles aan om het vertrouwen van onze klanten keer op keer waar te maken. Door onze kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met branche specifieke processen in de overheid, supply chain en financiële sector. Met die unieke combinatie onderscheiden we ons van de rest. Alles wat we doen past binnen de pijlers Software & IT Assessments, IT-outsourcing en beheer, Business process outsourcing, Cyber Security, Collaboration & Communication en Staffing. Samen met onze klanten ontwikkelen we werkende oplossingen die bijdragen aan het behalen van hun doelstellingen. Want hun succes is ons succes.
Laatste van ValidSign
Centric en ValidSign verstevigen partnerschap

De Keuken Kampioen Divisie ondertekent volledig digitaal met ValidSign

ValidSign introduceert integratie met AFAS
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
ValidSign contact

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks