www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Marcommit

Medius optimaliseert factuurverwerking Ultimaker

SaaS-oplossing verlaagt verwerkingstijd inkoopfacturen met 30 tot 50 procent

UtrechtMedius kondigt aan dat Ultimaker, wereldleider op het gebied van professioneel 3d-printen, kiest voor Medius voor de optimalisatie van de facturatieprocessen. De implementatie van Medius AP Automation is onderdeel van de ambitie van Ultimaker om de organisatie schaalbaar te maken en zo de snelle groei van het bedrijf te faciliteren. De inzet van de Medius SaaS-oplossing verlaagt de benodigde tijd voor verwerking van inkoopfacturen met 30 tot 50 procent. Ten slotte optimaliseert de software inzicht in de workflow, waardoor zicht op knelpunten ontstaat. Hierdoor is Ultimaker in staat processen te optimaliseren en de finance-afdeling te blijven verbeteren.

Expertise in de maakindustrie
De soepele integratie met Microsoft Dynamics for Finance and Operations en maandelijkse updates van de SaaS-oplossing van Medius waren voor Ultimaker van doorslaggevend belang. Ook de expertise in de maakindustrie werd positief ontvangen, met name vanwege de kennis omtrent specifieke processen zoals three way matching voor betere omgang met afwijkingen op basis van business rules.

Max Timmer, Chief Financial Officer bij Ultimaker: “We werken hard aan de schaalbaarheid van de finance-afdeling, zodat het bedrijf nog verder kan groeien zonder dat de finance-afdeling in omvang mee hoeft te groeien. De implementatie van Medius is onderdeel van dat traject en maakt direct meer tijd en handen vrij op de afdeling. Voorheen was er veel handmatig werk en verliep communicatie versnipperd. Nu besparen we 30 tot 50 procent van de verwerkingstijd van inkoopfacturen en ook het aantal betrokkenen binnen de organisatie is verlaagd. Een groot deel van de facturen wordt nu automatisch verwerkt. De oplossing van Medius biedt ons bovendien meer inzicht in de processen en eventuele knelpunten. Dat geeft ons de mogelijkheid meer tijd te besteden aan het verbeteren van het proces, wat uiteindelijk een positief effect heeft op de doorlooptijd van de factuurverwerking en kwaliteit van het proces.”

Monique Beerepoot, executive sales Benelux bij Medius: “Ultimaker streeft naar een schaalbare oplossing die de communicatie omtrent het goedkeuren en verwerken van facturen verbetert en tegelijkertijd de handmatige handelingen minimaliseert. De combinatie van intelligente data capture, op basis van artificial intelligence, en de eenvoudige user interface van Medius sluit aan bij dit streven. De betere matching met inkooporders zorgt ervoor dat Ultimaker minder omkijken heeft naar het proces. Dit verlaagt ook de total cost of ownership die met de oplossing gemoeid is. Onze expertise in de maakindustrie is voor Ultimaker een voordeel. Medius AP Automation is ingesteld op specifieke uitdagingen zoals complexe inkooporders met veel regels en potentiële afwijkingen. Daar hebben ze nu geen omkijken meer naar. Ik ben er trots op dat onze oplossing zo kort na livegang al een aanzienlijke besparing van tijd en handmatige ingrepen heeft opgeleverd.”
Laatste van Medius
AP Automation van Medius behaalt SAP®-certificering voor integratie met SAP S/4HANA® en SAP S/4HANA Cloud

Politieagent spelen op werkvloer is nummer één frustratie financieel professionals

Partnership Medius en TransferMate zorgt voor naadloze internationale betalingen
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone

Logo Marcommit

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf