www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: AxiCom

Razer Invitational – North America begin van Invitational Season 2021

E-sport-competitie bouwt voort op successen Razer Invitational Season 2020

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, kondigt Razer Invitational - North America aan. Dit is het grootste regionale online e-sports-toernooi voor de gehele Noord-Amerikaanse gaming-community. De kwalificatietoernooien beginnen op 7 mei. Na het wereldwijde succes van Razer Invitational Season 2020, begint de toernooiserie het seizoen 2021 in Noord-Amerika. Deelnemers uit de hele regio worden uitgenodigd om te strijden in drie afzonderlijke toernooien die een week duren, in mei en begin juni.

Elke week krijgen sporters uit elke hoek van het e-sports-rijk de kans om te strijden in een andere game, waaronder Fortnite (pc, console, mobiel), Rainbow 6 Siege (pc) en Brawl Stars (mobiel). Er wordt niet alleen gestreden om de roem, maar ook om gaming-hardware en een prijzenpot van maximaal $ 30.000.

“Razer Invitational is ontstaan vanuit het eenvoudige idee om een puur en competitief platform te creëren waar elke atleet een kans heeft om mee te doen, ongeacht klassering, sponsorstatus of team”, aldus Khang Thai, Senior Global Esports Lead bij Razer. “Het is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen dat staat voor inclusiviteit binnen de e-sports-community. Na een zeer succesvol Season 2020, zetten geven we onze visie op e-sports verder vorm met een nog groter Season 2021. Hiermee maken we competitief toernooispel toegankelijk voor iedereen over de hele wereld en cultiveren we de volgende generatie e-sports-atleten.”

Razer Invitational - een uniek e-sports-toernooi
Razer Invitational's eerste seizoen begon in 2020 en had als doel om bepaalde belemmeringen binnen e-sports over de hele wereld weg te nemen. Tegelijkertijd wilde Razer een breed publiek kennis laten maken met de opwinding en passie die e-sports met zich meebrengt. In tegenstelling tot traditionele e-sports-competities staat Razer Invitational open voor iedereen die zijn vaardigheden wil testen op een internationaal podium. Zo krijgt onontdekt talent een kans op roem.

Razer Invitational Season 2020 was een groot succes in Zuidoost-Azië, Latijns-Amerika en Europa. 22 landen namen deel in de drie regio's en bijna 60.000 atleten kregen de kans om het op internationaal niveau tegen elkaar op te nemen in de beste games. Toeschouwers van over de hele wereld bleken het ook te waarderen: 24 miljoen mensen zagen opkomende atleten uitgroeien van onbekende spelers tot gevestigde namen.

Noord-Amerika trapt seizoen 2021 af
Net als het afgelopen seizoen zal Razer Invitational - North America, waarmee Season 2021 van start gaat, gamers in de Verenigde Staten, Canada en Mexico een gelijk speelveld bieden om te strijden voor internationale erkenning. Het toernooi is opgedeeld in drie weken die bestaan uit drie unieke titels die het volledige spectrum van gaming-platforms bestrijken: Fortnite, Rainbow Six Siege, en Brawl Stars. Voor elke titel kunnen atleten zich inschrijven als team of als individu. Elke week strijden ze tegen elkaar, met als hoogtepunt een grote finale waarin per game $10.000 en diverse hardwareprijzen te winnen zijn.

Gamers die het spektakel willen zien in plaats van zelf mee te doen, kunnen tijdens de hele competitie unieke prijzen winnen van toernooisponsors. De Razer Invitational - Noord-Amerika is te volgen via YouTube.com/Razer, Twitch.tv/Razer of Facebook.com/TeamRazer.

Razer Invitational - Noord-Amerika is nog maar het begin van wat 's werelds grootste en meest inclusieve reeks e-sports-toernooien zal worden. Gedurende Season 2021 zal Razer de reeks evenementen uitbreiden naar andere regio's. Opkomende e-sports-talenten van over de hele wereld krijgen zo een platform om te concurreren en hun vaardigheden te tonen.

Inschrijving
De inschrijving voor Razer Invitational - Noord-Amerika opent vandaag, 20 april, om 18.00 uur (CEST) en de kwalificaties beginnen op 7 mei. Elke week wordt er een nieuwe game gespeeld, die begint met open kwalificatiewedstrijden, gevolgd door play-offs en elke zondag eindigen met een grote finale. Om zich in te schrijven voor Razer Invitational - North America, kunnen geïnteresseerden naar mogul.gg/hub/Razer gaan.

Meer informatie over Razer Invitational – North America is beschikbaar op https://rzr.to/invitational-na of via Facebook.com/TeamRazer.

Presskit
Afbeeldingen kunnen hier worden gedownload.
Laatste van Razer Europe
Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Razer Orochi V2 biedt krachtige prestaties die lang meegaan

Razer richt 'Razer Green Fund' op voor duurzame startups
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Techniekopleiding.nl
Logo GNX
Logo Visma | Raet