www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics breidt ArrowSphere uit met Bitdefender MSP-portfolio voor cyberbeveiliging

Samenwerking levert geavanceerde oplossingen voor preventie en detectie van bedreigingen en de reactie daarop aan managed service providers in de EMEA-regio

Houten, 20 april 2021 - Arrow Electronics heeft zijn relatie met Bitdefender in EMEA uitgebreid door het uitgebreide portfolio van Managed Service Provider (MSP) beveiligings- en bedreigingsinformatieoplossingen toe te voegen aan ArrowSphere, het cloudbeheerplatform van Arrow.

Bitdefender MSP Security biedt Managed Service Providers een uitgebreide waaier met mogelijkheden om bedreigingen te voorkomen, detecteren en erop te reageren doormiddel van machine learning en gedragstechnologieën. Deze verzameling mogelijkheden en technologieën zorgt ervoor dat MSP's een oplossing kunnen bieden voor het beschermen tegen en het beperken van cyberbedreigingen. Daarmee zijn ze in staat zowel cloud- als on-premises-omgevingen te versterken.

De toevoeging van dit uitgebreide portfolio van cyberbeveiligingsproducten aan het portfolio van ArrowSphere, die de Managed Detection and Response-oplossing van Bitdefender omvat, geeft MSP's onmiddellijke toegang tot abonnement gebaseerde, geavanceerde beveiligingsdiensten, die on-demand kunnen worden afgenomen. Daarnaast geeft het toegang tot volledig geautomatiseerde leveringen van deze diensten.

ArrowSphere levert end-to-end cloud lifecycle management met functies zoals gestroomlijnde offertes en bestellingen, geautomatiseerde provisioning en uitgebreide factureringsintegratie. Het zorgt ervoor dat gebruikers hun bedrijf kunnen uitbouwen en opschalen via hoge kwaliteit analyses, geïntegreerde DevOps en aanpasbare storefronts om hun eigen transacties te beheren.

Alexis Brabant, vice president sales van Arrow's enterprise computing solutions business in EMEA zegt: “De toevoeging van de beveiligingsoplossingen van Bitdefender aan ons cloudbeheerplatform ArrowSphere is een aanzienlijke uitbreiding van onze distributieovereenkomst van vorig jaar. Bitdefender biedt hoogwaardige technologieën en cyberbeveiligingsoplossingen die een steeds veranderend dreigingslandschap het hoofd bieden. Dat is een mooie aanvulling op ons portfolio van oplossingen voor MSP's.”

MSP’s staan onder voortdurende druk van klanten om de nieuwste malware, zero-day kwetsbaarheden en aanvallers die bedreven zijn in het verbergen van kwaadaardige activiteiten voor te blijven”, zegt Jason Eberhardt, global vice president cloud en MSP bij Bitdefender. “We zijn verheugd om deze meer uitgebreide samenwerking met Arrow aan te kondigen. Onze bredere samenwerking, met de kracht van het ArrowSphere-platform, biedt MSP's in de EMEA-regio on-demand oplossingen voor het voorkomen, opsporen en bestrijden van bedreigingen en de mogelijkheid om beheerde diensten te leveren. Het resultaat is enorm krachtig."

Ga voor meer informatie over cyberbeveiligingsoplossingen die worden aangeboden door Arrow en Bitdefender naar https://www.arrow.com/ecs/uk/products/bitdefender/

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van producten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: www.fiveyearsout.com.
Laatste van Arrow Electronics

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack