www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Klantcontact.nl lanceert de Klantcontact Partnership Studie (KPS)

KPS geeft inzicht in volwassenheid uitbestedingsrelatie

Amsterdam, 20 april 2021 – Klantcontact.nl, het online vakmedium voor klantcontactprofessionals, lanceert een nieuw online onderzoek naar de samenwerking bij het uitbesteden van klantcontact. Uitbesteders én facilitaire contactcenters die diepgaand inzicht willen verkrijgen in de kwaliteit en volwassenheid van hun samenwerkingsrelatie, kunnen zich met ingang van vandaag aanmelden voor deelname aan dit unieke onderzoek.

De Klantcontact Partnership Studie (KPS) is een onafhankelijk en periodiek perceptieonderzoek naar de samenwerking tussen uitbesteders van inbound BtC-klantcontact en hun Nederlandse dienstverleners. De KPS ondervraagt zowel uitbesteders als facilitaire contactcenters.

Uitbesteders van klantcontact krijgen met de KPS inzicht in de kwaliteiten en prestaties van facilitaire contactcenters waarmee zij zakendoen. Dat inzicht helpt uitbesteders bij partnerselectie, bij het nemen van beslissingen over hercontractering, bij het verbeteren van de samenwerking of bij het verdelen van workloads over meerdere dienstverleners op basis van de specifieke kwaliteiten van die dienstverleners.

Voor de dienstverleners in klantcontact, de facilitaire contactcenters, is de concurrentie sterk. Voor hen is het van groot belang te weten wat hun opdrachtgevers vinden van de samenwerking, hun dienstverlening en de bijdrage aan innovatie. De KPS biedt dienstverleners houvast voor hun positionering in de markt. De studie geeft concrete aanknopingspunten voor het verbeteren van de samenwerking, het inspelen op innovatiebehoeften, het uitbreiden van de share of wallet en het behoud van bestaande klanten.

De KPS is ontwikkeld in nauwe samenwerking met MarketResponse, dat ook het onderzoek uitvoert. Zowel uitbesteders als facilitaire contactcenters kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor deelname op www.klantcontactpartnershipstudie.nl, deelname aan het onderzoek is kosteloos en is mogelijk tot en met 31 mei 2021.

Voor de markt komt in september een algemeen onderzoeksrapport verkrijgbaar met globale uitkomsten en analyses; deelnemende dienstverleners en uitbesteders kunnen daarnaast gedetailleerde rapporten over hun eigen samenwerkingsverbanden afnemen. Voor early birds geldt tot en met 31 mei 2021 een sterk gereduceerd tarief.

+++ +++ +++ +++
Noot voor de pers, niet voor publicatie bestemd
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erik Bouwer, uitgever van Klantcontact.nl, via info@klantcontactpartnershipstudie.nl of via 06-5106 1385. Of kijk op www.klantcontactpartnershipstudie.nl.
Laatste van Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Klantcontact.nl lanceert de Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Klantcontact P.. contact

Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)

Klantcontact P.. sociaal

Klantcontact P.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo