www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

Zscaler pakt kloof aan in rechten voor cloud-workloads met de overname van Trustdome

Trustdome's CIEM-innovaties versterken cloudbeveligingsmogelijkheden van Zscaler’s Zero Trust Exchange waardoor klanten de public cloud eenvoudig en veilig kunnen omarmen

Amsterdam, 16 april 2021 - Zscaler, leider in cloud-native beveiliging, kondigt de overname aan van Trustdome, een innovator op het gebied van Cloud Infrastructure Entitlement Management (CIEM). Het ontwikkelingsteam van Trustdome en de CIEM-technologie zullen worden gecombineerd met het bestaande Cloud Security Posture Management (CSPM)-platform van Zscaler, als onderdeel van Zscaler Cloud Protection (ZCP). Dit biedt een allesomvattende oplossing voor het verminderen van aanvallen op de public cloud en verbeteren van de security posture. Met deze overname breidt Zscaler ook zijn wereldwijde presence uit met zijn eerste ontwikkelcentrum in Israël, waar het bedrijf van plan is te blijven investeren.

"We breiden onze visie voor Zscaler Cloud Protection uit om klanten te helpen veilig public cloudplatforms en -services te omarmen in de cloud-first-wereld van tegenwoordig", zegt Jay Chaudhry, CEO, voorzitter en oprichter van Zscaler. "De toevoeging van Trustdome's team en innovaties in CIEM versterkt ons Cloud Protection-portfolio door least privilege-principes af te dwingen in multicloud-omgevingen, terwijl DevOps de vrijheid krijgt om te innoveren. Ik ben erg verheugd om het Trustdome-team te verwelkomen in de Zscaler-familie en ik kijk ernaar uit om de R&D-aanwezigheid van Zscaler in Israël te vergroten."

Enterprise cloud-omgevingen kunnen honderden miljoenen afzonderlijke machtigingen hebben voor zowel mensen als cloudservices, waaronder ongebruikte machtigingen, niet-federatieve slapende accounts en verkeerd geconfigureerde machtigingen. Als dit niet wordt aangepakt, kunnen aanvallers deze machtigingen gemakkelijk gebruiken om te infiltreren in cloudimplementaties. Het CIEM-platform van Trustdome helpt dit probleem op te lossen door volledige controle te bieden over wie en wat toegang heeft tot data, applicaties en services in public cloudomgevingen.

“Rechten en machtigingen worden in snel tempo de grootste security-uitdaging in de public cloud. Het Trustdome-team heeft een innovatief platform gebouwd om deze uitdaging aan te pakken en tegelijkertijd de ontwikkel- en DevOps-teams in staat te stellen snelheid en behendigheid te behouden”, aldus Ofer Hendler, CEO van Trustdome. "We kijken ernaar uit om lid te worden van de Zscaler-familie en om de uitdagingen op te lossen waarmee organisaties geconfronteerd worden op het gebied van cloudbescherming."

De overname zal naar verwachting worden afgerond vóór het einde van het fiscale derde kwartaal van Zscaler, mits aan de gebruikelijke voorwaarden wordt voldaan. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

Lees voor meer informatie de officiële blog: Rechten: het meest over het hoofd geziene risico in de openbare cloud.

Over Zscaler
Zscaler (NASDAQ: ZS) versnelt digitale transformatie en maakt klanten meer agile, efficiënt, veerkrachtig en veilig. De Zscaler Zero Trust Exchange bescheremt duizenden klanten van cyberaanallen en dateverlies door gebruikers, apparaten en applicaties veilig met elkaar te verbinden vanaf elke locatie. Verveeld over meer dan 150 datacenters wereldwijd is de op SASE-gebaseerde Zero Trust Exchange het grootste inline cloud security-platform ter wereld.

Zscaler
Berend Sikkema
E-mail:  bsikkema@zscaler.com

Whizpr
Martine Korthals / Winnie Silvertand
Telefoon: 0317 410 483
E-mail: zscaler@whizpr.nl
Laatste van Zscaler
Zscaler waarschuwt voor HydroJiin-campagne die SSL-encryptie misbruikt

Zscaler verbetert Zero Trust-security voor de digitale organisatie en ontwricht daarmee decennia aan verouderde IT-security- en netwerkmodellen

Zscaler contact

Logo Zscaler

Zscaler sociaal

Zscaler tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack