Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics sluit pan-Europese distributieovereenkomst met Secureworks

Houten, 16 april 2021 - Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft een pan-Europese distributieovereenkomst getekend met het wereldwijd opererende cyberbeveiligingsbedrijf Secureworks®. Hiermee wordt een uitgebreid portfolio van schaalbare en complementaire beveiligingssoftware en -diensten opgenomen in het Europese aanbod.

De samenwerking tussen Arrow en Secureworks helpt bedrijven om op een veilige manier te digitaliseren. Secureworks is een leider op het gebied van softwaregedreven beveiligingsoplossingen waar de markt in toenemende mate behoefte aan heeft.

Naarmate organisaties door digitalisering technisch gezien steeds complexer worden, zijn er steeds meer endpoints en applicaties die bedreigd worden door cyberaanvallen - vooral binnen cloudomgevingen en in de netwerkinfrastructuur. Het is absoluut noodzakelijk dat digitale structuren worden beveiligd tegen deze evoluerende bedreigingen, zonder dat organisaties geremd worden te innoveren en groeien.

Arrow heeft de krachten met Secureworks gebundeld op het gebied van werving van kanaalpartners, de activering van het kanaal en verkoopondersteuning. Kanaalpartners die deelnemen aan het Secureworks Global Partner Program kunnen speciale voordelen krijgen, zoals dealregistratie, leadtoewijzing, duidelijke regels voor inzet en financiële voordelen. Daarnaast kunnen kanaalpartners marketingontwikkelingsfondsen aanvragen.

Producten en diensten die binnen de nieuwe distributieovereenkomst beschikbaar zijn, zijn onder meer Secureworks Taegis™ XDR (Extended Detection and Response), Secureworks Taegis ManagedXDR, Secureworks Taegis VDR en de Secureworks Incident Management Retainer, die proactief kunnen worden ingezet bij noodsituaties.

Maureen Perrelli, chief channel officer bij Secureworks zegt: "We zijn zeer verheugd over de uitbreiding van onze relatie met Arrow. We kunnen nu softwareproducten en incident response-diensten van Secureworks aanbieden aan hun uitstekende en uitgebreide reseller-netwerk in Europa. Arrow is de voorkeursdistributeur van Secureworks in Noord-Amerika en is wereldwijd goed gepositioneerd om de channel partner gemeenschap  te helpen om Secureworks-producten en -diensten te leveren aan de Europese cyberbeveiligingsmarkt."

"Met een groot netwerk van toonaangevende fabrikanten en service providers kan Arrow een breed scala aan oplossingen leveren om het gehele technologische ecosysteem te ondersteunen," aldus Alexis Brabant, vice president van EMEA sales voor Arrow's enterprise computing solutions business. "De dreiging van cyberaanvallen is nog nooit zo groot geweest en Arrow is daarom erg enthousiast over de samenwerking met Secureworks zodat we klanten kunnen ondersteunen om deze aanvallen het hoofd te bieden. De overeenkomst zorgt ervoor dat klanten hun business kunnen uitbreiden terwijl ze de zekerheid hebben dat hun beveiliging net zo snel kan meegroeien zodat ze hun data kunnen beschermen tegen mogelijke aanvallen."

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van producten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: fiveyearsout.com.

Het gebruik van het woord "partner", "partnerschap" of woorden van gelijke strekking impliceert geen wettelijk partnerschap tussen Secureworks en een andere onderneming.
Laatste van Arrow Electronics

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack