www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Ctac Official Partner van PSV tot en met 2024

PSV heet Ctac welkom in de sponsor- en partnerpiramide van de club. Het bedrijf, dat al jaren een lidmaatschap van PSV Business heeft, verbindt zich tot en met 2024 als Official Partner aan PSV.

Official Trainingskit Partner
Ctac is een IT-bedrijf dat gedurende de samenwerking PSV gaat ondersteunen als consultant op IT gebied. Voor supporters is het nieuwe partnership de komende drie seizoenen zichtbaar op de trainingskleding van de A-selectie. Het logo van Ctac komt op de achterzijde van de trainingscollectie te staan. Een primeur, want daarmee is Ctac per 1 juli de eerste Official Trainingskit Partner van PSV.

Versterken
Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV: “Dit is een mooie stap vooruit voor beide partijen. Ctac is sinds het seizoen 2011-2012 lid van PSV Business en deelt dezelfde kernwaarden als PSV. We weten dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, resultaatgericht en bewust van de rol die we in de maatschappij spelen. In gesprekken die we de afgelopen tijd met elkaar voerden kwam met name dat onderwerp zeer sterk aan bod. We zijn daarom ontzettend trots dat zij exact een decennium later Official Partner van de club worden en vanaf het nieuwe seizoen ook optisch zichtbaar zijn voor een groot publiek. Die groei zien wij graag.”

Ambities waarmaken
Voor Ctac is het nieuwe partnership een mogelijkheid om zichtbaarheid op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie te vergroten. Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Net als PSV maakt Ctac ambities waar. De ambities van onze klanten en die van onze mensen. Elke collega wordt in staat gesteld om te groeien en zich te ontwikkelen. Daarbij staan vitaliteit, continu leren en persoonlijk leiderschap centraal. Onze samenwerking met PSV sluit daar naadloos op aan. We zijn al jaren lid van PSV Business en zijn partner van het High Tech Software Cluster van Brainport Eindhoven. De band met de regio is warm, de intense samenwerking met PSV helpt ons echter om nóg gerichter onder de aandacht te komen van jonge, talentvolle mensen die een baan in de IT ambiëren. Wij herkennen ons bovendien in PSV’s gedrevenheid, de wil om te winnen en het clubgevoel; samen toewerken naar dat moment waarop ambities, vakmanschap, ervaring en enthousiasme samenkomen en elkaar versterken. Mijn collega’s en ik kijken ernaar uit om PSV vooruit te helpen met onze passie voor technologie en ons scherpe oog voor bedrijfsprocessen.”

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. Ctac biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform en SaaS-oplossingen voor de woningcorporatie en het commercieel vastgoed, respectievelijk Fit4Woco en Fit4RealEstate. Ctac bestaat in 2021 29 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate. Over 2020 realiseerde Ctac een omzet van EUR 87,3 miljoen.

Ctac heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch en tevens een vestiging in Wommelgem (BE).

Bij Ctac werken per ultimo september 2020 405 medewerkers. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.

Download hier het persbericht in PDF-versie

Ctac N.V.
Meerendonkweg 11
5216 TZ ‘s-Hertogenbosch

5201 AT ’s-Hertogenbosch
www.ctac.nl

Henny Hilgerdenaar | CEO
Pieter-Paul Saasen  | CFO
T. +31 (0)73 - 692 06 92
E.  info@ctac.nl
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt forse stijging omzet en winst in eerste kwartaal

Ctac Official Partner van PSV tot en met 2024

Ctac nieuwe SAP-partner van Provincie Noord-Brabant

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack