www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: ItsaRep

ThoughtSpot benoemt Pam Holmberg als Head of People om wereldwijde team uit te breiden

ThoughtSpot, leider in search en AI-gedreven analytics, heeft Pam Holmberg benoemd tot Head of People. In deze rol wordt Holmberg verantwoordelijk voor employee engagement, recruitment en HR. Omdat ThoughtSpot dankzij de adoptie van de nieuwe cloud-oplossingen snel groeit, zal de focus voornamelijk liggen op het werven van medewerkers en nieuw talent.

Pam Holmberg brengt meer dan twintig jaar HR-ervaring mee. Als EVP People bij Realtor.com, voerde Holmberg de HR-afdeling aan en voerde zij strategische en tactische plannen uit. Verder was ze verantwoordelijk voor talentontwikkeling en het beheren van de relaties met de medewerkers. Voor haar functie bij Realtor.com bekleedde Holmberg verschillende HR-posities bij onder meer Veritas Technologies, Pivotal Software Inc., NetApp en LSI Logic. Holmberg is trots op haar track record in het opbouwen en ondersteunen van innovatieve en ondernemende bedrijfsculturen.

image

Aangezien ThoughtSpot ook op lange termijn een flexibel werkmodel nastreeft, zal Holmberg een belangrijke rol spelen om ervoor te zorgen dat werknemers de ondersteuning en middelen hebben om goed te functioneren op kantoor, thuis of in een hybride omgeving. Holmberg zal verder de teams versterken met strategische benoemingen en door het bewaken van de productiviteit en het welzijn van werknemers.

“Tijdens de pandemie hebben onze klanten meer dan ooit op ons vertrouwd om hen te helpen de disruptie en verandering te omarmen die elke branche transformeert. Onze mensen zijn absoluut essentieel om dat mogelijk te maken”, zegt Sudheesh Nair, CEO van ThoughtSpot. "Nu we ons in deze nieuwe situatie bevinden ben ik verheugd om iemand als Pam in ons team te hebben om onze medewerkers in hun functie te ondersteunen. Het in stand houden van ThoughtSpot's cultuur van onzelfzuchtige excellentie is een topprioriteit terwijl we verder groeien. Pam is de juiste leider om innovatie, diversiteit en welzijn in ons team over de hele wereld te bevorderen."

"ThoughtSpot heeft een opvallende en unieke cultuur waarbij creatief denken, samenwerking en teamwork boven alles wordt beloond", aldus Pam Holmberg, Head of People bij ThoughtSpot. "In mijn vorige functies heb ik volledig nieuwe employee advocacy-programma’s ontwikkeld. Ik zie ernaar uit om dezelfde praktische benadering naar de teams van ThoughtSpot te brengen, zeker nu de werkplek een nieuwe betekenis krijgt in een post-covid wereld. Ik ben vastbesloten onze mensen op de eerste plaats te zetten en ervoor te zorgen dat ze zich gesteund voelen."

Over ThoughtSpot
ThoughtSpot vindt opnieuw uit hoe bedrijven beslissingen nemen door de kracht van hun cloud-data via search- en AI-gedreven analytics in handen te geven van elke werknemer. ThoughtSpot is gebouwd voor het cloud-tijdperk om direct inzichten op grote schaal te leveren. Met ThoughtSpot kan iedereen eenvoudige, natuurlijke taal gebruiken om nieuwe datagedreven inzichten te creëren en de inzichten die door collega’s zijn gegenereerd makkelijker te benutten. Door gebruik te maken van AI ontdekt ThoughtSpot trends, afwijkingen en patronen om vragen te beantwoorden die relevant zijn voor gebruikers, maar waar zij zelf niet aan hadden gedacht. Klanten kunnen profiteren van ThoughtSpot als SaaS-oplossing via ThoughtSpot Cloud, cloud datawarehouses direct verbinden en bevragen met Embrace, en op ieder moment op de hoogte blijven via de mobiele app van ThoughtSpot. Organisaties als Walmart, BT, Daimler, Medtronic, Hulu, Royal Bank of Canada, Bank of the West, Siemens en Nationwide Building Society vertrouwen op ThoughtSpot om werknemers op elk niveau in staat te stellen hun organisatie te transformeren. Door overal data naar beslissingen te brengen, bouwt ThoughtSpot aan een meer op feiten gebaseerde wereld.
Laatste van ThoughtSpot
ThoughtSpot Everywhere maakt als low-code platform interactieve data-apps mogelijk met search en AI-gestuurde analytics

ThoughtSpot neemt Diyotta over en breidt ecosysteem uit voor Modern Analytics Cloud

ThoughtSpot contact

Logo ThoughtSpot

ThoughtSpot sociaal

ThoughtSpot tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx