www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

123inkt.nl zet met 123zakelijk in op printcontracten voor de zakelijke markt

De marktleider op gebied van online verkoop van printerbenodigdheden, 123inkt.nl, is gestart met een nieuwe service voor de zakelijke markt. Onder de naam 123zakelijk worden managed print services (MPS) aangeboden voor het zakelijk segment. Daarbij sluiten zakelijke klanten een alles-in-één-contract af voor printers, onderhoud en automatische levering van supplies als toners en printpapier. 123zakelijk ontzorgt haar klanten hiermee volledig: gedurende de looptijd van het contract hoeft op het gebied van printen nergens meer zelf aan gedacht te worden.

MPS lag tot voor kort buiten het werkgebied van webwinkel 123inkt.nl, die al meer dan twintig jaar levert aan zowel particuliere als zakelijke klanten. Zakelijke klanten gaven steeds vaker aan geen printersupplies bij 123inkt.nl te kunnen bestellen, omdat zij vast zaten aan een MPS-contract bij een andere partij. Uit die gesprekken bleek een grote behoefte aan een frisse wind op de MPS-markt. 123inkt.nl-directeur Gerben Kreuning licht toe: “De huidige grote spelers op de MPS-markt smijten flink met ondoorzichtige printcontracten. Hoge prijzen en stilzwijgende verlengingen zijn aan de orde van de dag. De klant is daar de dupe van, maar kan bijna geen kant op. Met 123zakelijk brengen wij daar verandering in, want wij houden niet van ondoorzichtige constructies die verre van klantvriendelijk zijn. Wij willen laten zien dat het ook anders kan.”

De MPS-markt, een markt die draait op servicecontracten, is groot in Nederland. Uit eigen onderzoek van 123inkt.nl wordt de markt minstens op een half miljard euro geschat. 123inkt.nl signaleert een verschuiving van transactionele naar contractuele overeenkomsten, waarbij de focus steeds meer ligt op langdurige samenwerkingen en klanttevredenheid. 123zakelijk zet daarom hoog in op het vlak van consultancy. Ook advies over veiligheid, mobiel printen, scanoplossingen en de cloud valt onder de diensten. 123zakelijk vervult daarmee de rol van volwaardig document solutions provider voor de zakelijke klant.

Als Managing Director van 123zakelijk is Albert Zwart aangetreden. Zwart heeft jarenlange ervaring opgedaan in de printerindustrie en legt de focus op een hoog niveau van dienstverlening en klantgerichtheid. “Waarmee wij de MPS-markt omver gaan blazen? Transparantie, transparantie en nog eens transparantie! Wij bieden eerlijke en flexibele contracten, waarbij de klant nooit voor verrassingen komt te staan. Voor ons spreekt dit voor zich, maar in de huidige MPS-markt zijn wij hier uniek in.”

Na een jaar van thuiswerken en lockdowns is het belang van een flexibel printcontract duidelijker dan ooit, aldus Zwart. “Wij rekenen geen hoofdprijzen als er nauwelijks geprint wordt, zoals tijdens de coronaperiode het geval was. Bij ons wordt alleen het echt geprinte aantal pagina’s verrekend. De traditionele MPS-aanbieders waren de lachende derde tijdens de lockdown. Zij vingen geld terwijl er haast niets geleverd werd. De klant met een langlopend, vaststaand contract kon geen kant op. Dus als de voordelen van een flexibel en transparant contract nog niet duidelijk genoeg waren, dan zijn ze dat na het afgelopen jaar wel geworden!”

123inkt.nl heeft inmiddels meer dan 3 miljoen klanten in Nederland en België. Dankzij de goede en grote naamsbekendheid van 123inkt.nl verwacht 123zakelijk op korte termijn een belangrijke speler te worden op het gebied van managed print services.
Laatste van 123zakelijk
123inkt.nl zet met 123zakelijk in op printcontracten voor de zakelijke markt
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake
123zakelijk contact

Logo 123zakelijk

0294 - 314 000
  www.123zakelijk.nl
123zakelijk sociaal

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday