www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: MCS PR

Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Amsterdam, 14 april, 2021 - Pure Storage meldt een toenemende groei van zijn Pure as-a-Service abonnementsaanbod.

Gedurende het afgelopen jaar heeft Pure de adoptie door klanten in nagenoeg elke belangrijke markt wereldwijd zien toenemen. Alleen al in Q4 kwamen er nieuwe Pure as-a-Service klanten bij, waaronder grote cloud providers, financiële instellingen, ziekenhuizen, telecommunicatiebedrijven, inclusief een klant met een Pure as-a-Service commitment van meer dan $10 miljoen. In totaal kwam Pure's jaarlijkse omzet uit abonnementsdiensten - inclusief Pure as-a-Service en Evergreen en goed voor meer dan 30% van de totale omzet - uit op meer dan $500 miljoen in FY21, wat neerkomt op een groei van 33% op jaarbasis.

Pure heeft zijn platform voor abonnementsdiensten verder ontwikkeld en de complexiteit verminderd door het elimineren van additionele licenties en supportkosten. Ook biedt Pure een mate van transparantie die nog niet eerder vertoond is in de storagesector. Pure's Service Catalog, geïntroduceerd in Q4, biedt een public cloud-ervaring met meer granulariteit en lagere instapmomenten, ontworpen om eenvoudig op te schalen. Klanten kunnen nu de nieuwe Cost Calculator gebruiken om hun maandelijkse kosten voor Pure as-a-Service in te schatten, waardoor het voor klanten nog eenvoudiger wordt om voor iedere workload het juiste storage serviceniveau te kiezen.

“Alleen Pure biedt een utility van enterpriseklasse met flexibel storagegebruik; een cloudervaring on premise en een eenvoudig pad om data op elk moment naar de cloud te verplaatsen. Ook brengt Pure de kosten in lijn met het daadwerkelijke verbruik. Klanten hebben voortdurend te maken met dynamische eisen die aan de business worden gesteld en Pure as-a-Service biedt de flexibiliteit, eenvoud en betrouwbaarheid die zij nodig hebben”, zegt Prakash Darji, VP en GM, Digital Technology Services Group, Pure Storage.

"We hebben gemerkt dat we met Pure as-a-Service alle voordelen van een flexibel gebruiksmodel krijgen zonder dat we concessies hoeven te doen aan de security", zegt Jo Verstappen, Chief Executive Officer, Open Line.

“Pure's visie op ‘storage als code’ heeft zijn waarde tijdens de pandemie bewezen, door onze klanten in staat te stellen storagecapaciteit op te schalen om te blijven voldoen aan snel veranderende eisen. Met Pure as-a-Service hoefden onze klanten alleen te betalen voor de capaciteit die ze nodig hadden, terwijl ze dezelfde prestaties en beschikbaarheid kregen die ze zouden hebben met een traditionele cloud desktop”, zegt Robert Green, President, Co-Founder en CTO, Dizzion.

“Pure was de enige leverancier die met Pure as-a-Service een flexibel, innovatief en schaalbaar aanbod heeft, dat was voor ons de doorslaggevende factor. We werden over de streep getrokken door het volledig opex-model, de op gebruik gebaseerde facturering en de kortlopende contracten”, zegt Fabrice Joffre, Technical Director, Hopps.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx