www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: ContentXperience

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

Eindhoven, 13 april 2021 - FUJIFILM Europe heeft voor de vierde achtereenvolgende keer haar overeenkomst met Valid Managed Services verlengd. Beide partijen zijn zeer tevreden over de jarenlange samenwerking. Fujifilm waardeert de flexibiliteit van Valid en de kwaliteit van haar infrastructuur-, applicatie- en eindgebruikersbeheerdiensten. Valid levert deze hoogwaardige diensten aan Fujifilm entiteiten in heel EMEA. In de vernieuwde overeenkomst introduceert Valid verschillende kostenbesparende initiatieven en een pay-per-use model dat beter aansluit bij de dynamiek die Fujifilm kenmerkt.

De samenwerking tussen Fujifilm en Valid bestaat sinds 2007. In de loop der jaren heeft het klantenteam tal van vernieuwingen, verbredingen en verbeteringen in de dienstverlening doorgevoerd; vernieuwingen in zowel de technische infrastructuur als de werkplek. De verbreding van de dienstverlening uit zich in het in de loop der tijd toevoegen van diensten, zoals netwerk- en storage-management, maar ook in het ondersteunen van locaties buiten Nederland. Valid levert nu on-site supportdiensten in Portugal, Italië, Polen, Dubai en Zuid Afrika.

"Valid laat de levering van complexe IT-diensten aan al onze EMEA-collega's er eenvoudig en probleemloos uitzien", zegt Mike Post, Manager IT Applications and Services binnen Fujifilm Europe.

Ook de manier waarop de Valid Service Desk vragen of wijzigingsverzoeken van Fujifilm medewerkers ondersteunt, is in de loop der tijd gemoderniseerd. Naast het inmiddels vertrouwde gebruik van een 'self-service' portal is de meest recente ontwikkeling het gebruik van 'instant chat translation' bij de Service Desk. Collega's van Fujifilm kunnen via chat met de Service Desk communiceren in hun moedertaal, terwijl de Service Desk in het Engels communiceert. Dit resulteert in een betere gebruikerservaring en een hogere productiviteit.

Naast de infrastructurele scope die de productieomgeving, de werkplek en de Service Desk omvat, maakt Fujifilm ook gebruik van de kennis en expertise van Valid op het gebied van technisch applicatiebeheer, Business Intelligence en modernisering van de Fujifilm maatwerkapplicaties.

"We zijn er trots op dat we sinds 2007 de voorkeurspartner van Fujifilm zijn. Als je zo lang samenwerkt, ken je elkaar door en door. Ons team op locatie werkt toegewijd voor Fujifilm en voelt zich onderdeel van een gezamenlijke organisatie", zegt Patrick Nijssen, Valid Sales Manager.

Over Fujifilm
Fujifilm vierde zijn 80ste verjaardag in 2014 en staat bekend als de grootste fotografie- en beeldvormingsonderneming ter wereld. We zijn tevens innoverend op gebied van geneeskunde, hoogwaardige materialen en vele andere high-tech ontwikkelingen. Voor meer informatie kijk op www.fujifilm.eu/nl.

Over Valid
Onder het motto 'Stay Ahead' ondersteunt Valid organisaties met het optimaliseren en innoveren van hun business. De 250 professionals staan altijd voor klanten klaar, waar dan ook. De prioriteit van Valid Managed Services is de businesscontinuïteit van de klantorganisaties. Valid IT Consultancy versterkt organisaties met flexibele ondersteuning. Valid Digital Business levert oplossingen die klanten helpen data-gestuurd te worden. Meer informatie vindt u op www.valid.nl.
Laatste van Valid
FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

Sitech Services en Valid verlengen outsourcing-samenwerking

Valid en TimeXtender sluiten partnership in datamanagement automation

Logo ContentXperience
Valid contact

Logo Valid

info@valid.nl
  www.valid.nl
Valid sociaal

Valid tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx