www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

• Modulaire en schaalbare driefase-UPS helpt datacenterprofessionals bij uitbreiding
  • 50% compacter dan het gemiddelde in de industrie
  • De Live Swap-functie verbetert de bedrijfscontinuïteit en biedt bescherming aan medewerkers bij vervanging of bijplaatsen van vermogensmodules
  • 99% efficiëntie in ECOnversion™-modus waarbij middelgrote en grote datacenters hun investering binnen twee jaar terugverdienen
Schneider Electric, de leider in digitale transformatie van energiemanagement en automatisering, kondigt vandaag de Galaxy VL 200-500 kW (400V/480V) driefase Uninterruptible Power Supply (UPS) aan. Dit is de nieuwste toevoeging aan de Galaxy-familie. Deze zeer efficiënte en compacte UPS biedt tot 99% efficiëntie in ECOnversion™-modus waarbij middelgrote en grote datacenters en commerciële en industriële faciliteiten hun volledige investering binnen twee jaar (afhankelijk van model) terugverdienen. Op 4 mei is er een live virtueel “hands-on” evenement voor datacenterprofessionals en partners waarin de mogelijkheden en kenmerken van Galaxy VL gedemonstreerd worden.

Vloeroppervlakte in datacenters is schaars. Het compacte ontwerp van de Galaxy VL komt hieraan tegemoet. Met 0,8 m2 is deze half zo groot als het industriegemiddelde. De modulaire en schaalbare architectuur stelt datacenterprofessionals in staat om het vermogen stapsgewijs op te schalen, van 200 kW tot 500 kW met vermogensmodules van 50 kW. Dit zorgt voor flexibiliteit in groei.

Met de Galaxy VL introduceert Schneider Electric Live Swap, een innovatieve functie die zorgt voor het veilig toevoegen of vervangen van de modulaire vermogensmodules terwijl de UPS online en volledig operationeel is. Dit resulteert in een verbeterde bedrijfscontinuïteit en voorkomt ongeplande downtime. Bovendien biedt Live Swap meer bescherming aan werknemers die de UPS niet langer hoeven om te schakelen naar onderhouds-bypass of batterijvoeding tijdens het plaatsen of verwijderen van de vemogensmodule.

"De nieuwe, energiezuinige Galaxy VL stelt een zeer hoge standaard voor UPS-innovatie. Het ontwerp helpt klanten te groeien en tegelijkertijd de footprint en de eigendomskosten te minimaliseren", aldus Mustafa Demirkol, VP, 3-Phase Global Offer Management bij Schneider Electric. “Het past in onze visie op de toekomstige vereisten voor datacenters en het voldoen aan de vraag naar flexibiliteit, betrouwbaarheid, efficiëntie en duurzaamheid. De nieuwste toevoeging aan de Galaxy-familie is een Green Premium-product dat topprestaties levert, duurzaamheidsdoelstellingen ondersteunt en vult een gat in het middenklasse-energiesegment."

De belangrijkste voordelen van de nieuwe Galaxy VL:
  • Maximaliseer ruimte voor toekomstige groei: Galaxy VL is de meest compacte UPS in zijn klasse; met 0,8 m2 50% compacter dan de industriestandaard. Hierdoor komt er meer oppervlakte vrij in datacenter en IT-ruimte. Daarnaast leveren de Galaxy lithium-ion batterijbehuizingen een totale ruimtebesparing tot 70% op in vergelijking met VRLA-batterijoplossingen.
  • Bespaar geld: met het modulaire, schaalbare platform van Galaxy VL betalen klanten naarmate ze groeien, waardoor CapEx-investeringen, bedrijfskosten, energieverbruik en TCO worden verminderd. Schaal het vermogen op in stappen van 50 kW van 200 tot 500 kW zonder extra footprint.
  • Bereik duurzaamheidsdoelstellingen: tot 99% efficiënt in ECOnversion-modus voor een volledig rendement op de investering in energiebesparing binnen twee jaar. Dit is een Green Premium-product van Schneider Electric en bevat de optie voor duurzame lithium-ionbatterijen.
  • Verhoog betrouwbaarheid met EcoStruxure: Door Galaxy VL te verbinden met EcoStruxure - Schneider Electric's open, interoperabele, IoT-gedreven systeemarchitectuur en platform – profiteren datacenter-operators van EcoStruxure™ IT-software en -diensten. Dit EcoStruxure-aanbod helpt klanten hun IT-infrastructuur te monitoren, beheren en modelleren en biedt ze mogelijkheid tot 24/7 support.
De Galaxy VL is wereldwijd beschikbaar en kan direct van Schneider Electric worden gekocht. Bekijk de website voor meer informatie.

Schrijf je in voor het virtuele event op 4 mei
Schneider Electric organiseert een live virtueel evenement voor eindgebruikers, media en partners vanuit het Schneider Electric Innovation Executive Briefing Center. Experts demonstreren de Galaxy VL en bespreken de voordelen voor de datacenters van de toekomst.

Over EcoStruxure
EcoStruxure™ is onze open, interoperabele, IoT systeemarchitectuur en platform. EcoStruxure levert meer waarde op het gebied van veiligheid, betrouwbaarheid, efficiëntie, duurzaamheid en connectiviteit voor onze klanten. EcoStruxure maakt gebruik van vorderingen op het gebied van IoT, mobiliteit, detectie, cloud, analyse en cyberbeveiliging om innovatie op elk niveau te leveren. Dit omvat Connected Products, Edge Control en Apps, Analytics & Services die worden ondersteund door Customer Lifecycle Software. EcoStruxure ™ is geïmplementeerd op bijna 500.000 locaties met de ondersteuning van meer dan 20.000 ontwikkelaars, 650.000 serviceproviders en partners, 3.000 nutsbedrijven en verbindt meer dan 2 miljoen activa onder beheer.

Van advies op het gebied van energie en duurzaamheid tot het optimaliseren van de levenscyclus van uw operationele systemen, we hebben wereldwijde diensten om aan uw zakelijke behoeften te voldoen. Als klantgerichte organisatie is Schneider Electric uw vertrouwde adviseur om de betrouwbaarheid van activa te verhogen, de totale eigendomskosten te verbeteren en de digitale transformatie van uw onderneming naar duurzaamheid, efficiëntie en veiligheid te stimuleren.

Over Schneider Electric
Het doel van Schneider is om iedereen in staat te stellen het meeste uit onze energie en hulpbronnen te halen en zo vooruitgang te boeken en verduurzaming te garanderen voor iedereen. We noemen dit Life Is On.

Onze missie is om jouw digitale partner te zijn voor duurzaamheid en efficiëntie.

We stimuleren digitale transformatie door de integratie van toonaangevende proces- en energietechnologieën, eindpunt-naar-cloud-verbindende producten, bedieningselementen, software en diensten gedurende de gehele levenscyclus. Hierdoor wordt geïntegreerd bedrijfsbeheer mogelijk gemaakt voor huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Van alle internationale bedrijven zijn wij het meest lokaal actief. We zijn voorstanders van open standaarden en partnerschap in ecosystemen waarbij de passie voor onze gedeelde inclusieve en krachtige waarden en een betekenisvol doel naar voren komt.

Content:
Laatste van Schneider Electric
Schneider Electric lanceert nieuw partnerprogramma: Edge Software & Digital Services

TechBinder kan sneller innoveren door partnership met Schneider Electric

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx