www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LEWIS

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

Amsterdam, 13 april 2021 – Celonis lanceert vandaag een nieuwe serie apps en toepassingen voor zijn ‘Execution Management Platform’. Met de innovaties en uitbreidingen kunnen klanten van Celonis bedrijfsprocessen efficiënter maken, zodat zij miljoenen euro’s kunnen besparen.

Het vernieuwde platform gebruikt data uit alle lagen van de organisatie, in combinatie met verschillende algoritmen en machine learning, om inefficiënties in bedrijfsprocessen op te sporen en te verbeteren. Onder Celonis’ klanten die het platform al succesvol gebruiken zijn enkele van ’s werelds grootste bedrijven in verschillende sectoren, zoals de financiële sector en de maakindustrie.

Onder de nieuwe functionaliteiten van het platform vinden gebruikers onder andere:
  • Meer toegang tot procesdata: Uitgebreide data-inname uit realtime en streaming bronnen van Snowflake, Coupa en Salesforce Platform Events. Data uit elk op API gebaseerd systeem kan met de nieuwe low-code extractor ingeladen worden.
  • Diepere procesintelligentie: De software plant veranderingen in processen en voorspelt de impact ervan met een nieuwe, op machine learning gebaseerde simulator.
  • Uitgebreide automatisering en action flows: Het platform heeft een bibliotheek met meer dan 1000 vooraf gebouwde Integromat automatiseringsoplossingen en 10.000 ontworpen uitvoeringsacties.
Celonis Execution Apps
De nieuwe Celonis Execution Apps maken de apps collectie van Celonis compleet. Met de applicaties kunnen klanten van Celonis onder andere hun logistiek en financiën opnieuw inrichten, zonder dat zij het onderliggende transactiesysteem hoeven te vervangen of aan te passen.
  • Order Management: Helpt klanten met de complexiteit van hun supply chain, zodat zij op tijd kunnen leveren tegen lagere kosten. De app verbetert foutieve orders en maakt voorspellingen over leveringen, zodat levertijden nauwkeurig kunnen worden ingeschat.
  • Inventory Management: Deze app verwijdert onnodige stappen in voorraadbeheer. Geautomatiseerde datacorrectie en realtime monitoring van de inventaris reduceren kosten en maken optimale voorspellingen mogelijk.
  • Procurement Management: Zorgt voor inkoop op de het juiste moment, tegen de juiste prijs en onder goede voorwaarden. Deze app automatiseert inkooporders en brengt de totale kosten omlaag.
Alex Rinke, co-CEO en mede-oprichter van Celonis: “Het succes van zakendoen zit hem voor 99 procent in goede uitvoering. Wij hebben jarenlange ervaring met de data die bedrijfsprocessen genereren, en hebben een manier gevonden die data te gebruiken om intelligente beslissingen te nemen. Organisaties die data op deze manier weten te gebruiken zijn efficiënter, bieden een betere customer experience en gebruiken minder resources. Zij zijn de winnaars van de toekomst.”

Een volledig overzicht van Celonis’ innovaties voor het platform vind je in dit (Engelstalige) bericht.

Execution Management Without Limits programma
Celonis presenteert het volledig overzicht van alle productlanceringen en updates tijdens de jaarlijkse Celosphere conference van 13 tot en met 15 april. Tijdens dit evenement kondigt het bedrijf ook het Execution Management Without Limits programma aan, een uitbreiding van Celonis for Consulting dat consultancy bedrijven en system integrators wereldwijd toegang geeft tot process mining en execution management technologie. Zij kunnen het Celonis Execution Management System (EMS) gebruiken zonder beperkingen op het aantal gebruikers, klantenprojecten, duur en processen. Met het Execution Management Without Limits programma geeft Celonis zo’n 5000 organisaties wereldwijd onbeperkt toegang. Voor méér uitleg over het programma, klik hier.

Over Celonis
Celonis is van mening dat elk bedrijf zijn volledige uitvoeringscapaciteit kan ontgrendelen. Het Celonis Execution Management System (EMS) wordt aangedreven door de process mining-kern van het bedrijf en biedt een set van instrumenten, applicaties en een ontwikkelaarsstudio voor zakelijke gebruikers. Dit aanbod helpt bedrijven bij het beheren van elk facet van executiemanagement; van analyse en strategie tot planning, beheer, acties en automatisering. Celonis heeft duizenden klanten, waaronder ABB, AstraZeneca, Bosch, Coca Cola, Citibank, Dell, GSK, John Deere, L'Oreal, Siemens, Uber, Vodafone en Whirlpool. Het hoofdkantoor van Celonis is in München, Duitsland en New York City, VS. Het bedrijf heeft wereldwijd 15 kantoren.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Linda van Helden of Iskander de Lange LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com
Laatste van Celonis
Celonis benoemt Vanessa Candela tot Chief Legal Officer

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

Celonis, IBM en Red Hat sluiten strategisch partnerschap
Celonis contact

Logo Celonis

www.celonis.com
Celonis sociaal

Celonis tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx