www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Spoedtest.nl opent 60e vestiging in Nederland

Samenwerking met Arbodienst Medprevent en diverse branche-organisaties voor grootschalig testen van werknemers met symptomen

Vandaag opent Spoedtest.nl haar 60e vestiging in Nederland. Vanaf nu kan men ook aan het Ungerplein 2 in Rotterdam bij Spoedtest.nl terecht voor een PCR-test met wereldwijd erkend reiscertificaat, Sneltest en/of Antistoffentest. De ambitie van Spoedtest.nl is om met 100 vestigingen een goede landelijke dekking te krijgen, waardoor iedereen in Nederland binnen 20 minuten bij een Spoedtest.nl locatie kan zijn. Spoedtest.nl is een samenwerkingspartner van Arbodienst Medprevent, dat onlangs door het Ministerie van VWS is goedgekeurd om werkgevers gratis antigeensneltesten aan te bieden voor werknemers met symptomen. Onder andere Koninklijke Horeca Nederland, INretail en de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie (ANKO) hebben een partnership afgesloten en raden hun leden aan om personeel met klachten te laten testen via Medprevent bij Spoedtest.nl

Spoedtest.nl opent 60e vestiging in Nederland © Spoedtest.nl

Heropenen van de samenleving
“Wij zijn erg trots op deze nieuwe mijlpaal, een van de vele de afgelopen periode,“ aldus Rasmus Emmelkamp, mede-oprichter en CEO van Spoedtest.nl. “Amper 7 maanden geleden zijn wij gestart met Spoedtest.nl en 2 vestigingen. We merkten toen al dat mensen het liefst getest wilden worden in hun vertrouwde omgeving, in plaats van in een container op een rangeerterrein. Onze centraal gelegen testlocaties zijn dan ook gevestigd in leegstaande winkels of kantoorpanden. Inmiddels is Spoedtest.nl uitgegroeid naar 60 vestigingen en ruim 400 goed getrainde medewerkers. Arbodienst Medprevent is onlangs een samenwerking met Spoedtest.nl aangegaan om, in opdracht van het ministerie van VWS, sneltesten aan te bieden aan werkgevers om werknemers met symptomen te kunnen testen. We zijn trots dat we op deze wijze een bijdrage kunnen leveren aan het (her)openen van de Nederlandse samenleving op een zo’n goed mogelijke manier.”

Over Spoedtest.nl
Spoedtest.nl faciliteert toegankelijke, betrouwbare en snelle coronatesten, door gecertificeerde medewerkers volgens de standaarden van het RIVM en de Inspectie van Gezondheidszorg en Jeugd. Dit gebeurt vanuit een van de 60 vestigingen van Spoedtest.nl. De uitslag van een Sneltest krijgt men binnen 30 minuten, de uitslag van een PCR-test al na enkele uren, inclusief een wereldwijd erkend reiscertificaat. De ambitie is om met 100 vestigingen een goede landelijke dekking te krijgen, waardoor iedereen binnen 20 minuten rijden bij een Spoedtest.nl locatie kan zijn. Voor meer informatie zie www.spoedtest.nl

Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviewverzoeken kunt u contact opnemen met:

Smith Communicatie

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric
Logo Momentive (voorheen SurveyMonkey)
Logo Zoom
Logo Ivanti