www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau

Dynatos breidt activiteiten uit naar de DACH-regio met de opening van Dynatos Deutschland GmbH

UTRECHT - Dynatos, een toonaangevende strategische partner voor het optimaliseren en automatiseren van financiële bedrijfsprocessen, versterkt de EMEA-positionering met de opening van Dynatos Deutschland GmbH. Met de opening voegt de DACH-regio zich bij de bestaande regio's Benelux, Iberia en Nordics.

"Het openen van een Dynatos-kantoor in Frankfurt ondersteunt ons ecosysteem en stelt ons in staat om onze klanten in de DACH-regio beter te ondersteunen", aldus Gert-Jan de Vries, CEO van Dynatos. "Met het nieuwe team kunnen we de Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse markt ondersteunen en organisaties in staat stellen om de kosten per transactie te verlagen, de flexibiliteit te vergroten en de flexibiliteit en continuïteit in de financiële activiteiten te verbeteren. We zijn dan ook erg enthousiast over het toevoegen van een nieuwe regio aan onze huidige internationale operaties."

"Met state-of-the-art software en deskundige kennis, automatiseren we financiële bedrijfsprocessen zoals Source-to-Pay, Accounts Payable en Receivable en Customer Orders. We combineren oplossingen van toonaangevende softwareoplossingen zoals Coupa Business Spend Management en Kofax Process Director voor SAP met intelligente software die we zelf hebben ontwikkeld, zoals Routty." concludeert De Vries.

"Bij Dynatos streven we naar de beste klantwaarde, niet alleen door middel van softwareoplossingen maar ook door de capaciteiten van ons team. Voor Dynatos Duitsland zijn we verheugd dat experts uit de industrie met bewezen staat van dienst ons team komen versterken", zegt Gert-Jan de Vries. Het DACH-team heeft in totaal meer dan 80 jaar ervaring in financiële procesautomatisering en SAP. Het team zal worden geleid door Boris Bierbaum, die voorheen 10 jaar in dienst was bij SAP AG en verschillende functies bekleedde bij ReadSoft en Kofax."

Boris Bierbaum, VP Operations DACH, vervolgt: "We zijn verheugd om ons aan te sluiten bij Dynatos. Bedrijven in onze regio zijn sterk vertegenwoordigd in de wereldeconomie. We zien een sterke vraag naar automatisering en optimalisatie van financiële processen. De expertise van de Dynatos Group en ons lokale team stelt ons in staat om oplossingen te leveren die echte klantwaarde opleveren. We kijken ernaar uit om samen te werken met de Dynatos-klanten in de DACH-regio, evenals met onze gerespecteerde softwarepartners zoals Coupa Software en Kofax."

"De Dynatos-regio's bestaan uit Service Zones, dit zijn op taal gebaseerde infrastructuren met afzonderlijke en verschillende geografische locaties. Daarmee verminderen we het servicerisico van een enkele gebeurtenis die de bedrijfscontinuïteit aanzienlijk beïnvloedt", aldus Gert-Jan de Vries. "Met de opening van Dynatos Duitsland kunnen we hetzelfde niveau van oplossingen en diensten bieden in de DACH-regio als we al meer dan tien jaar doen in onze bestaande regio's. Daarom geloven we echt dat het openen van een kantoor in de DACH-regio waardevol zal zijn voor onze klanten en partners."

Dynatos is een toonaangevende expert in het optimaliseren en automatiseren van financiële processen. Met meer dan 600 internationale klanten en kantoren in Nederland, België, Spanje, Duitsland en Denemarken, helpt Dynatos alle aspecten van de financiële afdeling te stroomlijnen, waardoor repetitieve taken overbodig worden, waardoor medewerkers meer tijd hebben om te werken aan waarde toevoegende activiteiten. Met de oplossingen en aanpak van Dynatos streeft het naar een partnerschap op lange termijn als vertrouwd adviseur. Dynatos is een snelgroeiende, wereldwijd gecertificeerde leverancier van oplossingen voor financiële procesautomatisering.
Laatste van Dynatos

Dynatos benoemd tot best presterende Kofax Partner 2019

Dynatos erkend door Kofax als Preferred Service Provider Partner
Dynatos contact

Logo Dynatos

Dynatos sociaal

Dynatos tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx