Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: AxiCom

Avaya brengt Avaya OneCloud CCaaS naar nieuwe markten

Digitale contact center-oplossing verbetert customer en employee experiences

NieuwegeinAvaya, leider in communicatie en samenwerking, heeft de beschikbaarheid van Avaya OneCloud CCaaS uitgebreid naar veertig landen[1]. Hierdoor beschikken organisaties wereldwijd over digitale mogelijkheden om klanten en medewerkers beter te verbinden via alle touchpoints, manieren, apparaten en kanalen. Avaya OneCloud CCaaS is een belangrijk onderdeel van het door AI aangedreven Avaya OneCloud-platform. Dit platform omvat oplossingen voor workstream collaboration, unified communications en communications platform as a service met OneCloud UCaaS en OneCloud CPaaS.

Volgens IDC vindt 84 procent van de consumenten ‘experience’ even belangrijk als het product of de dienst van een bedrijf. 92 procent zegt dat customer experience een grote invloed heeft op toekomstige aankoopbeslissingen. Avaya OneCloud CCaaS stelt organisaties in staat om customer experience centers te creëren, door op eenvoudige wijze hun digitale mogelijkheden uit te breiden en te profiteren van alles wat de cloud te bieden heeft. Dit omvat de flexibiliteit, efficiëntie en innovatie-on-demand van een multi-cloud-ecosysteem dat realtime inzicht, analyses en context levert. Dit zorgt voor een snellere en flexibelere interactie met klanten, ongeacht het touchpoint dat zij kiezen. Avaya OneCloud CCaaS biedt ook probleemloze integratiemogelijkheden dankzij Avaya OneCloud CPaaS, wat nog meer waarde oplevert voor het customer experience center. Hierdoor kunnen organisaties makkelijk gebruikmaken van vooraf ontwikkelde apps en zo hun bestaande mogelijkheden uitbreiden. Daarnaast kunnen ze ook zelfgemaakte apps gebruiken om unieke oplossingen te creëren voor klantspecifieke doeleinden.

Avaya OneCloud CCaaS stelt organisaties in staat om:
  • Digitale touchpoints gedurende de hele customer journey te verbinden - van e-mail, messaging, chat, social en de mogelijkheid voor organisaties om Bring Your Own Channel (BYOC) te implementeren.
  • Klanten op intelligente wijze te matchen met de beste medewerkers op basis van bedrijfsregels, interne en externe context, en gewenste bedrijfsresultaten.
  • De employee experience te personaliseren met een aanpasbare, moderne werkruimte die inzichten uit verschillende applicaties en systemen in één enkel overzicht samenbrengt.
  • Tijdens interacties met klanten hun behoeften te voorspellen en hen proactief te benaderen met journey intelligence.
  • Snel en eenvoudig innovatieve cloud-technologieën toe te voegen zodat zij hun klanten meer opties, snellere reacties en een meer gepersonaliseerde aanpak kunnen bieden.
“Met OneCloud CCaaS combineert Avaya uitgebreide digitale mogelijkheden met een breed scala aan implementatiemogelijkheden in de publieke, private en hybride cloud, om zo de customer en employee experience te verbeteren”, zegt Mary Wardley, Vice President, CRM Applications, IDC. “Het gebruik van AI, orchestration, bots en de integratie tussen spraak en digitaal zorgen allen voor een overtuigende oplossing die ontworpen is om flexibel te zijn. En het uitgebreide ecosysteem van technologiepartners en -ontwikkelaars van Avaya brengt aanvullende, bewezen functies die voortdurend worden geïntegreerd in de Avaya OneCloud CCaaS-oplossing, waardoor klanten nog meer waarde krijgen.”

Avaya OneCloud CCaaS helpt organisaties om elke interactie probleemloos, naadloos en contextgericht te laten verlopen. Dit resulteert in gedenkwaardige customer en employee experiences. Avaya koppelt op intelligente wijze klanten en medewerkers aan de juiste middelen op het juiste moment. AI-gebaseerde workflows geven medewerkers context en virtuele assistentie om de betrokkenheid te verbeteren, terwijl management-tools inzichten bieden op bestuursniveau.

“Avaya begrijpt dat de ‘everything customer’ van vandaag de dag diensten wil consumeren zoals hij ook andere dingen doet. En een personeelsbestand dat overal vandaan kan werken, heeft behoefte aan directe collaboration-functies om klanten te bieden wat ze willen, wanneer ze het willen en hoe ze het willen”, zegt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “Succes valt of staat met in hoeverre een bedrijf snel en eenvoudig gepersonaliseerde, cloud-gebaseerde experiences kan leveren. Met Avaya OneCloud CCaaS kunnen onze klanten de kracht benutten van een ecosysteem van cloud-applicaties, aangevuld met CPaaS en workstream collaboration. Avaya OneCloud CCaaS biedt voordelen op het gebied van customer engagement die essentieel zijn om concurrerend te kunnen blijven. Daarnaast is de oplossing gericht, flexibel, uitgebreid en snel.”

[1] Avaya OneCloud CCaaS is beschikbaar in de volgende landen: VS, Canada, Mexico, Argentinië, Brazilië, Chili, Colombia, Costa Rica, Jamaica, Panama, Peru, Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Egypte, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Koeweit, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Qatar, Roemenië, Saoedi-Arabië, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigd Koninkrijk

Over Avaya
Bedrijven worden gebouwd door de ervaringen die ze bieden, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen door Avaya geleverd. We geven vorm aan de toekomst van het werk, met innovatie en samenwerkingsverbanden die belangrijke zakelijke voordelen opleveren. Onze cloud-communicatieoplossingen en ons multi-cloud application-ecosysteem zorgen voor persoonlijke, intelligente en probleemloze klant- en werknemerservaringen. Zo helpen we de strategische ambities en gewenste resultaten te realiseren. Samen zetten we ons in om uw bedrijf te helpen groeien door 'Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is beschikbaar op  http://www.avaya.com/.
Laatste van Avaya
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials