Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Unit4 lanceert ERPx

ERPx is het geïntegreerde cloudplatform voor mensgerichte middelgrote organisaties zoals de Gemeente Alkmaar

Utrecht Unit4, leider in enterprise cloud-applicaties voor mensgerichte organisaties, introduceert vandaag ERPx. Deze geavanceerde en intelligente Enterprise Resource Planning (ERP)-oplossing is speciaal ontwikkeld voor middelgrote organisaties.

Unit4 ERPx kenmerkt zich door een duidelijke focus op mensgerichte organisaties, en in het bijzonder zakelijke dienstverleners, non-profitorganisaties, instellingen in het hoger onderwijs en publieke sector organisaties. Vanwege de specifieke eisen van deze sectoren is het belangrijk om de mogelijkheden van financieel-, inkoop- en projectmanagement, HR en FP&A samen te brengen binnen een geïntegreerd cloudplatform dat voorziet in real-time informatie. De software helpt om het inzicht, de effectiviteit en betrokkenheid van het personeel te vergroten. ERPx vormt hiermee het kloppende hart van middelgrote organisaties. Het voorziet hen van tools en innovatieve functionaliteiten die de realisatie van hun groeiambities dichterbij brengen en hen in staat stellen om optimaal te gedijen zodra de markt weer aantrekt.

“Met ERPx leveren we iets waar organisaties al jaren om vragen bij ERP-oplossingen: een platform en tools die optimaal op hun behoeften aansluiten en de snelheid, veerkracht, aanpasbaarheid en gebruiksgemak bieden die nodig zijn om de productiviteit van werknemers hoog te houden”, zegt Dmitri Krakovsky, Chief Product Officer bij Unit4. “We bieden klanten daarnaast de vrijheid om branchespecifieke dataservices- en oplossingen snel aan ERPx te koppelen en uit te breiden. Samen zullen we de digitale basis creëren die mensen en organisaties nodig hebben om hun potentieel te verwezenlijken. We zijn erg blij dat ERPx op de markt verschijnt.”

24 nieuwe klanten
Naast Gemeente Bronckhorst, Servicepunt71 en Werkorganisatie Langedijk en Heerhugowaard is Gemeente Alkmaar een van de 24 nieuwe klanten van Unit4:  “De innovatieve aanpak van Unit4 met ERPx sluit naadloos aan op de ambitie van de Gemeente Alkmaar om uit te groeien tot de meest innovatieve gemeente van Nederland met meer dan 100.000 inwoners”, zegt Robert-Jan Groeneveld, Unit Manager bij de Gemeente Alkmaar. “ERPx komt tegemoet aan onze behoefte aan een toekomstbestendig financieel systeem dat in de nieuwste functionaliteiten en technologische innovaties voorziet. Met deze nieuwe oplossing kunnen we data uit externe systemen converteren en integreren om onze financiële processen te verbeteren op basis van nieuwe inzichten.”

ERPx is per direct beschikbaar in Noord-Amerika en in het tweede kwartaal in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België. Unit4 zal in de loop van 2021 ERPx verder wereldwijd uitrollen. Ga voor meer informatie naar unit4.com/erpx

Uitbreidingsmogelijkheden via het Developer 4U
Unit4 introduceert daarnaast Developer 4U, een nieuw Partner Developer Programma. Hiermee worden partners geholpen bij de ontwikkeling van uitbreidingsapplicaties om nieuwe omzetkansen te genereren en klanten echt meerwaarde te bieden. Unit4 wil later dit jaar haar eerste app Marketplace voor middelgrote organisaties lanceren. Dit biedt klanten en partners een centraal punt voor het vinden en implementeren van nieuwe functionaliteiten. Partners krijgen binnen het Developer 4U-programma toegang tot ontwikkelingsomgevingen, training voor het gebruik van de extension kit en hulp bij de ontwikkeling en certificering van applicaties.

“De coronacrisis heeft de aanzet gegeven tot de meest ingrijpende organisatorische en operationele veranderingen voor middelgrote organisaties van de afgelopen tien jaar. Deze organisaties beseffen dat zij een intensieve digitale transformatie moeten ondergaan om productief, efficiënt en concurrerend te blijven”, zegt Mickey North Rizza, Program Vice President bij IDC. “Digitale diensten bieden hen meer kansen om via diverse kanalen in contact te komen met klanten. De pandemie heeft de vraag naar dergelijke real-time interactie aangewakkerd. Organisaties moeten daarom op een meer dynamische manier zien te voldoen aan de verwachtingen van hun klanten en werknemers. IDC verwacht dat Unit4 met ERPx een nieuwe koers kan varen en de toekomst van digitale transformatie dichterbij kan brengen met zijn mensgerichte, moderne en modulaire ERP-systeem.”
Laatste van Unit4
Resultaten Unit4 Q1 opgestuwd na groei-investering door TA Associates van meer dan 2 miljard dollar

Vertrouwen in cloud based applicaties ontbreekt

Unit4 lanceert ERPx
Klantcontact.nl lanceert de Klantcontact Partnership Studie (KPS)

Vattenfall Foundation start kennisgedreven vrijwilligerswerk door samenwerking met Impact Matters

Nieuw onderzoek biedt inzicht in belangrijkste oorzaken burn-outs onder zorgpersoneel

Werkomgeving, bedrijfscultuur en persoonlijke ontwikkeling belangrijker voor softwareontwikkelaars dan salaris

Pega Process AI biedt zelfoptimaliserende procesautomatisering

Arrow Electronics breidt ArrowSphere uit met Bitdefender MSP-portfolio voor cyberbeveiliging

VMware ondersteunt de huidige Anywhere Workforce met nieuwe propositie

Zscaler verbetert Zero Trust-security voor de digitale organisatie en ontwricht daarmee decennia aan verouderde IT-security- en netwerkmodellen

Dell Technologies: Betere prestaties en meer automatisering voor Dell EMC PowerStore-gamma

Gezichtsverificatie iProov geselecteerd door itsme om wereldwijde groei te ondersteunen

Maandalert Woningmarkt | april 2021, Blijvende prijsstijgingen op de woningmarkt

TIE Kinetix helpt Nederlands Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties de volgende stap te maken met e-procurement
BIM4Production wil de bouwsector blijvend veranderen, project bij Spaansen is antwoord op de vraag: ‘hoe dan?’

Ivanti introduceert Neurons voor ITSM en ITAM om Everywhere Workplace mogelijk te maken

Zoom stelt $100 miljoen beschikbaar voor ontwikkelaars Zoom Apps

Updates voor Jamf Parent en Jamf Teacher ondersteunen online, hybride en fysiek onderwijs

Rick Schouten wordt Head of Finance BPSOLUTIONS

PayIBAN innoveert met aanbieden van iDEAL en Incassomachtigen zonder transactiekosten

Startupbootcamp Lanceert Digitale Accelerator Voor One Single Hub

Earth Day: duurzaamheid begint bij de fabrikant volgens Lexmark

KnowBe4-rapport laat zien dat we slimmer worden in het herkennen van corona-gerelateerde phishing-mails

JOGO haalt €2 miljoen op voor innovatief ontwikkelingsplatform voor voetbaltalent

Logo Marcommit
Unit4 contact

Logo Unit4

+ 44 (0) 1423 537 837
  www.unit4.com/nl
Unit4 sociaal

Unit4 tweets

Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Arrow Electronics
Logo Databricks
Logo Avit Group