www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Marcommit

Unit4 lanceert ERPx

ERPx is het geïntegreerde cloudplatform voor mensgerichte middelgrote organisaties zoals de Gemeente Alkmaar

Utrecht Unit4, leider in enterprise cloud-applicaties voor mensgerichte organisaties, introduceert vandaag ERPx. Deze geavanceerde en intelligente Enterprise Resource Planning (ERP)-oplossing is speciaal ontwikkeld voor middelgrote organisaties.

Unit4 ERPx kenmerkt zich door een duidelijke focus op mensgerichte organisaties, en in het bijzonder zakelijke dienstverleners, non-profitorganisaties, instellingen in het hoger onderwijs en publieke sector organisaties. Vanwege de specifieke eisen van deze sectoren is het belangrijk om de mogelijkheden van financieel-, inkoop- en projectmanagement, HR en FP&A samen te brengen binnen een geïntegreerd cloudplatform dat voorziet in real-time informatie. De software helpt om het inzicht, de effectiviteit en betrokkenheid van het personeel te vergroten. ERPx vormt hiermee het kloppende hart van middelgrote organisaties. Het voorziet hen van tools en innovatieve functionaliteiten die de realisatie van hun groeiambities dichterbij brengen en hen in staat stellen om optimaal te gedijen zodra de markt weer aantrekt.

“Met ERPx leveren we iets waar organisaties al jaren om vragen bij ERP-oplossingen: een platform en tools die optimaal op hun behoeften aansluiten en de snelheid, veerkracht, aanpasbaarheid en gebruiksgemak bieden die nodig zijn om de productiviteit van werknemers hoog te houden”, zegt Dmitri Krakovsky, Chief Product Officer bij Unit4. “We bieden klanten daarnaast de vrijheid om branchespecifieke dataservices- en oplossingen snel aan ERPx te koppelen en uit te breiden. Samen zullen we de digitale basis creëren die mensen en organisaties nodig hebben om hun potentieel te verwezenlijken. We zijn erg blij dat ERPx op de markt verschijnt.”

24 nieuwe klanten
Naast Gemeente Bronckhorst, Servicepunt71 en Werkorganisatie Langedijk en Heerhugowaard is Gemeente Alkmaar een van de 24 nieuwe klanten van Unit4:  “De innovatieve aanpak van Unit4 met ERPx sluit naadloos aan op de ambitie van de Gemeente Alkmaar om uit te groeien tot de meest innovatieve gemeente van Nederland met meer dan 100.000 inwoners”, zegt Robert-Jan Groeneveld, Unit Manager bij de Gemeente Alkmaar. “ERPx komt tegemoet aan onze behoefte aan een toekomstbestendig financieel systeem dat in de nieuwste functionaliteiten en technologische innovaties voorziet. Met deze nieuwe oplossing kunnen we data uit externe systemen converteren en integreren om onze financiële processen te verbeteren op basis van nieuwe inzichten.”

ERPx is per direct beschikbaar in Noord-Amerika en in het tweede kwartaal in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België. Unit4 zal in de loop van 2021 ERPx verder wereldwijd uitrollen. Ga voor meer informatie naar unit4.com/erpx

Uitbreidingsmogelijkheden via het Developer 4U
Unit4 introduceert daarnaast Developer 4U, een nieuw Partner Developer Programma. Hiermee worden partners geholpen bij de ontwikkeling van uitbreidingsapplicaties om nieuwe omzetkansen te genereren en klanten echt meerwaarde te bieden. Unit4 wil later dit jaar haar eerste app Marketplace voor middelgrote organisaties lanceren. Dit biedt klanten en partners een centraal punt voor het vinden en implementeren van nieuwe functionaliteiten. Partners krijgen binnen het Developer 4U-programma toegang tot ontwikkelingsomgevingen, training voor het gebruik van de extension kit en hulp bij de ontwikkeling en certificering van applicaties.

“De coronacrisis heeft de aanzet gegeven tot de meest ingrijpende organisatorische en operationele veranderingen voor middelgrote organisaties van de afgelopen tien jaar. Deze organisaties beseffen dat zij een intensieve digitale transformatie moeten ondergaan om productief, efficiënt en concurrerend te blijven”, zegt Mickey North Rizza, Program Vice President bij IDC. “Digitale diensten bieden hen meer kansen om via diverse kanalen in contact te komen met klanten. De pandemie heeft de vraag naar dergelijke real-time interactie aangewakkerd. Organisaties moeten daarom op een meer dynamische manier zien te voldoen aan de verwachtingen van hun klanten en werknemers. IDC verwacht dat Unit4 met ERPx een nieuwe koers kan varen en de toekomst van digitale transformatie dichterbij kan brengen met zijn mensgerichte, moderne en modulaire ERP-systeem.”
Laatste van Unit4
Financiële teams met AI presteren aanzienlijk beter dan vakgenoten zonder de technologie

Global Center on Adaptation zet Unit4 ERP in ter ondersteuning voor een klimaatbestendige toekomst

BARC's The Planning Survey 21: uitstekende resultaten voor Unit4 Financial Planning & Analysis
Extreme Networks brengt als eerste in de branche enterprise-grade Wi-Fi 6E-oplossing op de markt

Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Onderzoek Trend Micro: 88% van de Europese organisaties verwacht komend jaar een cyberaanval op klantdata

BlackBerry-oplossing monitort schoon water en overstromingsrisico's

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Logo Marcommit
Unit4 contact

Logo Unit4

+ 44 (0) 1423 537 837
  www.unit4.com/nl
Unit4 sociaal

Unit4 tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.