www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Luminis benoemt Peter Oskam tot directeur van Rotterdamse vestiging

Rotterdam – Per 1 april is Peter Oskam benoemd tot directeur van de Rotterdamse vestiging van Luminis. Met de benoeming van Peter Oskam wordt weer een belangrijke stap gezet in de doorontwikkeling van Luminis Rotterdam.

Peter Oskam heeft de afgelopen 30 jaar ervaring opgebouwd in IT-programmamanagement, organisatieadvies, coaching en ondernemerschap. Hij is zijn carrière gestart bij Fokker Aircraft om vervolgens bij CMG door te groeien richting senior managementconsultant. Daarna heeft hij zijn eigen detacheringsbureau opgericht. De afgelopen 11 jaar heeft hij als interim professional opdrachten uitgevoerd in verschillende rollen, binnen verschillende branches. Bij Luminis Rotterdam is Peter verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de dienstverlening in de regio Rotterdam en het laten groeien van de Rotterdamse vestiging. Peter is de opvolger van Alex Hoeksma en de tweede directeur van deze vestiging sinds de oprichting in 2011.

Peter Oskam vertelt: “Ik ben onder de indruk van de technisch hoogwaardige en innovatieve oplossingen waarmee Luminis een waardevolle bijdrage weet te leveren aan de strategische doelen van haar klanten. Ik ga dan ook met veel enthousiasme mijn kennis en ervaring inzetten om samen met het team meer klanten in de regio Rotterdam te mogen helpen met de oplossingen van overmorgen. Waarde creëren en zingeving zijn daarbij voor mij belangrijke drijfveren. Ik geloof dat je door de talenten van medewerkers in te zetten waar ze het best tot hun recht komen, de meeste waarde kan toevoegen voor je klanten, medewerkers en maatschappij. De mensgerichte aanpak binnen Luminis spreekt me daarom ook erg aan. Ik kijk uit naar de samenwerking met het team in Rotterdam, de klanten en de overige vestigingen van Luminis.”

Een organisatie van kernen
Luminis streeft ernaar om de wendbaarheid en gedrevenheid van kleine bedrijven te combineren met de slagkracht van grote bedrijven. Daarbij volgt Luminis de filosofie van BSO-oprichter Eckart Wintzen (1939-2008). Volgens hem zijn bedrijven organismes die uit cellen zijn opgebouwd. Hierbij kunnen cellen zich delen zodat de cultuur van het bedrijf doorgegeven wordt. Vanuit de vestiging in Rotterdam biedt Luminis diverse organisaties in de regio voorsprong met behulp van diverse IT-oplossingen op het gebied van data en cloud.

Over Luminis
Luminis is een software- en technologiebedrijf met vestigingen in Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Eindhoven, Rotterdam en de UK. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten. Er wordt samengewerkt met meer dan 100 klanten, waaronder grote merken zoals KLM, Remeha, Nike en Bol.com. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie.
Laatste van Luminis Nederland B.V.
Luminis benoemt Peter Oskam tot directeur van Rotterdamse vestiging

Motorsport Games neemt Luminis dochterbedrijf Studio 397 over

Magdelijn Emaus benoemd tot directeur Luminis Eindhoven
Luminis Nederl.. contact

Logo Luminis Nederland B.V.

info@luminis.eu
  www.luminis.eu
Luminis Nederl.. sociaal

Luminis Nederl.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack