www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: Marcommit

Medius stelt Huib Kruger aan als Sales Executive Eprocurement

Arnhem – Per 1 april is Huib Kruger (45) aangesteld als Sales Executive Eprocurement bij Medius, leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor uitgavenbeheer. Medius treedt op als strategisch partner van organisaties op het gebied van strategic sourcing, oftewel het creëren van de optimale combinatie van producten, leveranciers en diensten om de supply chain zo efficiënt mogelijk in te richten. De organisatie ziet een groeiende vraag vanuit de markt op het gebied van full Source-to-Pay. De aanstelling van Kruger in combinatie met het sterke product- en dienstaanbod van Medius onderstrepen de inzet op deze marktpositie.

Carrièrepad: van inkoop naar verkoop
Kruger heeft verschillende posities bekleed op het gebied van inkoop en verkoop. Aan de start van zijn carrière was hij werkzaam als inkoper bij industrieel dienstverlener ERIKS, waarna hij de overstap maakte naar Pluripharm als inkoopmanager. In deze functie was hij verantwoordelijk voor het optimaliseren van de inkoop- en supply chain-processen en had hij het inkoopteam onder zijn hoede. Na nog eens twee jaar werkzaam te zijn als hoofd inkoop bij Westfriesgasthuis, maakte Kruger de overstap naar de verkoopkant. In eerste instantie als presales manager Benelux bij Synertrade en vervolgens als sales executive bij Basware. Door zijn ervaring als inkoper, weet hij als geen ander met welke uitdagingen inkoopafdelingen kampen. Dit in combinatie met de efficiëntieslagen die hij op het gebied van supply chain in verschillende organisaties heeft doorgevoerd, maakt hem tot een perfecte gesprekspartner voor organisaties.

Kruger over zijn aanstelling: “De rol die ik bij Medius ga bekleden, zit mij als gegoten. Mijn hart ligt bij eprocurement, waar ik mij nu volledig op kan richten. Bovendien past Medius als organisatie goed bij me, omdat het een bedrijf is waar snel geschakeld kan worden om klanten in hun behoeften te voorzien. Er staat binnen no time een team opgelijnd, wat je terugziet in de klanttevredenheid. Bedrijven kijken steeds vaker naar best-of-breed oplossingen, wat Medius in de kijker speelt. Ik kijk er naar uit om samen met het team mooie nieuwe klantnamen op te tekenen en de markt te voorzien in de behoefte aan een gestroomlijnd financieel proces.”

Yvonne Jans, Area Manager Westen Europe bij Medius: “We zijn verheugd om Huib aan ons team toe te voegen. Het optimaliseren van de cashflow staat bij bijna iedere organisatie hoog op de agenda. Het afgelopen jaar waarin covid-19 grote impact heeft gehad op bedrijven, heeft nog eens extra nadruk gelegd op kostenbeheersing. Inkoopafdelingen worden beoordeeld op de efficiëntie van het cashflow-proces en willen op dat gebied ondersteund worden. En dat is precies waar Huib samen met het Medius-team veel waarde gaat toevoegen.”

---

Noot voor de redactie: Bijgaand een foto van Huib Kruger geschikt voor publicatie.
Laatste van Medius
Medius optimaliseert factuurverwerking Ultimaker

Medius stelt Huib Kruger aan als Sales Executive Eprocurement

Medius voor de 9e keer uitgeroepen tot Microsoft Gold Partner

Logo Marcommit
Medius contact

info@medius-group.com
  www.medius.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack