Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

TIE Kinetix haalt groot contract met Nederlandse overheid binnen

Ruim 15.000 leveranciers worden aangesloten op het FLOW-platform

In navolging van overeenkomsten met de Gemeente Amsterdam, Gemeente Rotterdam, en meer grote publieke instanties binnen en buiten Nederland, maakt TIE Kinetix vandaag bekend dat zij een vijfjarig contract heeft afgesloten met een prominente Nederlandse publieke overheidsinstantie om hen te ondersteunen met de implementatie en uitvoering van EDI en e-facturatie initiatieven met 15.000 leveranciers. Het initiële contract wordt gewaardeerd op ongeveer € 410.000 over een periode van vijf jaar, met de mogelijkheid tot vijf keer een verlenging van twaalf maanden.

Vandaag start TIE Kinetix met het aansluiten van de leveranciers van de overheidsinstantie met een gepersonaliseerd portaal binnen hun FLOW Partner Automation platform. Het leveranciersportaal binnen FLOW zal de huidige e-facturatieoplossing van de overheidsinstantie vervangen en gaat meer dan 1 miljoen transacties per jaar faciliteren.

TIE Kinetix heeft een bewezen reputatie van succesvolle projecten bij Nederlandse overheidsinstanties, aangezien het FLOW-platform zeer flexibel is en kan voldoen aan verschillende organisatorische behoeften, ongeacht de omvang van het project. Dit contract is een belangrijke overwinning voor TIE Kinetix, en versterkt de positie van het bedrijf als leider in business-to-government (B2G) EDI en e-facturatie.

Dit document kan verwachtingen bevatten omtrent de financiële gang van zaken en de resultaten van de activiteiten van TIE Kinetix, alsmede bepaalde daarmee verband houdende plannen en doelstellingen. Dergelijke toekomstverwachtingen gaan uiteraard gepaard met risico's en onzekerheden omdat zij betrekking hebben op toekomstige gebeurtenissen, en als zodanig afhankelijk zijn van bepaalde omstandigheden die zich in de toekomst mogelijk niet zullen voordoen. Verschillende factoren kunnen ertoe leiden dat de werkelijke resultaten en ontwikkelingen aanzienlijk afwijken van expliciet of impliciet gedane uitspraken over toekomstverwachtingen. Dergelijke factoren kunnen bijvoorbeeld zijn veranderingen in de uitgaven van bedrijven in belangrijke markten, in wettelijke veranderingen en veranderingen op de financiële markten, in het subsidieregime van de EU, in het salarisniveau van werknemers, in toekomstige financieringskosten, in toekomstige overnames of afstotingen en in het tempo van technologische ontwikkelingen. TIE Kinetix kan daarom niet garanderen dat de verwachtingen zullen worden gerealiseerd. TIE Kinetix aanvaardt evenmin enige verplichting om in dit document gedane uitspraken te actualiseren

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-)overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Voor meer informatie, bezoek www.TIEKinetix.com, en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing and YouTube.
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix presenteert de Spring Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix helpt Nederlands Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties de volgende stap te maken met e-procurement

TIE Kinetix benoemt nieuwe Manager Operations voor Benelux
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis