www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LVTPR

Extreme Networks breidt toegang tot gratis IT-training en -certificering uit met nieuwe wereldwijde livestream

Leer veilige en robuuste draadloze netwerken te bouwen Gratis Extreme Academy Live-cursus begint op 1 april 2021

Amstelveen, 31 maart 2021 – Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, biedt vanaf 1 april 2021 een tweede Extreme Academy Live-cursus aan. De acht weken durende cursus richt zich op draadloze netwerken en behandelt hun belang, hoe ze werken en de best practices voor een veilig, robuust netwerk. Alle Extreme Academy Live-cursussen zijn gratis te streamen en voor iedereen toegankelijk – ongeacht ervaring of locatie. Hierdoor maakt het bedrijf technologietrainingen breder beschikbaar en draagt het bij aan het verkleinen van het tekort aan skills op het vlak van netwerktechnologie.

Het volgen van Extreme Academy Live Course 1, over de grondbeginselen van netwerktechnologie, wordt aangeraden alvorens je te registreren voor Course 2. Het gratis programma is on-demand beschikbaar via het YouTube-kanaal van Extreme. Cursisten die beide gratis programma’s voltooien verdienen belangrijke accreditaties en certificeringen, zoals een Extreme Networks Associate-kwalificatie. Momenteel hebben bijna tienduizend cursisten zich geregistreerd voor Extreme Academy Live.

Belangrijkste feiten
  • Het tekort aan IT-skills is een van de vele problemen die door de digitale kloof worden verergerd waar organisaties tegenaanlopen. Veel organisaties ervaren beperkingen op het gebied van kosten en toegankelijkheid, waardoor potentiële cursisten niet altijd de mogelijkheid hebben om professionele technologietraining te volgen. Dat er vraag is naar dit soort trainingen, is echter wel duidelijk: Course 1 van Extreme Academy Live is in drie maanden tijd meer dan 25.000 keer bekeken en 15.000 uur gestreamd. Toegankelijke training zoals Extreme Academy speelt een sleutelrol in het verkleinen van de digitale kloof en het bouwen aan een sterkere workforce voor de toekomst.
  • Extreme Academy is een academisch curriculum ontworpen om aankomende IT-professionals kennis bij te brengen over netwerken, security, de basis van de cloud, machine learning en artificial intelligence. Extreme Academy Live is gericht op mensen die op zoek zijn naar een opstapje naar de netwerksector. Met het oog op het doel van Extreme om te helpen de digitale kloof te overbruggen, is de training gratis. Verschillende ervaren IT-professionals hebben al deelgenomen aan de Extreme Academy Live-sessies om hun bestaande kennis op te frissen en te delen met nieuwe cursisten.
  • Voor universiteiten, hogescholen en bedrijven is Extreme Academy te integreren in bestaande curricula of te volgen naast andere studies. De flexibele lesplannen zijn beschikbaar via virtuele klaslokalen of live onderwijs, en sluiten zo aan op het hybride model dat veel scholen als gevolg van de pandemie in gebruik hebben genomen. Partnerscholen en -bedrijven ontvangen lesmateriaal, state-of-the-art lab-apparatuur en een gevarieerd trainingenportfolio. Neem voor meer informatie over het integreren van Extreme Academy in bestaande curricula contact op met Extreme Networks via academy.extremenetworks.com.
Extreme Academy Live-highlights

Merganga Hettige, Extreme Academy Live Course 1 Student, Sri Lanka
“Netwerktechnologie is een complexe en spannende branche die ik graag wil betreden. Ik begon met het volgen van het Extreme Academy Live-programma als onderdeel van dit nieuwe carrièrepad, en ik ben blij dat ik die keuze gemaakt heb. Bedankt, Extreme Networks, voor het opstapje naar mijn loopbaan als professionele netwerkengineer!”

Jim Fagan, Extreme Academy Live Course 1 Student, Verenigde Staten
“Ik zit al meer dan dertig jaar in de softwarebranche en de verschuiving naar de cloud is iets wat me ontzettend boeit. Het is fantastisch om te leren over cloudmanagement en om te zien hoe platformen als ExtremeCloudIQ AP’s kunnen beheren vanuit één toegangspunt. Ik kijk ernaar uit om het Extreme Academy-programma en de bijbehorende certificeringen toe te voegen aan mijn cv.”

Florian Rau, Extreme Academy Live Course 1 Student, Duitsland
“Ik ben wetenschapper bij de Hemholtz Association, de grootste wetenschappelijke onderzoeksinstelling van Duitsland. Hier beheer ik hardware- en softwaretaken en ik weet veel over netwerken. Ik heb genoten van de Extreme Academy Live-cursus. Ik heb veel geleerd over specifieke netwerktechnologieën en vind de live vragen die tijdens elke sessie worden gesteld erg prettig. Daardoor voelt het meer als een klaslokaal. De docenten zijn enthousiast en doen het erg goed!”

Aanvullende quotes

Ed Meyercord, President en Chief Executive Officer bij Extreme Networks
“Hoewel de technologiesector verschillende stappen heeft gezet om de digitale kloof te dichten, is er nog steeds werk aan de winkel. Iedereen die interesse heeft in een technologiecarrière moet de kans krijgen om die droom waar te maken. Wij willen daaraan bijdragen door de toegang uit te breiden tot trainingen die een basis bieden voor de IT-skills die bedrijven nodig hebben om vooruit te blijven komen in onze steeds meer verspreide leer- en werkomgevingen. We zijn trots op de Extreme Academy en kijken ernaar uit het programma te blijven uitbreiden om ons doel van het opleiden van 50.000 nieuwe cloudnetwerkengineers te behalen.”

Extra bronnen

Over Extreme Networks

Extreme Networks, Inc. ( EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Olympiastadion Berlijn kiest Extreme Networks als officiële leverancier van Wi-Fi-oplossingen

Extreme Networks Announces Intent to Acquire Infovista's Ipanema SD-WAN Business
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis