Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Clarity Benelux

Zoom officiële partner van de Formule 1

Uitgebreid meerjarig partnerschap betekent onder meer voortzetting van de succesvolle Virtual Paddock Club

Amsterdam, 26 maart 2021 – Formula 1® en Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) kondigen vandaag een nieuw meerjarig partnerschap aan. Deze uitgebreide samenwerking omvat meerdere contactmomenten gedurende de komende raceseizoenen, te beginnen met het FIA Formula One World Championship™ 2021.

Als onderdeel van de samenwerking levert Zoom uitgebreide communicatiediensten en werkt het samen met de Formule 1 om tijdens én na de coronapandemie nieuwe mogelijkheden voor business en hospitality aan te bieden via unieke live sportevenementen.

In 2020 verzorgden beide partijen al samen de succesvolle Virtual Paddock Club, die dit seizoen wordt voortgezet als onderdeel van de nieuwe samenwerking, te beginnen tijdens de Formule 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021 van 26 tot 28 maart.

Gasten die tijdens de 21 races dit seizoen lid worden van de Virtual Paddock Club, kunnen deelnemen aan een reeks op maat gemaakte, virtuele hospitality-ervaringen, waaronder live updates en commentaar van legendes uit de motorsport. Daarnaast kunnen gasten tijdens een aantal races aansluiten bij een ter plekke georganiseerde Virtual Paddock Club, waarbij uiteraard de lokale coronamaatregelen en voorschriften worden nageleefd. Gasten krijgen tijdens deze races ook toegang tot Zoom Rooms in de Paddock Club Business Lounges voor zakelijk gebruik. Zo kunnen F1-gasten, F1-teams en partners van over de hele wereld zowel ter plekke als virtueel genieten van een naadloze, exclusieve ervaring.

Zoom wordt het officiële unified communications platform van de F1. Gebruik van het Zoom platform helpt de organisatie duurzaamheidsdoelstellingen te behalen, door vergaderingen zoveel mogelijk virtueel te organiseren om CO2-uitstoot te verminderen.

"We zijn blij dat we ons partnerschap met Zoom uitbreiden na onze succesvolle samenwerking aan de Virtual Paddock Club afgelopen jaar", zegt Ben Pincus, Director of Commercial Partnerships, Formula 1. "Zoom wordt het officiële unified communications platform van de Formule 1 en we zullen diensten van Zoom ook uitrollen in de bredere organisatie. Met de voortzetting van deze samenwerking zullen we samen blijven innoveren."

"We zijn verheugd onze samenwerking met de Formule 1 voort te zetten en uit te breiden tot een meerjarig partnerschap dat uitgebreider is dan voorheen", zegt Janine Pelosi, CMO van Zoom. "Het raceseizoen van 2020 heeft aangetoond dat de Virtual Paddock Club ondanks alle coronabeperkingen een aantrekkelijke VIP-sportervaring kan bieden. Dit nieuwe seizoen is een kans om een naadloos, hybride model op te zetten dat virtuele en on-site ervaringen waar mogelijk combineert en zo het beste van beide biedt aan organisaties en hun VIP’s. We zijn trots om samen te werken met de F1 en onze technologie in te zetten om de toekomst van sportevenementen mede vorm te geven terwijl we organisaties ondersteunen in hun duurzaamheidsambities."

Over Formula 1
Formula 1® begon in 1950. Het is de meest prestigieuze motorsportcompetitie ter wereld en ’s werelds meest populaire jaarlijkse sportreeks. Formula One World Championship Limited is onderdeel van Formula 1® en bezit de rechten op het FIA Formula One World Championship™. Formula 1® is een dochteronderneming van Liberty Media Corporation (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, BATRA, BATRK, FWONA, FWONK) en is toegeschreven aan de Formula One Group tracking stock. Het F1-logo, F1 FORMULA 1-logo, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX, PADDOCK CLUB en gerelateerde merken zijn handelsmerken van Formula One Licensing BV, een Formula 1-onderneming. Alle rechten zijn voorbehouden.

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.us en volg @zoom.

Zoom Persdesk
Naomi van Duin
Zoom@Clarity.pr
Laatste van Zoom
Zoom stelt $100 miljoen beschikbaar voor ontwikkelaars Zoom Apps

Zoom officiële partner van de Formule 1

Zoom Rooms 'Everywhere Workforce' innovaties vanaf nu beschikbaar

Logo Clarity Benelux
Zoom contact

Logo Zoom

Zoom sociaal

Zoom tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales