Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Edelman

BT transporteert Alstom’s wereldwijde netwerk naar een digitale toekomst

Nieuwe beheerde cloud-geoptimaliseerde netwerkdienst van BT ondersteunt en optimaliseert de slimme mobiliteitsoplossingen van Alstom

BT en Alstom kondigen vandaag aan dat ze hun samenwerking met vijf jaar verlengen. BT gaat het wereldwijde netwerk van Alstom upgraden met de nieuwste cloud-geoptimaliseerde connectiviteitsoplossingen. Alstom is een voorloper op het gebied van groene en slimme mobiliteitsoplossingen en is één van ’s werelds grootste leveranciers van systemen, apparatuur en diensten voor de mobiliteitssector. Variërend van hogesnelheidstreinen, metro's, trams en elektrische bussen tot geïntegreerde systemen op het gebied van infrastructuur en signalisatie- en digitale mobiliteitsoplossingen.

Dankzij de netwerkdienst van BT verbindt Alstom 350 locaties in 60 landen met elkaar, waaronder fabrieken, kantoren, depots en datacenters. Het netwerk biedt een veilige en flexibele toegang tot bedrijfsapplicaties en -diensten voor Alstom-medewerkers, waarvan er nu 24.000 vanuit huis werken door de pandemie.

Samen met de consultants van BT, die gebruik maken van het Smart Transformation-proces om netwerkoplossingen af te stemmen op de bedrijfsdoelstellingen, koos Alstom voor een beheerde netwerkdienst, gebaseerd op de VMware SD-WAN-oplossing via het digitale serviceplatform van BT.

Met de nieuwe netwerkdienst versnelt BT de cloudstrategie van Alstom. De dienst verbetert de zichtbaarheid van netwerkverkeer en biedt daarmee het bedrijf de mogelijkheid de ervaring van eindgebruikers verder te optimaliseren. De netwerkdienst omvat ook een reeks, volledig beheerde of co-beheerde, opties die Alstom de flexibiliteit bieden om op veranderingen te anticiperen.

Nicolas Vurpillot, directeur netwerk en netwerkbeveiliging bij Alstom, over de netwerkdienst van BT: "De overstap naar internet als ons primaire netwerk maakt deel uit van ons strategisch plan: Alstom in Motion. De overstap biedt veilige, schaalbare en betrouwbare toegang tot toepassingen en verlaagt tegelijkertijd de kosten en verbetert het co-beheer. Na een grondige beoordeling van de beschikbare SD-WAN technologieën bleek BT bereid en in staat om samen te innoveren, het serviceniveau te verbeteren en ons te helpen om onze strategische doelen te bereiken."

Joris van Oers, managing director, resources, manufacturing and logistics & Europe, Global, BT: "We verbinden de wereldwijde activiteiten van Alstom al sinds 2015 en zijn verheugd en vereerd dat Alstom opnieuw voor BT kiest om het wereldwijde netwerk te upgraden met de nieuwste cloud-geoptimaliseerde connectiviteitsoplossingen. Alstom gaat hiermee profiteren van de allernieuwste VMware SD-WAN-technologie in combinatie met onze vertrouwde beveiliging, hoge betrouwbaarheid en een breed scala aan beheeropties. Het is een prachtig voorbeeld van hoe onze nieuwe generatie beheerde connectiviteitsdiensten klanten keuze en flexibiliteit biedt bij het plannen van hun digitale toekomst."

EINDE

Voor meer informatie:

BT
Boris Kaapke, Public Relations
E-Mail: boris.kaapke@bt.com

Edelman
Lars Visser, Account Executive
Tel. + 31 614 830 518
E-Mail: lars.visser@gmail.com

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsmede convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2020, rapporteerde BT Group een omzet van 22.9 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.3 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurs van Londen.

Bezoek voor meer informatie www.bt.com/about
Laatste van BT
BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

BT en Microsoft kondigen strategische samenwerking aan

BT start met revolutionaire glasvezel tests, de helft minder vertraging
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
BT contact

Logo BT

www.globalservices.bt.com
BT sociaal

BT tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric