www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

TIE Kinetix sponsort het Factuurcongres als Platinum Partner

TIE Kinetix kondigt met trots aan dat het bedrijf Platinum Partner is voor het aankomende Factuurcongres 2021, het jaarlijkse evenement in Nederland voor factuurautomatisering en digitalisering in financiën en inkoop. Als enige partner met de Platinum status fungeert TIE Kinetix als de leidende positie als dienstverlener voor supply chain digitalisering op één van de belangrijkste evenementen van het jaar.

Factuurcongres zal volledig online plaatsvinden van 21 april tot 20 mei 2021. Als de toonaangevende e-facturatie dienstverlener in Nederland, met een kern commitment om bedrijven te helpen 100% supply chain digitalisatie te bereiken, zal TIE Kinetix fungeren als de hoofdsponsor van het evenement. Dit jaar staat e-facturatie centraal als katalysator voor e-procurement met als doel organisaties te inspireren om hun bedrijf toekomstbestendig te maken. Het exclusieve evenement biedt verschillende programma’ s aan voor organisaties in alle fasen van e-facturatie: verkennend, startend en volwassen.

TIE Kinetix heeft onder andere de gemeenten Amsterdam en Rotterdam geholpen bij het realiseren van een succesvolle e-facturatie implementatie en met het aansluiten van de leveranciers. Het bedrijf zal hun uitgebreide kennis en ervaring delen tijdens een live roundtable discussie, maar ook tijdens een on-demand talkshow en interview. Beide sessies zullen worden geleid door Arjan Sloot, Country Manager Benelux, TIE Kinetix.

"Elk jaar leidt het Factuurcongres de discussie over de toekomst van e-factureren in Nederland," zegt Jan Sundelin, CEO, TIE Kinetix. "Het thema van dit jaar erkent dat steeds meer organisaties e-factureren omarmen, en het daar niet bij willen laten. Als Platinum Partner is TIE Kinetix in staat om eerstehands kennis te delen en deze organisaties te begeleiden op een succesvol pad naar digitale transformatie op het gebied van inkoop en financiën."

De onderwerpen die dit jaar tijdens het Factuurcongres aan bod komen zijn onder andere: uitdagingen bij onboarding van leveranciers, gebruik van PEPPOL in de praktijk, stroomlijnen en integreren van processen, standaarden en interoperabiliteit, rol van de overheid, e-invoicing in de e-procurement cyclus, de sleutel tot een succesvolle purchase-to-pay (P2P) implementatie, AR/AP automatisering, procurement as a service, nieuwe en opkomende technologieën (AI, blockchain, RPA) en meer.

Interesse om het Factuurcongres bij te wonen? TIE Kinetix nodigt geïnteresseerde professionals uit om zich gratis te registreren.

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.

Neem contact op voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix presenteert de Spring Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix helpt Nederlands Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties de volgende stap te maken met e-procurement

TIE Kinetix benoemt nieuwe Manager Operations voor Benelux
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis