www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: Zeekhoe Communicatie

Linksys en Fortinet kondigen strategische samenwerking aan om thuiswerkers uiterst snelle en veilige verbindingen te leveren

Fortinet investeert $75M in Linksys in het kader van een samenwerkingsverband dat de thuiswerkers van organisaties voorziet van snelle, betrouwbare, veilige en eenvoudig beheerbare connectiviteit

Utrecht, 24 maart 2021 - Linksys, wereldwijd leider in producten voor draadloze netwerken en een dochteronderneming van Foxconn Interconnect Technology (6088.HK) (“FIT”) en Fortinet (NASDAQ: FTNT), wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, zijn een strategische samenwerking aangegaan. Het doel is om de snelheid, het beheer en de beveiliging van thuisnetwerken te optimaliseren in aansluiting op de trend van thuiswerken.

Fortinet, Linksys en FIT bundelen hun krachten om connectiviteit en cybersecurity van grootzakelijke kwaliteit en ongeëvenaarde staat van dienstverlening aan te bieden aan organisaties die hun medewerkers van snelle en veilige connectiviteit willen voorzien, zodat ze efficiënt vanuit huis kunnen werken. In het kader van deze samenwerking heeft Fortinet een strategische investering van 75 miljoen dollar gedaan in Linksys, dat geavanceerde oplossingen voor routerconnectiviteit aanbiedt aan consumenten en bedrijven in alle delen van de wereld. Een vertegenwoordiger van Fortinet zal zitting nemen in de Raad van Bestuur van Linksys.

Ken Xie, de oprichter, bestuursvoorzitter en CEO van Fortinet
“Organisaties zijn massaal overgestapt op thuiswerken. Cybercriminelen maken grif gebruik van de talloze beveiligingslekken die daarmee ontstaan. Door de beveiliging aangestuurde netwerken vertegenwoordigen een strategie die netwerktechnologie en cybersecurity verenigt, van de kern van het netwerk tot de cloud en van filialen tot thuiswerkers. Organisaties kunnen daarmee het overzicht behouden op hun uiterst dynamische IT-omgeving, die optimale bescherming en tegelijkertijd een uitmuntende gebruikservaring voor het personeel waarborgen. We vinden het geweldig om samen met Linksys organisaties te helpen aan veilige en betrouwbare netwerkconnectiviteit van grootzakelijke kwaliteit voor hun thuiswerkers.”

Sidney Lu, de voorzitter en CEO van FIT Hon Teng
“Het doet ons een genoegen om Fortinet te verwelkomen als strategische partner voor de levering van veilige verbindingen voor consumenten en thuisnetwerken. Deze samenwerking onderstreept de kracht en reikwijdte van Linksys. We zien ernaar uit om een beroep te doen op de beproefde cybersecurity-expertise van Fortinet en samen op nieuwe marktkansen in te springen.”

Aanvullende informatie
Over Fortinet
Fortinet beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties compleet beheer van en inzicht in hun  groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen het Fortinet Security Fabric-platform pak de meest kritieke beveiligingsuitdagingen aan en beschermt gegevens over de gehele digitale infrastructuur. Dit geldt voor zowel voor netwerk-, applicatie- als (multi)cloud of edge-omgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 480,000  klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Fortinet is zowel een technologiebedrijf als een leerbedrijf. Fortinet Network Security Expert (NSE) Training Instituut biedt een van de grootste en breedste trainingsprogramma's voor cybersecurity in de industrie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.
Laatste van Fortinet
BT werkt samen met Fortinet en breidt zijn managed network services uit met Secure SD-WAN

Fortinet breidt partnerprogramma Engage uit
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform
Fortinet contact

Logo Fortinet

www.fortinet.com
Fortinet sociaal

Fortinet tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack