www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: Edelman

BT en Syngenta verlengen 20 jaar lange samenwerking op het vlak van wereldwijde connectiviteit en innovatie

BT verlengt zijn strategische samenwerking met Syngenta, één van de meest toonaangevende agrarische technologiebedrijven in de wereld.

Syngenta stelt wereldwijd miljoenen telers in staat hun opbrengsten te verhogen, het milieu te beschermen en de gezondheid en de levenskwaliteit te verbeteren. Als onderdeel van de nieuwe strategische overeenkomst ondersteunt BT Syngenta met flexibele diensten op het gebied van geavanceerde netwerk-, connectiviteits- en beveiligingsoplossingen, terwijl de twee organisaties samen verder kijken naar nieuwe kansen voor gezamenlijke innovatie.

Dankzij BT’s netwerk - en communicatiediensten, kan Syngenta Crop Protection en Syngenta Seeds als marktleider in hoogstaande innovatieve gewasoplossingen telers helpen om op een duurzame wijze met meer opbrengst gewassen te verbouwen.

BT blijft naast een volledig spectrum aan netwerk- en communicatiediensten, ook cloudbeveiliging leveren om de operatie van Syngenta wereldwijd te ondersteunen - op ruim 400 locaties in 60 landen. Hieronder vallen onder andere belangrijke landbouwmarkten in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, China, India, Egypte en Oekraïne.

Bovendien laat deze verlenging toe samen nieuwe manieren te verkennen waarop BT Syngenta's ambities op het gebied van groei en duurzaamheid kan ondersteunen.

Nadja Risse, directeur healthcare en life sciences bij Global, BT: "Sinds 2000 is BT een belangrijke partner ter ondersteuning van Syngenta's succesvolle digitalisering. We zijn dan ook vereerd dat we de langdurige relatie met een van de meest innovatieve wereldleiders in de agrarische sector kunnen voortzetten. Naarmate we meer en meer digitale diensten binnen ons portfolio lanceren, helpt BT Syngenta zijn ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen te bereiken en mogelijkheden te creëren om het leven van telers te verbeteren via data en wetenschap."

EINDE

Voor meer informatie:
BT
Boris Kaapke, Public Relations
E-Mail: boris.kaapke@bt.com

Edelman
Lars Visser, Account Executive
Tel. + 31 614 830 518
E-Mail: lars.visser@gmail.com

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsmede convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2020, rapporteerde BT Group een omzet van 22.9 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.3 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurs van Londen.

Bezoek voor meer informatie www.bt.com/about
Laatste van BT
BT start met revolutionaire glasvezel tests, de helft minder vertraging

BT transporteert Alstom’s wereldwijde netwerk naar een digitale toekomst