www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Deel dit nu via
PR: AxiCom

Avaya voegt nieuwe functies toe aan Avaya Space

Modern workstream collaboration-platform stelt hybride personeelsbestand in staat overal vandaan te kunnen werken

NieuwegeinAvaya, leider in communicatie en samenwerking, voegt nieuwe functies toe aan Avaya Spaces, het moderne workstream collaboration (WSC)-platform dat Unified Communications-mogelijkheden biedt via een apparaat naar keuze. Vergaderingen met behulp van AI en eenvoudigere, geïntegreerde spraak- en videogesprekken op basis van Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) kunnen nu bestaande lokale beltechnologie aanvullen met Avaya Spaces.

Legacy communicatiesystemen en eenzijdige softwareoplossingen zijn nooit berekend op het huidige gedecentraliseerde personeelsbestand. Uit onderzoek [1] blijkt dat 76 procent van de zakelijke gebruikers nog steeds vertrouwt op traditionele PBX-omgevingen voor hun telefonie. Vaak staan deze omgevingen los van moderne samenwerkingstechnologie. Avaya Spaces, dat de kracht van OneCloud CPaaS benut, brengt complexe workstream collaboration-functies samen met bestaande telefoniefuncties van de onderneming. Zo ontstaat één geïntegreerde alles-in-één-oplossing, zonder enige verstoring van de bedrijfsvoering. Gebruikers kunnen op talloze manieren zakelijke apps en tools integreren waar ze al bekend mee zijn. Dit verbetert de ervaringen van werknemers en zorgt voor een optimale customer experience.

“We hebben Avaya Spaces ontworpen als een allesomvattend collaboration-platform dat de ‘composable enterprise’ ondersteunt. Het stelt organisaties in staat mee te bewegen met de snelheid van hun klanten en medewerkers”, zegt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux. “Bedrijven passen zich sneller aan om te voldoen aan de behoeften van de ervaringseconomie. Zij doen dit door over te stappen van eenzijdige software naar flexibelere, op diensten gebaseerde toepassingen. Avaya Spaces maakt deze stap voorwaarts mogelijk. Gebruikers van Avaya Spaces profiteren bovendien van de meest geavanceerde, cloud-gebaseerde AI en een architectuur zonder clients die zorgen voor een uitstekende en gebruiksvriendelijke ervaring.”

Toolwire, een toonaangevende ontwikkelaar van AI-gebaseerde leerervaringsplatforms, maakt gebruik van de mogelijkheden van Avaya Spaces. Hierdoor is het mogelijk om op grote schaal maatwerk te leveren bij het verbeteren van de vaardigheden van werknemers. “Het afgelopen jaar heeft aangetoond dat er vraag is naar betere oplossingen voor leren op afstand. Toolwire ontwikkelt nieuwe en krachtigere tools voor onze klanten - met dank aan Avaya”, zegt John Valencia, President & CEO bij Toolwire. “Met zijn CPaaS-architectuur is Avaya Spaces een geweldig collaboration-platform waarop we kunnen voortbouwen. Zo kunnen we universiteiten en bedrijven van elke grootte de collaboration-mogelijkheden bieden die ze nodig hebben om baanbrekende ervaringen te creëren. Maar ook om - één voor één - het gewenste niveau van digitale transformatie te bereiken.”

De nieuwe functies van Avaya Spaces omvatten:
  • Verbeterde telefonie: Op eenvoudige wijze kan contact worden gelegd met iedereen binnen of buiten de organisatie via spraak of video van hoge kwaliteit. Contacten kunnen vanaf meerdere apparaten worden gezocht en samengevoegd. Meerdere gelijktijdige gesprekken kunnen worden doorverbonden, samengevoegd en beheerd om eenvoudig vergaderen.
  • Naadloze workflows creëren: Door gebruik te maken van API's kan eenvoudig worden geprofiteerd van allerlei kant-en-klare en doelgerichte integraties voor CRM, klantenondersteuning, RPA (robotic process automation), productiviteit en meer.
  • AI-verbeteringen om vergaderingen boeiender te maken en vermoeidheid te verminderen: Sprekers kunnen visueel boven de presentatie worden weergegeven om de aandacht van deelnemers beter te trekken en ze betrokken te houden.
  • Hoogwaardig geluid voor gesprekken en videovergaderingen - zelfs op lawaaiige locaties, zoals een druk thuiskantoor. Hondengeblaf? Geen probleem. Vanuit een cabriolet met het dak open? Een vergadering bijwonen op het strand? Geen probleem.
  • Hogere participatiegraad: Interactieve vergaderingen met duizenden deelnemers zijn mogelijk, inclusief een ‘concert view’ voor 61 personen.
Avaya Spaces, gelanceerd in 2020, werd onlangs erkend als een Strong Performer in het Frost & Sullivan Frost Radar for Cloud Meetings and Team Collaboration Services 2020-rapport. “In het afgelopen jaar heeft Avaya Spaces een snelle groei doorgemaakt qua gebruikers en qua nieuwe mogelijkheden. De oplossing biedt een moderne en boeiende gebruikerservaring, hoge videokwaliteit, uitgebreide beveiligingsmaatregelen en een groot ecosysteem van partners die de cloud- en AI-mogelijkheden verder uitbreiden”, aldus Alaa Sayed, Industry Director ICT, Frost & Sullivan. “Spaces biedt meer dan videoconferencing, met een reeks always-on-functies, waaronder persistent messaging, het delen van bestanden en content, virtuele persoonlijke vergaderruimtes, taakbeheer en meer.”

[1] MZA Hosted/Cloud Business Telephony Forecast –Q4 2020

Over Avaya
Bedrijven worden gebouwd door de ervaringen die ze bieden, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen door Avaya geleverd. We geven vorm aan de toekomst van het werk, met innovatie en samenwerkingsverbanden die belangrijke zakelijke voordelen opleveren. Onze cloud-communicatieoplossingen en ons multi-cloud application-ecosysteem zorgen voor persoonlijke, intelligente en probleemloze klant- en werknemerservaringen. Zo helpen we de strategische ambities en gewenste resultaten te realiseren. Samen zetten we ons in om uw bedrijf te helpen groeien door 'Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is beschikbaar op  http://www.avaya.com/.
Laatste van Avaya
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Avaya contact

Logo Avaya

info@avaya.nl
  www.avaya.com
Avaya sociaal

Avaya tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix