www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Amcor consolideert bedrijfsapplicaties met hybrid Cloud van Orange Business Services voor betere flexibiliteit en beschikbaarheid van applicaties

• Wereldwijde end-to-end beheerde oplossing voor bedrijfskritische applicaties in de hybrid cloud
  • In evenwicht brengen van workloads voor verbeterde bedrijfsefficiëntie en -flexibiliteit
Amcor, een toonaangevend wereldwijd verpakkingsbedrijf, heeft zijn bedrijfsapplicaties verder geconsolideerd in een hybrid cloud en zijn enterprise resource planning (ERP)-tools vernieuwd. De hybrid cloud integreert zijn wereldwijde datacenters en netwerkinfrastructuur door gebruik te maken van de oplossingen en expertise van Orange Business Services om zijn algehele bedrijf responsiever te maken.

Als vaste klant heeft Amcor eerder de hybrid cloud-oplossing van Orange Business Services in gebruik genomen, waarbij zowel de beheerde private cloud infrastructuur als de wereldwijde publieke clouddiensten werden geconsolideerd. Voor de publieke clouddiensten, die OS- en middleware beheer plus hosting en exploitatie van de IT-applicaties omvatten, gebruikt Amcor de vertrouwde publieke cloud-oplossing Flexible Engine van Orange Business Services, gecombineerd met de nieuwe gecertificeerde SAP Hana-cloudoplossing.

Orange Business Services heeft deze overeenkomst nu verder uitgebreid door Amcor te voorzien van een volledig beheerde end-to-end hybride cloud-oplossing die het besturingssysteem, de databases, evenals disaster recovery en back-up omvat. Bovendien heeft Orange de bestaande datacenteromgeving geüpgraded en gecombineerd door enkele van Amcor's legacy ERP-workloads te integreren met een SAP Hana-oplossing en relevante workloads.

Volledig beheerde end-to-end hybride cloud-oplossing
Centraal in de consolidatie staan workloads die in verschillende datacenters zijn gebalanceerd, zodat zowel een hoge beschikbaarheid mogelijk is als het bedrijf effectief kan profiteren van operationele efficiëntie. Workloads zijn gemigreerd naar de private cloud, terwijl SAP-workloads worden beheerd op het SAP HANA-gecertificeerde platform van Orange, genaamd Flexible Engine for SAP, waardoor bedrijfscontinuïteit met volledige flexibiliteit wordt gewaarborgd. Het biedt Amcor ook een gemakkelijk migratietraject naar SAP HANA, de nieuwe "in-memory" database van SAP.

Tegelijkertijd zijn andere bedrijfstoepassingen verhuisd naar Flexible Engine. De gehele hybrid cloud is nu geïntegreerd met het bestaande Orange Business VPN-netwerk van Amcor om het groeiende internetverkeer veilig te beheren en de kosten en prestaties te optimaliseren.

“Wij zochten een wereldwijde leverancier die onze activiteiten kon vereenvoudigen en tegelijk de beveiliging, prestaties en 24/7-toegankelijkheid van onze bedrijfskritische applicaties en gegevens kon garanderen. Orange Business Services heeft aan onze vraag voldaan en ons in staat gesteld de workloads in de cloud beter te balanceren, en ons een effectieve oplossing te bieden die de flexibiliteit biedt die we nodig hadden," aldus Joel Ranchin, Vice President, Group IT, Amcor.

"We zijn verheugd om deel uit te maken van Amcor's reis op het gebied van cloud ontwikkeling en het bedrijf te voorzien van de consultancy, expertise en volledig beheerde clouddiensten die hen de gemoedsrust geven dat ze hun bedrijfsresultaten en groei actief kunnen ondersteunen", zegt Fabrice de Windt, senior vice president, Europa, Orange Business Services.

Over Orange Business Services

Orange Business Services is een netwerk-gebaseerd digitaal dienstverleningsbedrijf en de wereldwijde zakelijke divisie van de Orange Group. Het verbindt, beschermt en innoveert voor ondernemingen over de hele wereld om duurzame bedrijfsgroei te ondersteunen. Door gebruik te maken van zijn connectiviteits- en systeemintegratie-expertise in de gehele digitale waardeketen, is Orange Business Services goed toegerust om wereldwijde bedrijven te ondersteunen op gebieden zoals software-gedefinieerde netwerken, multi-clouddiensten, data en AI, slimme mobiliteitsdiensten, en cybersecurity. Het begeleidt bedrijven veilig end-to-end in elke fase van de gegevenslevenscyclus, van verzamelen, transporteren, opslaan en verwerken tot analyseren en delen.

Doordat bedrijven floreren op innovatie, stelt Orange Business Services zijn klanten in het middelpunt van een open samenwerkend ecosysteem. Dit omvat zijn 28.500 werknemers, de activa en expertise van de Orange Groep, zijn technologie- en bedrijfspartners, en een pool van zorgvuldig geselecteerde start-ups. Meer dan 3.000 multinationals, evenals twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk, leggen hun vertrouwen in Orange Business Services.

Voor meer informatie, ga naar: www.orange-business.com volg ons op LinkedIn, Twitter en onze Blogs.

Orange is een van 's werelds toonaangevende telecombedrijven, met een omzet van 42,3 miljard euro in 2020 en 259 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2020. Orange is genoteerd aan de Euronext Parijs (ORA) en aan de New York Stock Exchange (ORAN). In december 2019 presenteerde Orange zijn nieuwe strategische plan "Engage 2025", ondersteund door sociale en ecologische verantwoording. Terwijl Orange versnelt in groeigebieden, zoals B-to-B-diensten en data en AI centraal stellen bij innovatie, zal de hele Orange Groep een aantrekkelijke en verantwoordelijke werkgever zijn.

Orange en alle andere Orange product- of dienstnamen welke in dit materiaal voorkomen, zijn handelsmerken van Orange of Orange Brand Services Limited.

Perscontact:
Danny van Eck, Burson Cohn & Wolfe, danny.vaneck@bcw-global.com, +31 6 513 514 72
Elizabeth Mayeri, Orange Business Services, elizabeth.mayeri@orange.com, +1 212 251 2086
Orange SA contact

Logo Orange SA

+ 33 (0)1 44 44 22 22
  infos.groupe@orange.com
  www.orange.com
Orange SA sociaal

Orange SA tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor