www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: LEWIS

CZ en Studytube: een samenwerking die het leerplatform overstijgt

Amsterdam, 15 maart 2021 -- Zorgverzekeraar CZ heeft de fundamenten van een bloeiende leercultuur al stevig verankerd in de organisatie: diverse leermogelijkheden, leerambassadeurs en coaches stimuleren er elke dag de continue ontwikkeling van medewerkers en hun teams. Om het brede leeraanbod beter vindbaar te maken was het tijd om op zoek te gaan naar een ervaren leer- en ontwikkelpartner. Na een intensieve marktverkenning koos CZ vol overtuiging voor Studytube.

Vóór de samenwerking met Studytube was CZ al intensief bezig om de drempel voor leren op de werkvloer te verlagen, o.a. via microlearnings, een breed aanbod van programma’s en (online) trainingen, een netwerk van leerambassadeurs en nog veel meer. Het leerlandschap bestond echter uit meerdere platformen en systemen, zodat medewerkers de opleidingen moeilijk konden terugvinden.

“Bovendien is onze slogan ‘Zorg die verder gaat’,” zegt Leanne Pantjes, Learning Experience Designer bij CZ. “Dat geldt ook voor onze collega’s – je moet zelf kunnen werken aan je eigen ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid. We moesten dus meer inzetten op toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie.”

Studytube als leer- en ontwikkelpartner
CZ stelde een uitgebreid eisenpakket samen voor hun ideale leerplatform. Alle interne en externe opleidingsmogelijkheden moesten terechtkomen op één gebruiksvriendelijke plek, om zo medewerkers te helpen een gerichte keuze te maken, de administratie te versoepelen en de organisatie meer inzicht te geven in wie wat aan het leren is – of wie wat zou moeten leren voor een verplicht certificaat.

“We wilden ook een leerplatform dat we helemaal konden personaliseren,” vult Pantjes aan. “Iedereen moet een persoonlijk dashboard hebben dat je echt prikkelt en stimuleert, zodat je op basis van die ene online training meteen zin krijgt om verder te leren.”

Daarnaast was CZ vooral op zoek naar een echte leer- en ontwikkelpartner, die proactief meedenkt over de digitalisering en innovatie van het leeraanbod – een samenwerking die het platform overstijgt en de ontwikkelstrategie van CZ verder aanscherpt. “We zochten een partij die met ons wil meedenken en meegroeien – en dat is voor ons Studytube.”

Samen op weg naar succes
Ondertussen is CZ begonnen aan de implementatie van hun vernieuwde leerplatform. Als leerpartner is Studytube meteen sterk betrokken – in drievoud zelfs. Terwijl een Learning Consultant advies geeft over de inrichting van de leercontent, leidt een Implementatieconsultant de functionele en technische inrichting in goede banen. Een persoonlijke Customer Success Manager helpt dan weer om de adoptie van het platform en de bijbehorende communicatie te stroomlijnen.

“Het is een erg prettige samenwerking,” concludeert Pantjes. “Onze contactpersonen reageren altijd snel, denken met ons mee en vertalen onze wensen op een concrete, duidelijke manier. Ook komen er voortdurend nieuwe features en functionaliteiten bij op het platform – soms zo snel dat onze Implementatieconsultant zélf versteld staat! Dat is zó mooi om te zien.”

“Dat gevoel is helemaal wederzijds,” aldus Homam Karimi, CEO bij Studytube. “Ik ben oprecht trots dat CZ Studytube heeft gekozen als rechterhand in hun ontwikkelproces als lerende organisatie. Dit is de start van een buitengewoon verrijkend partnerschap, waarbij we samen zullen groeien en zo medewerkers kunnen helpen om het beste in zich naar boven te halen – want daar doen we het voor.”
Laatste van Studytube B.V.
CZ en Studytube: een samenwerking die het leerplatform overstijgt

67% van de werknemers weet niet hoeveel leerbudget hij heeft

Slechts een derde werknemers wordt door leidinggevende gestimuleerd om te leren
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Experis