Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
PR: WILD werk

Micro Focus Universe 2021, High Tech – Low Drama evenement voor 40.000 klanten

Nieuwe samenwerking met Jaguar Racing en keynote presentatie van James Barclay, Jaguar Racing’s Team Director

SANTA CLARA, CA – March 3, 2021 Micro Focus (LSE: MCRO; NYSE: MFGP) kondigt aan dat op 23 en 24 maart 2021 het jaarlijks terugkerende klantenevenement Micro Focus Universe 2021 plaats vindt. Deelnemers leren meer over de visie en oplossingen van Micro Focus en krijgen inzicht in het commitment aan klanten van Micro Focus executives en partners Jaguar Racing, PwC en DXC.

Micro Focus Universe is het belangrijkste klantenevenement van het bedrijf. Ieder jaar krijgen klanten en partners de kans om in twee dagen meer te weten te komen over het brede softwareportfolio van Micro Focus. Het aantal deelnemers aan Micro Focus Universe is de afgelopen jaren gestaag toegenomen - met vorig jaar een piek toen het traditionele fysieke evenement voor het eerst virtueel is georganiseerd. Het programma biedt veel klantcases en feedback leert dat klanten graag van hun peers horen over de innovatieve manieren waarop technologie kan worden gebruikt.

Micro Focus laat weten dat James Barclay, Team Director van Jaguar Racing keynote speaker is. Hij vertelt over de manier waarop de twee organisaties gaan samenwerken. Micro Focus heeft onlangs een technisch partnership met Jaguar Racing aangekondigd dat de twee vertrouwde en betrouwbare merken combineert zodat Team Jaguar meer punten, podia en winst kan behalen in de ABB FIA Formula E World Championship

Dit jaar staat centraal hoe Micro Focus haar klanten helpt te winnen in de digitale economie volgens het High Tech, Low Drama concept. Micro Focus heeft een sterke positie om vooruitstrevende technologie (high tech) te leveren met meer dan 1000 productreleases in de laatste 24 maanden en een ongekende hoeveelheid patenten. Low drama slaat op het commitment van het bedrijf om het productportfolio, de technologie en de expertise die nodig zijn om klanten te helpen, samen te brengen zodat zij zonder verrassingen tegelijkertijd kunnen functioneren en transformeren.

Deelname aan Micro Focus Universe is gratis. Registreren kan hier

Link naar het originele bericht.

Over Micro Focus
Micro Focus levert enterprise software aan 40.000 klanten wereldwijd zodat zij hun zaken kunnen doen, kunnen transformeren en aanpassen. Met een uitgebreid portfolio, onderbouwd door een robuust ecosysteem van analytics, levert Micro Focus oplossingen waarin de klant centraal staat, die de kloof tussen bestaande en opkomende technologieën overbruggen en organisaties de mogelijkheid geven slim digitaal te transformeren: High Tech, Low Drama.

Meer informatie:
Micro Focus - Thera Claus - +31 (0)6 1543 14 72 - thera.claus@microfocus.com
WILD werk – Jeanette de Wilde - +31 (06) 14763764 – jeanette@wildwerk.nl
Laatste van Micro Focus
Micro Focus kondigt Voltage SecureData-integratie met Snowflake aan

Micro Focus introduceert OPTIC waarmee organisaties hun IT tegen lagere risico's en kosten kunnen transformeren

Micro Focus Universe 2021, High Tech – Low Drama evenement voor 40.000 klanten
Micro Focus contact

Logo Micro Focus

+31-3080-82600
  www.microfocus.com
Micro Focus sociaal

Micro Focus tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle