Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: AxiCom

Razer organiseert allereerste Razer DevCon

Uniek online evenement brengt ontwikkelaars dichter bij gamers en heeft als doel om innovatie en integratie van geavanceerde functies in het Razer-ecosysteem te stimuleren, ten bate van de wereldwijde gaming-community.

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, organiseert de allereerste Razer DevCon. Het evenement vindt plaats op 7 mei 2021 vanaf 19.00 uur (CET) via het officiële Razer Twitch-kanaal. Razer DevCon 2021 heeft als doel om ontwikkelaars van alle niveaus en op alle platformen te ondersteunen. Razer zal hen inzicht bieden in hoe ze Razers ecosysteem van hardware, software en diensten tijdens elke fase van het ontwikkelingsproces kunnen integreren om zo innovatie te stimuleren en gamers een meer meeslepende ervaring te bieden.

Razer DevCon bestaat uit een reeks technologische panels die samen meer dan vier uur duren. Er worden inspirerende discussies gevoerd met door de wol geverfde experts uit verschillende Razer-teams. Zij worden ondersteund door toonaangevende partners uit de branche, zoals Renaud Ostrowski, Audio Artist (Vibe Avenue Studios), Frank Rosay, Game Producer (iLLOGIKA), en Activision Blizzard.

Ontwikkelaars kunnen zich vooraf registreren om in contact te komen met Razers interne team van ontwikkelaars en ingenieurs. Zij zullen ondersteuning bieden en inzicht verschaffen in het gebruik van Razer-technologieën zoals Razer Chroma, Razer Gold en THX Spatial om een unieke game-ervaring te creëren. Geïnteresseerden uit de gaming-community zijn ook van harte welkom om een uniek inzicht te krijgen in de toekomst van de snel veranderende gaming-branche.

De panels zullen gaan over:
  • Razer Chroma – ontwikkelaars leren hoe ze meeslepende game-verlichtingseffecten kunnen creëren met Razers open SDK; van het ontwerpen van lichteffecten in games tot de implementatie ervan op websites, in streams en op cloud-platforms.
  • Razer Gold – ontwikkelaars leren hoe ze het betalingssysteem van Razer Gold kunnen integreren om geld te verdienen aan hun games en apps, maar ook hoe ze gebruikers kunnen binden en belonen via Razer Silver.
  • THX Spatial Audio – - THX Spatial Audio - ontwikkelaars leren hoe ze THX Spatial Audio kunnen implementeren en krijgen tips en trucs om een volledig meeslepende en natuurgetrouwe geluidsweergave in games te garanderen.
Alle ontwikkelaars op het gebied van pc, console en mobile gaming kunnen zich inschrijven. Razer begeeft zich ook steeds meer op de mainstream consumentenmarkt. Daarom zijn ontwikkelaars en geïnteresseerden van buiten de gaming-branche, die meer willen weten over Razers unieke aanbod, ook van harte welkom.

Behalve dat zij in contact komen met het interne Razer-team, ontvangen de eerste duizend geregistreerde en geverifieerde ontwikkelaars die de conferentie bijwonen een exclusief bezoekerspakket dat alleen beschikbaar is tijdens Razer DevCon 2021. Extra prijzen en awards worden op een later tijdstip aangekondigd.

Razer heeft een van 's werelds grootste en meest complete gaming-ecosystemen van hardware, software en diensten opgezet. Razer DevCon 2021 heeft als doel dit unieke ecosysteem, dat gamers al meer dan een decennium weet te boeien, toegankelijker te maken voor ontwikkelaars. Zo kan de nieuwste gaming-technologie worden tentoongesteld en kan worden samengewerkt aan innovatieve ideeën en concepten op het gebied van gaming.

Evementinformatie
Ontwikkelaars die zich willen registreren en exclusief in contact willen komen met de ontwikkelaars en ingenieurs van Razer, kunnen meer informatie vinden op www.razer.com/devcon.

Razer DevCon 2021 is te zien via twitch.tv/razer.
Laatste van Razer Europe
Razer Invitational – North America begin van Invitational Season 2021

Razer komt met Kanagawa Wave-collectie, gemaakt van plastic uit zee

Optimaal comfort met de zeer lichte Razer Kraken V3 X