www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Cisco Webex-innovatie doorbreekt taalbarrières met real-time vertaling

SAMENVATTING
  • Per direct beschikbaar: Webex-klanten kunnen een preview krijgen van real-time vertalingen vanuit het Engels naar meer dan 100 talen
  • AI-gebaseerde Webex-vertalingen in real-time zorgen voor meer inclusieve samenwerking via virtuele vergaderingen die 10x beter zijn dan interacties in persoon
  • Webex-innovatie effent de weg voor vertaling in real time vanuit andere talen dan het Engels
Amsterdam, 2 maart 2021 - Het wegnemen van taalbarrières is een belangrijke stap om een echt wereldwijd, divers personeelsbestand mogelijk te maken. Om hierbij te helpen, kondigt Cisco vandaag de beschikbaarheid aan (per direct beschikbaar in preview) van zijn real-time vertaalfunctie. Ook de taalbibliotheek wordt drastisch uitgebreid van iets meer dan 10 tot meer dan 100 talen, variërend van Armeens tot Zulu. Als onderdeel van het geheel nieuwe Webex kunnen organisaties hun werknemers een inclusieve en naadloze samenwerkingservaring bieden, wat essentieel is om te voorzien in de behoeften van werknemers die meer dan ooit over de hele wereld verspreid zijn.

Gebruikers kunnen hun eigen gepersonaliseerde Webex-vergaderervaring creëren door snel en eenvoudig zelf de taal van hun keuze te selecteren uit veelgebruikte talen, waaronder Arabisch, Duits, Frans, Japans, Koreaans, Mandarijn, Nederlands, Russisch en Spaans, maar ook talen zoals Deens, Hindi, Maleis, Turks en Vietnamees. De gepersonaliseerde taalervaring biedt een oplossing voor een van de grootste hindernissen in het internationale zakenleven - de taalbarrière. Gebruikers kunnen nu beter deelnemen aan vergaderingen, ongeacht de taal van herkomst, waardoor teams effectiever met elkaar kunnen communiceren en bedrijven nieuwe kansen krijgen om een meer inclusief, wereldwijd personeelsbestand op te bouwen.

De vertaalfunctie stelt bedrijven in staat zich te concentreren op het vinden van het beste talent, ongeacht waar ze vandaan komen of wat hun moedertaal is. En uit een recent rapport van Metrigy over intelligente virtuele assistenten blijkt dat bijna 24% van de respondenten vergaderingen heeft met deelnemers van wie Engels niet de moedertaal is. Meer dan de helft van hen gebruikt diensten van derden om vergaderingen te vertalen (met een gemiddelde kostprijs van 172 dollar per vergadering). Door intelligente virtuele vergaderassistenten te integreren met vertaalmogelijkheden gaan deze kosten aanzienlijk omlaag, of vallen zelfs volledig weg.

"De inclusieve functies van Webex helpen een gelijk speelveld te creëren voor gebruikers, ongeacht factoren als taal, land of regio. Het mogelijk maken van real-time vertalingen is een volgende stap in de richting van een inclusieve toekomst en het is belangrijk voor het het stimuleren van betere communicatie en samenwerking tussen teams", zegt Jeetu Patel, SVP en GM Security and Applications, Cisco. "AI-technologieën spelen een integrale rol bij het bieden van naadloze samenwerking, slim werk en intelligente klantervaringen."

Webex helpt werknemers overal te innoveren en productief te blijven. Vanwege de pandemie is Webex nog belangrijker geworden voor bedrijven, overheden, ziekenhuizen en onderwijs. Het platform zorgt ervoor dat bedrijven digitaal kunnen functioneren, dat overheden op afstand kunnen besturen, dat artsen en patiënten elkaar veilig kunnen zien en dat docenten hun studenten op afstand kunnen onderwijzen.

Het is duidelijk dat de toekomst van werk een combinatie zal zijn van werken vanuit huis en op locatie, wat we ‘hybride werk’ noemen. Cisco heeft een duidelijke visie op hoe technologie klanten kan helpen die toekomst vandaag te realiseren en een meer inclusieve wereld voor iedereen te creëren, door een Webex-ervaring mogelijk te maken die 10x beter is dan interacties in persoon, terwijl tegelijkertijd de in persoon interacties ook 10x beter worden.

Beschikbaarheid

De uitgebreide real-time vertaalfunctie is per direct in Webex als preview beschikbaar. Per mei 2021 zal deze functie algemeen beschikbaar komen.

Meer informatie:

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.com

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Eerste Cisco DevNet-gecertificeerde partner in Nederland: Routz

Challenge the Cyber helpt jonge cybersecuritytalenten uit te blinken

De onzichtbare wereld van Wi-Fi
Extreme Networks brengt als eerste in de branche enterprise-grade Wi-Fi 6E-oplossing op de markt

Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks