Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

Lexmark voegt nieuwe mfp’s met ondersteuning voor cloud fax toe aan de Lexmark Go Line-serie

Nieuwe modellen stellen MKB-organisaties in staat om af te stappen van analoge faxlijnen en verbonden te blijven via de cloud

Naarden — Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, voegt vandaag nieuwe multifunctionele producten (mfp’s) toe aan de Lexmark GO Line-serie. Deze modellen hebben optioneel ondersteuning voor de cloud fax-dienst van etherFAX  in aanvulling op de standaard draadloze en cloud-connectors. Het resultaat is een coherente oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die een einde maakt aan hun afhankelijkheid van vaste faxlijnen, via internet of analoog.

“Volgens IDC1 heeft 90 procent van alle gebruikers van een faxapparaat zijn of haar systeem al geïntegreerd met andere technologieën of applicaties, of koestert dergelijke plannen”, zegt Peter van Broekhoven, Managing Director Lexmark Benelux. “Lexmark biedt met deze nieuwe modellen een veilige en gebruiksvriendelijke faxervaring waarbij de overdracht van begin tot eind is versleuteld.”

De nieuwe modellen zijn twee kleurenapparaten uit de Lexmark GO Line-reeks (de Lexmark MC3224i en MC3326i). Deze modellen bieden MKB-organisaties een krachtig alternatief voor traditionele analoge faxapparaten met de optie van kant-en-klare functionaliteit voor faxen via de cloud.

Lexmark en etherFAX bundelen hun krachten
Dankzij de samenwerking tussen Lexmark en etherFAX bieden de nieuwe mfp’s een veilige cloud fax-ervaring met:
  • ondersteuning voor gelijktijdige inkomende faxberichten, zodat er geen sprake is van bezetsignalen
  • razendsnelle overdracht van afbeeldingen met hoge resolutie (600 dpi)
  • een plug-and-play oplossing die eenvoudig kan worden geconfigureerd
  • dezelfde gebruikservaring als bij analoog faxen
  • brancheleidende beveiligingsfunctionaliteit, waaronder integrale encryptie van militair niveau, HIPPA (Health Insurance Portability and Accountability Act)-compliance en Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS)-compliance
Kleine en middelgrote bedrijven kunnen de etherFAX-dienst drie maanden lang of tot maximaal 300 pagina’s gratis uitproberen, al naar gelang hetgeen zich het eerste voordoet. Het enige dat ze daarvoor hoeven te doen, is zich hier registreren. Na de proefperiode kunnen ze kiezen voor het maandabonnement op etherFAX dat het beste op hun behoeften aansluit2.

Aanvullende informatie
Over etherFAX
Het in 2009 opgerichte etherFAX is aanbieder van een veilig platform voor de aanlevering van documenten en diverse applicaties voor het digitaliseren van workflows en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Deze oplossingen worden op brede schaal ingezet door organisaties in tal van sectoren. De faxoplossingen van etherFAX voor de hybride cloud voor zorginstellingen zorgen voor de rechtstreekse en veilige overdracht van vertrouwelijke gezondheidsinformatie en documenten met kleurenafbeeldingen met hoge resolutie aan applicaties en apparaten. Dit gebeurt op basis van integrale encryptie en ultrahoge overdrachtssnelheden.

Over Lexmark
Lexmark creëert innovatieve IoT- en cloud-geschikte imaging-oplossingen die klanten overal ter wereld helpen om hun doelen op het gebied van printeenvoud, beveiliging, kostenbesparingen en duurzaamheid te behalen.

Lexmark en het logo van Lexmark zijn merken van Lexmark International, Inc. die in de Verenigde Staten en/of andere landen zijn gedeponeerd.

etherFAX en het logo van etherFAX zijn merken van etherFAX, LLC.

1 – IDC White Paper | Fax Market Pulse: Trends, Growth and Opportunities, juni 2017.

2 - * Abonnement bij etherFAX™ vereist. Een proefabonnement (3 maanden lang of tot 300 pagina’s, al naar gelang hetgeen zich het eerst voordoet) is gratis. Mogelijk zijn er andere kosten van toepassing, zoals tarieven die door de telecomprovider in rekening worden gebracht. Neem voor meer informatie contact op met etherFAX™ (www.etherfax.net). Dit apparaat biedt geen ondersteuning voor analoog faxen via een telefoonlijn. De dienst is mogelijk niet in alle regio’s beschikbaar.
Laatste van Lexmark International
Lexmark wil tegen 2035 koolstofneutraal zijn

Kan RFID de groeiende druk op de supply chain verlichten?

Lexmark verbetert cloud-aanbod voor eindgebruikers en partners
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Lexmark Intern.. contact

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting