www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
PR: Clarity Benelux

Citrix® voltooit overname van Wrike

Overname resulteert in meest uitgebreide cloudgebaseerde platform voor veilige samenwerking en gebruik van workspaces

Amsterdam, 2 maart 2021Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS), wereldwijde leider in digitale werkplekken, kondigt vandaag aan dat de overname van Wrike, een snelgroeiende, erkende leider in SaaS-oplossingen voor cloudgebaseerde samenwerking, is afgerond voor een bedrag van $2,25 miljard. Met deze overname levert Citrix het meest uitgebreide cloudgebaseerde platform waarmee werknemers en teams veilig toegang krijgen tot alle middelen die ze nodig hebben om ieder type werk zo efficiënt en effectief mogelijk te doen – via ieder kanaal, op elk apparaat en vanaf iedere locatie.

De toekomst van werk
“Citrix levert al meer dan dertig jaar toonaangevende infrastructuur- en digitale workspace-oplossingen die IT-organisaties in staat stellen om hun werknemers apps, content en zakelijke diensten op een veilige manier te leveren, zodat ze hun werk goed kunnen doen”, zegt David Henshall, President en CEO bij Citrix. “Organisaties zoals onder andere Fitbit en Siemens vertrouwen al op Wrikes functionaliteiten voor efficiëntere samenwerking. Met de toevoeging van deze functionaliteiten tillen we de workspace-oplossing naar een hoger niveau en stellen we mensen, teams en organisaties in staat om optimaal te presenteren.”

De transformatie van de werknemerservaring
Digitalisering en de invoering van flexibele en hybride werkmodellen blijven versnellen. Complexe en gedecentraliseerde werkomgevingen zijn niet overzichtelijk en gaan gepaard met tal van verschillende applicaties, communicatiekanalen en apparaten die werknemers storen en daarmee efficiënt, zinvol werk in de weg staan.

“Het is belangrijker dan ooit dat we een veilige en eenvoudige werkervaring kunnen bieden aan werknemers”, zegt Mark Bowker, Senior Analyst bij de Enterprise Strategy Group. “Om werknemers betrokken en productief te houden in hybride werkomgevingen moeten bedrijven niet alleen veilige en betrouwbare toegang bieden tot de middelen die ze nodig hebben om hun werk te doen, maar ook de tools waarmee ze dit werk efficiënt en effectief via verschillende kanalen en op uiteenlopende apparaten en locaties kunnen verrichten.”

Dit is mogelijk met Citrix en Wrike.

Vereenvoudigen van het werk
Citrix Workspace kan als geen andere oplossing hulpmiddelen koppelen en beveiligen, en maakt workflows voor allerlei typen werk efficiënter. Wrike voegt hier een marktleidende oplossing aan toe voor samenwerking in projecten, portfolio management en andere gezamenlijke werktypen.

De samenvoeging van Wrike en Citrix Workspace resulteert in een digitaal platform dat de manier waarop we werken verandert met:
  • Veilige toegang tot van hulpmiddelen zoals SaaS-apps, webapps, mobiele apps, virtuele desktop, content en zakelijke diensten.
  • Systeemeigen samenvoeging en integratie van apps, content, data, projecten en workflows.
  • Ingebouwde low-code/no-code tools om workflows te automatiseren.
  • Krachtige tools voor project- en werkbeheer voor verschillende typen werk binnen de onderneming - van portfolioplanning met planning van strategie en doelstellingen, tot projectplanning met capaciteitsplanning, projectuitvoering en projectinzicht en -analyse.
“Innovatieve organisaties begrijpen dat de manier waarop ze werken moet transformeren om een moderne, wendbare organisatie te worden,” zegt Andrew Filev, Senior Vice President en Wrike General Manager bij Citrix. “Door de innovatieve oplossing voor werkbeheer van Wrike te combineren met Citrix Workspace leveren we een platform dat de werkervaring van medewerkers centraal stelt, waardoor bedrijven zich snel aan kunnen passen aan veranderende werkwijzen en bedrijfsbehoeften, en waarmee werknemers op hun best kunnen presteren.”

Voor Citrix Investeerders
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen die worden gedaan in overeenstemming met de safe harbor-bepalingen van Sectie 27A van de Securities Act van 1933 en Sectie 21E van de Securities Exchange Act van 1934. De toekomstgerichte bepalingen in dit bericht vormen geen garanties voor toekomstige prestaties. Deze verklaringen betreffen een aantal factoren die kunnen leiden tot feitelijke resultaten, met inbegrip van risico’s verbonden aan de impact van de wereldeconomie en onzekerheid in de IT-uitgaven omgeving, omzetgroei en erkenning van inkomsten, producten en diensten, hun ontwikkeling en distributie, productbehoefte en productportefeuille, economische en concurrentiefactoren, de belangrijkste strategische relaties van de Vennootschap, acquisities en daarmee verband houdende integratierisico’s, alsmede andere risico’s die gedetailleerd zijn in de filialen van de Vennootschap bij de Securities en Exchange Commissie. Citrix aanvaardt geen verplichting om toekomstige informatie in dit persbericht of in verband met de hierin beschreven aankondigen bij te werken. De ontwikkeling, publicatie en timing van alle functies of functionaliteiten die voor onze producten beschreven zijn, blijven naar eigen goeddunken en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving of overleg gewijzigd worden. De verstrekte informatie is uitsluitend bedoeld voor informatieve doeleinden en is geen verbintenis, belofte of wettelijke verplichting om materiaal, codes of functionaliteiten te leveren en mag niet worden gebruikt bij het nemen van aankoopbeslissingen of worden opgenomen in een contract.

© 2020 Citrix Systems, Inc. Citrix, the Citrix logo, and other marks appearing herein are the property of Citrix Systems, Inc. and may be registered with the U.S. Patent and Trademark Office and in other countries. All other marks are the property of their respective owners.

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) bouwt veilige en uniforme workspace technologie waarmee organisaties het beste uit hun mensen kunnen halen en hen overal een consistente werkomgeving kunnen aanbieden. Met Citrix krijgen gebruikers een soepele werkervaring en heeft IT een uniform platform om diverse technologieën in complexe cloudomgevingen te beveiligen, te beheren en te controleren. Meer informatie vindt u ophttps://www.citrix.nl/ of volg Citrix Benelux op Twitter via@citrixbenelux.

Citrix Persdesk
Linda Schilperoort
Citrix@clarity.pr
www.citrix.nl

Lydia Mekrez
Senior Communications Manager Western and Southern Europe & MENA Citrix
lydia.mekrez@citrix.com
Laatste van Citrix
Synopsys versterkt workspace-beveiliging met Citrix

Cybersecurity skillsgap niet meer op te lossen door recruitment

Heeft het kantoor nog wel een toekomst in Nederland?
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Logo Clarity Benelux

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials