Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

De voordelen voor consumenten en bedrijven van IDIN.

Voordelen van digitale vooruitgang

De snelle digitale vooruitgang heeft veel voordelen. Van bankzaken tot en met verzekeringen: het kan allemaal online geregeld worden. Zelfs documenten aanvragen bij overheidsinstanties gaat tegenwoordig digitaal. Toch brengt de groei van de virtuele wereld een groot nadeel met zich mee.

Gebruikers hebben namelijk overal een apart account met wachtwoord voor nodig. Dit maakt het voor consumenten onoverzichtelijk en tijdrovend om van onlinediensten gebruik te maken. Bovendien moeten alle wachtwoorden ook nog onthouden worden, wat de nodige stress oplevert.

Gelukkig is er een oplossing in de vorm van iDIN. Deze techniek maakt inloggen een snelle en simpele handeling. iDIN aanmaken is dus een goed idee voor het winnen van nieuwe klanten en voor het klantbehoud.

iDIN: de voordelen voor uw klanten

Wat iDEAL is voor veilig online betalen, dat is iDIN voor online klantprocessen waarvoor identificatie nodig is. Digitaal aanmelden, inlogprocessen en documenten ondertekenen kunnen bijvoorbeeld allemaal via iDIN geregeld worden.

Bovendien gebeuren de handelingen op een veilige manier. De veiligheidstechnieken van iDIN zijn namelijk gebaseerd op dezelfde als die bij internetbankieren worden gebruikt. Daarmee is, net als bij iDEAL, de privacy van uw klanten volledig gegarandeerd.

Verder biedt iDIN heel veel gebruiksgemak. Uw klanten kunnen zich aanmelden zonder dat ze een gebruikersnaam en wachtwoord hoeven in te vullen. iDIN gebruikt namelijk niet alleen dezelfde veiligheidstechnieken, maar ook de inlogmethode van de banken. Voor uw klanten houdt dit onder andere in dat ze nooit meer een ID-bewijs hoeven up te loaden. Met iDIN hebben ze namelijk maar een paar muisklikken nodig om zich digitaal bij een account aan te melden, een document te ondertekenen, de leeftijd te bevestigen en zich te identificeren.

Dit kan allemaal zonder dat er een gebruikersnaam en wachtwoord hoeft te worden ingevoerd. Voor alle bedrijven en instellingen die aangesloten zijn bij iDIN hebben uw klanten dus maar een manier nodig om in te loggen.

IDIN: voordelen voor uw organisatie

Een iDIN aanvragen biedt ook voor u als ondernemer allerlei pluspunten. Door het gemak voor de klant werkt iDIN drempelverlagend. Uw klanten hoeven immers geen nieuw account aan te maken, wat een positieve invloed heeft op uw conversie.

Bovendien heeft u met iDIN 100 procent zekerheid over de leeftijd en identiteit van de klant. Ook beschermt deze directe en veilige online identificatiemethode tegen fraude. De kans op misbruik van gebruikersnamen en wachtwoorden is dan ook verleden tijd.

Door de veiligheid en betrouwbaarheid is iDIN bijvoorbeeld inzetbaar bij het digitaal bevestigen van abonnementswijzigingen. Ook voor het checken van de leeftijd bij de onlineverkoop van alcohol of loten is iDIN een klantvriendelijke oplossing. Of werkt u met digitale contracten? Via iDIN kunt u ze veilig online laten onderteken. iDIN is daarom in allerlei branches inzetbaar: van amusement tot vastgoed en van overheid tot horeca.

PayIBAN: de schakel tussen bedrijven en banken

iDEAL, iDIN en Incassomachtigen bevinden zich allemaal onder het dak van PayIBAN. Als officiële implementatiepartner kunt er dus op rekenen dat de handelingen via deze diensten perfect op elkaar zijn afgestemd en vlekkeloos worden verwerkt.

Wij vormen de verbinding tussen uw onderneming en alle banken bij alle transactieverwerkingen via iDEAL, iDIN en Incassomachtigen. Bovendien helpen wij u bij het hele traject: van het iDIN aanmaken tot en met het starten van de dienst.

Hoe vraag ik iDIN aan?

Wilt u gebruikmaken van de betrouwbaarheid en het gemak van iDIN? Dan is uw iDIN aanvragen zo geregeld en kunnen uw klanten morgen al met iDIN inloggen.

Het aanvragen kost niets. De iDIN kosten die u heeft, zijn de transactiekosten die de banken in rekening brengen. De hoogte hiervan is afhankelijk van het prijsbeleid van de bank. Verder rekent PayIBAN ook iDIN kosten voor het inloggen, een leeftijdscheck en een identificatie.

Vraag iDIN aan en start morgen nog met het aanbieden van een klantvriendelijke en veilige mogelijkheid voor online identificeren!
Laatste van PayIBAN BV
PayIBAN innoveert met aanbieden van iDEAL en Incassomachtigen zonder transactiekosten

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.
eV-ict en de IT Management Group starten een samenwerking om ICT kosten analyse in te voeren bij bedrijven en organisaties

Klantcontact.nl lanceert de Klantcontact Partnership Studie (KPS)

Pilot Cellnex en Techtenna versnelt realisatie IoT netwerk Tilburg

Resultaten Unit4 Q1 opgestuwd na groei-investering door TA Associates van meer dan 2 miljard dollar