www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Een samenwerking tussen Adpro-HR en Humanwave

Op 1 maart 2021 lanceert HR-professional Josy Tacke van Adpro-HR uit Eindhoven het online programma ‘HR de Baas’. Speciaal voor mkb-bedrijven die de HR-administratie op orde willen brengen, zonder een kapitaal uit te geven. In dit nieuwe programma werkt zij samen met Humanwave, een online HR-systeem voor mkb-ondernemers dat perfect aansluit bij de visie achter ‘HR de Baas’: “Een correcte HR-administratie is essentieel voor elk bedrijf en zorgt ervoor dat je onbezorgd kunt groeien”, aldus Josy Tacke.

De start van ‘HR de Baas’
Josy Tacke is sinds 2013 eigenaar van Adpro-HR en geeft advies en ondersteuning op het gebied van personeelsadministratie. Zowel aan kleine organisaties als grote multinationals. “Grote bedrijven werken al met een HR-systeem”, vertelt Josy. “Maar bij de kleinere mkb-bedrijven merk je dat de HR-administratie vaak nog niet goed op orde is. Of ze hebben zelfs nog helemaal niks ingericht. Meestal zijn ze zich niet bewust van de risico’s die ze hierdoor lopen en schrikken ze ervan als ik dit benoem.” Vanuit deze ervaring startte Josy met de ontwikkeling van het online programma ‘HR de Baas'.

Een professionele personeelsadministratie met ‘HR de Baas’
“Ik vind het belangrijk dat elke organisatie zich ervan bewust is wat ze wettelijk moeten regelen op het gebied van HR. Maar ook dat ze zich beseffen dat je niet direct een dure HR-adviseur hoeft in te huren. Je kunt namelijk veel zelf doen, als je maar weet waar je moet beginnen en wat je nodig hebt”, geeft Josy aan. In het online programma ‘HR de Baas’ ontvangen bedrijven stap voor stap alle informatie en tools om de HR-administratie correct te organiseren én gaan ze aan de slag met het implementeren van HR-software.

Humanwave past perfect bij ‘HR de Baas’
“Voor het programma ‘HR de Baas’ ben ik op zoek gegaan naar een HR-systeem dat naadloos aansluit bij de doelgroep, maar wel alle functies omvat die een bedrijf in de basis nodig heeft. Het was voor mij al snel duidelijk dat dit Humanwave was. Dit systeem is compleet en werkt zó intuïtief, dat je er ook zonder uitleg direct mee aan de slag kunt. Het is opgezet vanuit inzicht, ervaring en expertise op HR-gebied en niet vanuit de insteek van de accountant, wat een systeem vaak ingewikkeld maakt. In mijn ogen is Humanwave daarom veruit de beste!”

Een stap vooruit voor elke ondernemer
“Wij merken net als Josy dat veel mkb-bedrijven hun HR nog onvoldoende hebben gedigitaliseerd”, geeft Joan Bassa, directeur van Humanwave, aan. “Door de personeelsadministratie te professionaliseren voorkom je kostbare fouten, krijg je meer grip en investeer je in de werknemers. Met de lancering van het online programma ‘HR de Baas’ wordt dit nu voor elke ondernemer haalbaar!”

Meer informatie?
Voor meer informatie over het landelijke online programma ‘HR de Baas’ kunnen je contact opnemen met Josy Tacke van Adpro-HR via  info@hrdebaas.nl of via de website www.hrdebaas.nl.

Adpro-HR
Adpro-HR biedt ondersteuning aan bedrijven bij het structureren van de personeelsadministratie, een cruciaal aspect om als bedrijf succesvol te blijven. Adpro-HR neemt werk uit handen, biedt begeleiding en geeft advies.
www.adpro-hr.nl / info@adpro-hr.nl / 06 418 587 30

Humanwave
Humanwave begon in 2014 als startup, maar is door de jaren heen uitgegroeid tot het (t)huis voor alle HR- & salariszaken voor het mkb. Je kunt hier terecht voor zowel HR-processen, als de salarisadministratie én voor alle vragen over HR en salaris.
www.humanwave.nl / info@humanwave. nl / 085 401 5150

Humanwave is altijd op zoek naar nieuwe partners. Heb je interesse en wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met Joan Bassa via joan@humanwave.nl of bel naar 085 401 51 50.

Voor meer informatie over dit persbericht, kun je contact opnemen met Annemarie Oorthuizen via annemarie@humanwave.nl of bel naar 085 401 51 50.

Laatste van Humanwave B.V.

Birdview en Humanwave slaan de handen in één

maatwerk HRM en Humanwave starten zakelijk partnerschap
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Humanwave B.V. contact

Logo Humanwave B.V.

info@humanwave.nl
  humanwave.nl
Humanwave B.V. sociaal

Humanwave B.V. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys