www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
PR: Marcommit

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

Organisatiegroei Houthoff vraagt om schaalbaarheid van telefonie

Vianen – Houthoff, een van de grootste advocatenkantoren van Nederland, heeft gekozen voor System Integrator en Managed Service Provider Avit Group, als partner voor de implementatie van hun vernieuwde telefonieomgeving en video conference-apparatuur. Houthoff maakt vanaf nu gebruik van Hosted Avit Collaboration Services, waar Cisco Webex Teams en Collaboration onderdeel van uitmaken. Deze implementatie draagt bij aan het realiseren van de groeiambities van Houthoff. De vernieuwde IT-omgeving stelt ze in staat om op een veilige manier altijd en overal virtueel samen te werken, waardoor het bedrijf efficiënter en effectiever te werk kan gaan.

Effectieve communicatie
Na een succesvolle Proof of Concept is de implementatie van de vernieuwde telefonieomgeving en videoconference-apparatuur gestart. Inmiddels zijn twee oplossingen namelijk Cisco Collaboration end-points en Webex teams geïmplementeerd. Dit maakt het voor Houthoff medewerkers mogelijk om makkelijk met elkaar en met klanten in contact te staan, ook tijdens de coronacrisis. Denk aan online samenwerking in de vorm van het doornemen van of werken aan documenten, bellen en vergaderen. Dit kan ongeacht locatie en tijdzone. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de implementatie van de nieuwe telefonie-omgeving.

Joey van Ginkel, IT-manager bij Houthoff: “Onze oude telefonie-omgeving, had haar maximale capaciteit bereikt. Omdat onze organisatie groeit, is een schaalbare telefonie-omgeving cruciaal. Ook hadden we de wens om de apparatuur voor videoconferencing te vervangen. Wij hebben Avit Group als partner gekozen voor de professionaliseringsslag van onze telefonie- en video-omgeving, wegens hun expertise en service. Buiten dat ze veel kennis hebben over de producten die ze implementeren, denken ze actief mee met het hele proces. Tijdens de implementatie kwamen er uitdagingen voorbij die niet direct tot de verantwoordelijkheid van Avit behoorden. Deze grepen ze met beide handen aan en kwamen met out-of-the-box oplossingen. De oplossingsgerichte werkwijze is kenmerkend voor Avit. Daarnaast nemen ze uitgebreid de tijd voor adoptie. Dit wordt door de hele organisatie gewaardeerd.”

Umut Kilicarslan, Sector Unit Manager Industrie bij Avit: “We zijn trots dat we Houthoff hebben mogen toevoegen aan ons portfolio. Naast onze kennis en expertise zijn we erg blij dat het persoonlijke aspect in samenwerking ook van doorslaggevend belang is geweest bij de keuze voor Avit. De klant centraal stellen, persoonlijk contact onderhouden en altijd de helpende hand bieden zitten in ons DNA. We gaan voor lange termijn partnerships met onze klanten, waarin we als partner graag bijdragen aan de groei van de organisatie en de ontwikkelingen op IT-gebied. We zijn blij dat deze aanpak doorslaggevend is geweest voor deze samenwerking.”

Met de professionaliseringsslag in de telefonie- en video-omgeving is Houthoff klaar voor de toekomst. Het bedrijf realiseert dankzij de Hosted Avit Collaboration Services een efficiëntieslag in online communicatie. In deze tijd is dat relevanter dan ooit.
Laatste van Avit Group

Epson kiest voor Managed SD-WAN-oplossing van Avit

Avit lanceert Video Consult voor healthcare
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Marcommit
Avit Group contact

Logo Avit Group

info@avitgroup.com
  www.avitgroup.com
Avit Group sociaal

Avit Group tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise