www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

Gecertificeerd voor Microsoft Teams bieden de Savi 7300 Office Series maximale veiligheid en privacy voor de meest kritische gesprekken

23 februari - Poly (NYSE: PLT) lanceert vandaag de Savi 7300 Office Series. Dit is de nieuwste toevoeging in het aanbod van populaire Savi-draadloze headsets. De Savi 7300 Office Series, ontwikkeld met uitgebreide DECT™ beveiliging en Poly’s hoogwaardige audio, bieden de zekerheid van maximale privacy en helderheid voor alle gesprekken, zelfs in ruimtes die gedeeld worden zoals callcenters en klantenserviceafdelingen. “Privacy en veiligheid blijven twee van de meest gevraagde features van wereldwijde leiders. Met name bedrijven in de financiële dienstverlening, overheid, zorg en contactcenters zoeken die eigenschappen in de headsets voor hun medewerkers”, zegt John Lamarque, vicepresident en general manager voice collaboration bij Poly. “Bij Poly spelen we in op deze behoeften met professionele draadloze headsets waar onze klanten op kunnen vertrouwen.”

Meer privacy en veiligheid bij gesprekken
De Savi 7300 Office Series biedt Poly’s Acoustic Fence-microfoontechnologie zodat een medewerker altijd goed kan luisteren, maar nooit afgeluisterd kan worden. Dankzij de nieuwste DECT™-draadloze technologie waarborgt de Savi 7300 Office Series dat zelfs aan de meest strikte veiligheidseisen voor draadloze headsets te voldoen is. De Savi 7300 Office Series zijn ontwikkeld op basis van het hoogste niveau van DECT™ Security Step C. Dat is verder uitgebreid met 256-bit AES-encryptie, dat hetzelfde maximale beveiligingsniveau biedt als militaire communicatie.

Superieure dichtheidsprestaties
Het gebruik van het hoogwaardige DECT™-spectrum door de Savi 7300 Office Series biedt twee keer meer dichtheid in vergelijking met andere DECT-headsets en stelt meer mensen in staat om in dezelfde ruimte te werken zonder afgeluisterd te worden. The Savi 7300 Office Series zijn ideaal voor sectoren die regelmatig met vertrouwelijke informatie omgaan in drukke callcenters. Denk aan financiële dienstverleners en de zorg waar veilige en superieure prestaties en connectiviteit essentieel zijn voor de dagelijkse bedrijfsvoering, ongeacht het aantal collega’s dat dicht in de buurt is bij het voeren van een gesprek.

Certificering voor Microsoft Teams Open Office
Dankzij de Acoustic Fence-technologie kreeg de Savi 7300 Office Series de Microsoft Teams Open Office-certificering, waarmee vast staat dat de headset alleen de stem van de headsetgebruiker oppikt, maar niet het geluid van anderen in een open ruimte. Naast de Teams-certificering wordt de Teams-versie van de Savi 7300 Office Series geleverd met een speciale Teams-knop, zodat het gemakkelijk is om een meeting te starten en meldingen te ontvangen, met toch een geweldig geluidskwaliteit.

“De behoefte aan beveiliging en privacy is nog nooit zo groot geweest als wat bedrijven nu van apparaten eisen”, zegt Mohamed Alaa Saayed, ICT Industry Director & Fellow - Connected Work bij Frost & Sullivan. “Organisaties zijn drukker dan ooit en werkplekken zoals callcenters zijn vaak 'ground zero' voor de belangrijkste gesprekken - van gezondheidszorg tot financiën tot klantenservice - waardoor de privacy en betrouwbaarheid van de Savi 7300 Office Series zo belangrijk zijn voor een veilige en soepele dagelijkse bedrijfsvoering.”

De Savi 7300 Office Series zijn per direct beschikbaar op Poly.com en bij geautoriseerde resellers. Meer informatie over prijs en beschikbaarheid is te vinden op Savi 7300 Office Series.

Klik hier voor meer beeldmateriaal.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overbruggen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Cas Soeteman / Gijs van Beek
www.poly.com
Laatste van Poly

Poly Rove: de eerste telefoons met ingebouwde antimicrobiële technologie van Microban

Maak de beste indruk met Poly’s nieuwste video-oplossingen voor thuis
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys